AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Del Skrevet 16. desember 2023 Har brukt 1000,- på et klatrestativ som katten ikke bryr seg om og som han heller ikke får plass til å sove på, siden han er lang og ikke liker så godt å rulle seg sammen når han sover men strekke seg ut.😼 Stativet ble også skjevt og det ene hullet i brettet som skiller etasjene var borret feil så de ikke passet med beinet. Kjøpte det på Musti sin nettbutikk. Jeg så på et høyere klatrestativ, men når katten er lang og over 6 kg blir høye stativ ustabile leste jeg. Hvilket stativ til lange tunge katter bruker dere, og kan katten like stativet over tid? Anonymkode: 5f7e5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. desember 2023 #2 Del Skrevet 16. desember 2023 Du er jo aldri garantert at katten liker sånne ting, jeg prøvde med ulike klorealternativer (brett, matter osv.) til kattene mine i mange år før jeg endelig kom over en klorematte de gidder å bruke. Du kan jo prøve å selge stativet. Angående høye klatrestativ og balanse kunne det jo kanskje fungert hvis du festet det til noe, slik at du er sikker på at det ikke velter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Del Skrevet 16. desember 2023 ti10 skrev (16 minutter siden): Du er jo aldri garantert at katten liker sånne ting, jeg prøvde med ulike klorealternativer (brett, matter osv.) til kattene mine i mange år før jeg endelig kom over en klorematte de gidder å bruke. Du kan jo prøve å selge stativet. Angående høye klatrestativ og balanse kunne det jo kanskje fungert hvis du festet det til noe, slik at du er sikker på at det ikke velter. Ja men de jeg så var på nettet og det var vanskelig å vite om det var mulig å feste til veggen, dessuten er de svindyre. Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. desember 2023 #4 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men de jeg så var på nettet og det var vanskelig å vite om det var mulig å feste til veggen, dessuten er de svindyre. Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Ok, jeg vet egentlig ikke om det er vanlig at de kommer med veggfeste, jeg tenke egentlig mer på et feste du fikser selv. Det må jo gå an å få tak et eller annet veggfeste av noe slag. Kanskje du kan spørre en du kjenner som er handy, snekker eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Del Skrevet 16. desember 2023 ti10 skrev (36 minutter siden): Ok, jeg vet egentlig ikke om det er vanlig at de kommer med veggfeste, jeg tenke egentlig mer på et feste du fikser selv. Det må jo gå an å få tak et eller annet veggfeste av noe slag. Kanskje du kan spørre en du kjenner som er handy, snekker eller noe. Ja helt sikkert men når katten er lang så får han ikke plass oppe på soveputen selv om stativet er høyt. Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #6 Del Skrevet 16. desember 2023 Nå har du lært. Neste gang kjøper du i fysisk butikk. Anonymkode: 3b45d...486 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. desember 2023 #7 Del Skrevet 16. desember 2023 Bare som et tips er det mange som gir bort klatrestativ på finn nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Del Skrevet 16. desember 2023 ti10 skrev (1 time siden): Bare som et tips er det mange som gir bort klatrestativ på finn nå Ikke her hvor jeg bor Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har du lært. Neste gang kjøper du i fysisk butikk. Anonymkode: 3b45d...486 Eneste grunnen til at jeg kjøpte i Musti sin nettbutikk er at jeg da kunne få leverte gratis på trappen siden jeg ikke har bil Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Del Skrevet 16. desember 2023 Hvis katten din er for lang uansett, og ikke virker kjempeinteressert, er det noe poeng i å lete etter et til et? Liker katten å klatre? Anonymkode: 62a9a...def 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis katten din er for lang uansett, og ikke virker kjempeinteressert, er det noe poeng i å lete etter et til et? Liker katten å klatre? Anonymkode: 62a9a...def Nei jeg kommer ikke til å lete etter et annet klatrestativ, jeg må heller konsentrere meg om å selge det jeg har kjøpt. 1000 kroner ut vinduet😑 Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #12 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg har dette til mine katter på seks og syv kilo https://www.zooplus.no/shop/katt/klorestativ_kloremobel/mediumklorestativ/klorestativ_100_140cm/468260?zootopia_rec=true&cn=initial&si=31&pn=web_pdp&pr=container_1&strategy=51920183&rk=1-2&slot=1&pi=468260&rri=82abfd7f-fb24-4cad-9a05-c438bc287123&activeVariant=468260.0 Den ene bruker det hver dag, den andre periodevis. Tror det bare er ren flaks at den ene katten liker det. Men det er uansett veldig stabilt og godt egnet for større katter. Zooplus har gode beskrivelser på nettsiden om stativet egner seg for større katter, samt at de har levering på dør. Greit å vite om du får solgt unna ditt og skal kjøpe et annet. Anonymkode: 65596...