Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er reglene rundt det å få besøk på sykehuset etter fødsel? Jeg venter mitt første barn og skal føde i Bodø. Jeg hører så mye forskjellig, noen sier avdelingene har totalforbud mot besøk, andre sier det er opp til oss som har født. Så hva er egentlig det som stemmer? 

Anonymkode: 711cc...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på reglene på akkurat ditt fødested, men håper du ikke har tenkt til å ta i mot besøk inne på et dobbeltrom eller flermannsrom.

Anonymkode: 16c45...b04

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke svare på reglene på akkurat ditt fødested, men håper du ikke har tenkt til å ta i mot besøk inne på et dobbeltrom eller flermannsrom.

Anonymkode: 16c45...b04

Nei, i bodø er det kun enkelrom etter corona.

• Liker 1
Skrevet

Skulle vi ha besøk måtte vi ta med babyen ut fra avdelingen. Barselavdelingen var forbeholdt mor, baby og søsken/partner. Dette på Lillehammer 

Anonymkode: d79eb...3d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skulle vi ha besøk måtte vi ta med babyen ut fra avdelingen. Barselavdelingen var forbeholdt mor, baby og søsken/partner. Dette på Lillehammer 

Anonymkode: d79eb...3d6

Takk for svar :)

Skrevet

Om du ønsker rett svar tar du kontakt med fødeavdelinga i Bodø 

Anonymkode: c73dd...480

• Liker 1
Skrevet

På barselhotellet vårt var det visse tidspunkt på dagen man kunne få besøk :) ellers kan du jo alltids gå ned i resepsjonen. Men det kan sikkert variere fra sykehus til sykehus, ville hørt med sykehuset du skal føde på

Anonymkode: 3040f...091

Skrevet

Der jeg fødte var det ikke lov med besøk fra andre enn barnets storesøsken, og kun en time av gangen. Alle fødende fikk ha en ledsager som kunne være der fra 08-21, men dette måtte være samme person under hele oppholdet. For annet besøk måtte man eventuelt trille baby ut av avdelingen.

Anonymkode: 73402...fa6

Skrevet

Det er ulikt fra sykehus til sykehus. Her er det fullstendig besøksforbud på barsel utenom partner (og søsken mellom 16-18). De har også strammet inn over hele sykehuset slik at folk ikke skal ta med baby ut i gangen for å møte besøkende. 

Anonymkode: b0804...baa

Skrevet

Jeg ville hørt med sykehuset. Her var det enerom og åpent for besøk fra alle man ønsket selv. 

Anonymkode: 776ad...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...