Gå til innhold

Eksklusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en fyr i 1 mnd tid. Gått noen tur, vært ute og spist og tilbrakt en hel helg sammen. Jeg dater ingen andre. Jeg liker han skikkelig godt. Kan jeg forvente at han ikke treffer andre? Jeg liker han så godt at jeg håper vi blir kjærester! Ja, og når blir man det? 
Uerfaren på dating. Dame snart 50

Anonymkode: d52bd...b3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må si det, si at du holder deg til kun han, og at du håper på det samme. Ting trenger ikke være så komplisert, når jeg datet, og jeg merket at jeg kun ønsket å møte henne, så sa jeg det rett ut med en gang 

M39

Anonymkode: a4686...79e

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg dater en nå og vi var klar fra starten av at vi slettet datingapper og er ekslusive. Vi definerer oss ikke som single.

Om du er usikker ville jeg tatt det opp.

Skrevet

Du må snakke med han, det å anta ting fører ofte til skuffelser.

Anonymkode: df0d6...be1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du må si det, si at du holder deg til kun han, og at du håper på det samme. Ting trenger ikke være så komplisert, når jeg datet, og jeg merket at jeg kun ønsket å møte henne, så sa jeg det rett ut med en gang 

M39

Anonymkode: a4686...79e

Akkurat det ville jeg sagt

• Liker 1
Skrevet

Så ikke unormalt å forvente det etter så kort tid? Vil ikke virke for ivrig. Men jeg tilbringer ikke en helg med noen uten å ville noe mer.

Anonymkode: d52bd...b3b

Skrevet

Man er eksklusive inntil noe annet er avtalt om det er snakk om dating med flere treff. 

Skrevet

Jeg sa det etter første treff. Heldigvis er vi begge laget sånn at vi dater kun en person om gangen. Jeg håper og tror at vi kommer dit at vi ender som kjærester.

Anonymkode: da52f...b48

Skrevet

Nei desverre kan man ikke forvente det. Du må snakke om det og spørre han om han treffer andre eller er åpen for å flørte med andre, høre hva han sier, deretter fortelle din forventning og premiss for at han får fortsette å date deg, og om dere ikke er på bølgelengde er det bare å droppe han og gå videre. 

Anonymkode: 0ac83...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...