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #13 Del Skrevet 17. desember 2023 Ts her Jeg la klatrestativet ut for salg men plutselig hadde pus lagt seg på toppen og sovnet så da beholder jeg stativet.. 😻 Anonymkode: 5f7e5...e41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #14 Del Skrevet 17. desember 2023 Men om stativet er skjevt og det er borret feil hull, da klager du jo til butikken på det...? 🤷 Det nytter ikke så mye klage på KG om du har mottatt en vare med feil på. Noen katter elsker stativer raskt, noen krever at stativet er plassert helt riktig i rommet før de benytter det. Noen krever at det må stå lenge nok til å ikke lukte nytt. Og noen liker kun enkelte stativer. Og noen hater stativer uansett hva. Anonymkode: 7d21e...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #15 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men om stativet er skjevt og det er borret feil hull, da klager du jo til butikken på det...? 🤷 Det nytter ikke så mye klage på KG om du har mottatt en vare med feil på. Noen katter elsker stativer raskt, noen krever at stativet er plassert helt riktig i rommet før de benytter det. Noen krever at det må stå lenge nok til å ikke lukte nytt. Og noen liker kun enkelte stativer. Og noen hater stativer uansett hva. Anonymkode: 7d21e...c39 Hva skal vi med kg hvis vi ikke kan klage her inne? Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #16 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skal vi med kg hvis vi ikke kan klage her inne? Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Det er mye man kan bruke kg til, klag gjerne over at pus er sær og ikke vil ligge i stativet, eller at pus knekker stativer, eller at pus er fornærmet over å ha fått ett stativ. Men for meg er det litt en gåte at noen sier rett ut at de ikke ønsker alle pengene tilbake, de vil heller selge videre med tap, og samtidig klager på tapet... Anonymkode: 7d21e...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er mye man kan bruke kg til, klag gjerne over at pus er sær og ikke vil ligge i stativet, eller at pus knekker stativer, eller at pus er fornærmet over å ha fått ett stativ. Men for meg er det litt en gåte at noen sier rett ut at de ikke ønsker alle pengene tilbake, de vil heller selge videre med tap, og samtidig klager på tapet... Anonymkode: 7d21e...c39 Kundeservice er stengt i helgene men jeg snakket med en Musti butikk og de sa at jeg måtte levere stativet på posten. Jeg bor i 5 etasje uten heis og det er en stor og tung pakke som skal bæres 500 m til posten og jeg har ikke bil. Har ikke tid til sånt stress når Musti ikke kan hente sine defekte varer hjemme hos kunden. Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #18 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg har dette. Ser det koster 2049 nå, kjøpte det til 1490 for noen år siden. Elsker det, og det gjør katten min også! Han er stor, ca 6.5kg, ikke noe problem. Han ligger på toppen, på midten og inni hula til og med. Og det ser veldig FINT ut, det er stort men liksom ikke prangende i det hele tatt. Var også lett å få sammen, man skrur bare på stolpene (skrue i stolpen som går i platene), gikk kjapt. Kan skru på det oppover også, må ikke legge det ned eller løfte tungt liksom. Anonymkode: 4cfb0...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 18. desember 2023 #19 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg kjøpte et høyt tårn fra zoonoe. Kattene elsker dette. Jeg måtte bygge det opp selv. Det ble levert i deler. Men alle 3 elsker tårnet. Luna, på toppen. Julian på hengekøya, Elvis i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #20 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kundeservice er stengt i helgene men jeg snakket med en Musti butikk og de sa at jeg måtte levere stativet på posten. Jeg bor i 5 etasje uten heis og det er en stor og tung pakke som skal bæres 500 m til posten og jeg har ikke bil. Har ikke tid til sånt stress når Musti ikke kan hente sine defekte varer hjemme hos kunden. Ts Anonymkode: 5f7e5...e41 Skulle du ikke beholde det likevel? Anonymkode: 62a9a...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå