Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

tidvis opplever jeg en sårhets følelse i øvre del av magen. Er i uke 32 nå, men har kjent det tidligere også, noen som vet hva det kommer av? 

Anonymkode: 7cda4...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støl? Stinn? Vondt?

Anonymkode: 30961...d74

Skrevet

Halsbrann 

Anonymkode: 1adb6...6a9

Skrevet

Er også plaget med dette. Jeg vet ikke helt hva det kommer av. Men vil tro at babyen begynner å få mindre plass, ting strekker seg,  og man kan kjenne seg støl. Jeg er også mye mer uggen nå, pga dette. Vil tro det er fordi det er mye " press" på visse organer. 

Anonymkode: 1f162...fc5

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er også plaget med dette. Jeg vet ikke helt hva det kommer av. Men vil tro at babyen begynner å få mindre plass, ting strekker seg,  og man kan kjenne seg støl. Jeg er også mye mer uggen nå, pga dette. Vil tro det er fordi det er mye " press" på visse organer. 

Jeg tenkte på dette i etterkant for jeg har hatt samme følelse, og innså det er halsbrann. Prøvde noe medisin for halsbrann, og det gav seg nesten umiddelbart. Verdt å prøve!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte på dette i etterkant for jeg har hatt samme følelse, og innså det er halsbrann. Prøvde noe medisin for halsbrann, og det gav seg nesten umiddelbart. Verdt å prøve!

Jeg har halsbrann også ja, og går på gavison. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...