Meliiiio Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Hei, så igår var jeg med kjæresten min. Når jeg skulle dra var klokka sånn 00.. og han bor sånn 40 min unna meg med gå tur hjem. Når jeg skulle dra så turte jeg ikke å gå alene, så jeg sa at det var skummelt, men så begynte han og bli spydig og si «ikke mitt problem» «bryr meg ikke» og masse sånt.. Når jeg kom hjem tok jeg det opp med han og sa at d var unødvendig av han og ha den attituden og at han kunne vist mer at han brydde seg, og det ble mye drama ut av det. Han ble enda frekkere da. Lurer på om jeg kanskje overreagerer? Og at d ikke var noe og starte noe krangler ut av?
Gjest Kanino Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Meliiiio skrev (1 minutt siden): Hei, så igår var jeg med kjæresten min. Når jeg skulle dra var klokka sånn 00.. og han bor sånn 40 min unna meg med gå tur hjem. Når jeg skulle dra så turte jeg ikke å gå alene, så jeg sa at det var skummelt, men så begynte han og bli spydig og si «ikke mitt problem» «bryr meg ikke» og masse sånt.. Når jeg kom hjem tok jeg det opp med han og sa at d var unødvendig av han og ha den attituden og at han kunne vist mer at han brydde seg, og det ble mye drama ut av det. Han ble enda frekkere da. Lurer på om jeg kanskje overreagerer? Og at d ikke var noe og starte noe krangler ut av? Nå har alle saker 3 sider. Din, hans og sannheten, men ut i fra det du forteller så synes jeg ikke du overreagerte. Det må være mulig å ta opp ting som plager seg uten at det skal bli drama
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Meliiiio skrev (3 minutter siden): Når jeg skulle dra var klokka sånn 00.. og han bor sånn 40 min unna meg med gå tur hjem. Alle kjærester jeg har hatt, ville fulgt meg minst halvveis på veien hjem. Anonymkode: 2b066...770 6 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Meliiiio skrev (2 minutter siden): Hei, så igår var jeg med kjæresten min. Når jeg skulle dra var klokka sånn 00.. og han bor sånn 40 min unna meg med gå tur hjem. Når jeg skulle dra så turte jeg ikke å gå alene, så jeg sa at det var skummelt, men så begynte han og bli spydig og si «ikke mitt problem» «bryr meg ikke» og masse sånt.. Når jeg kom hjem tok jeg det opp med han og sa at d var unødvendig av han og ha den attituden og at han kunne vist mer at han brydde seg, og det ble mye drama ut av det. Han ble enda frekkere da. Lurer på om jeg kanskje overreagerer? Og at d ikke var noe og starte noe krangler ut av? Jeg mener han burde hatt såpass respekt for deg hvis du følte deg utrygg,at han burde fulgt deg hjem. Det som er veldig dårlig gjort er å gjøre narr av det, han der tror jeg kanskje jeg ville holdt på såpass god avstand at han ikke hadde fått flytta inn hos meg. Synes rett og slett han virker respektløs. Anonymkode: e7917...52a 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 Er det denne kjæresten som var en kompis for en stund tilbake, som ikke ville følge deg hjem etter du hadde vært på besøk så du løp hjem hele veien i redsel? Anonymkode: e0b22...26b 7
Blåttvann Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 Kanskje han var redd selv men ikke turte å si det (han måtte jo gå alene hjemme igjen), mange menn reagerer som han gjorde når de blir utfordret. Angrep er det beste forsvar osv. Men det at han reagerer sånn viser at han ikke er klar for forhold. Han var en drittsekk. Jeg hadde aldri møtt han igjen. Men jeg hadde også prøvd å bli mer selvstendig hvis jeg var deg, funnet andre løsninger enn at andre må følge deg hjem midt på natten. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Meliiiio skrev (7 minutter siden): Hei, så igår var jeg med kjæresten min. Når jeg skulle dra var klokka sånn 00.. og han bor sånn 40 min unna meg med gå tur hjem. Når jeg skulle dra så turte jeg ikke å gå alene, så jeg sa at det var skummelt, men så begynte han og bli spydig og si «ikke mitt problem» «bryr meg ikke» og masse sånt.. Når jeg kom hjem tok jeg det opp med han og sa at d var unødvendig av han og ha den attituden og at han kunne vist mer at han brydde seg, og det ble mye drama ut av det. Han ble enda frekkere da. Lurer på om jeg kanskje overreagerer? Og at d ikke var noe og starte noe krangler ut av? Nei trenger ikke starte en krangel om det, bare avslutt og gå videre i livet uten han. Anonymkode: 5b829...641 3
a l'orange Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 Meliiiio skrev (3 timer siden): Hei, så igår var jeg med kjæresten min. Når jeg skulle dra var klokka sånn 00.. og han bor sånn 40 min unna meg med gå tur hjem. Når jeg skulle dra så turte jeg ikke å gå alene, så jeg sa at det var skummelt, men så begynte han og bli spydig og si «ikke mitt problem» «bryr meg ikke» og masse sånt.. Når jeg kom hjem tok jeg det opp med han og sa at d var unødvendig av han og ha den attituden og at han kunne vist mer at han brydde seg, og det ble mye drama ut av det. Han ble enda frekkere da. Lurer på om jeg kanskje overreagerer? Og at d ikke var noe og starte noe krangler ut av? Jeg synes det er merkelig at du setter deg selv i en situasjon hvor du må gå ute klokken 00:00-00:40, og ikke tar det opp med han før midt på natten. Han regnet vel med at da ville du ta en taxi eller bli natten over. Synes også det er totalt unødvendig å lage drama etter du kommer hjem. Jeg synes dere høres barnslige ut begge to, kanskje for barnslige til at dere bør ha kjæreste. 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Ta en taxi neste gang, problem solved Anonymkode: 63317...249
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 En god kjæreste hadde i det minste tilbudt å følge deg halvveis, og snakke med deg på telefonen mens du gikk. Anonymkode: 11741...41a 1
a l'orange Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En god kjæreste hadde i det minste tilbudt å følge deg halvveis, og snakke med deg på telefonen mens du gikk. Anonymkode: 11741...41a Absolutt ikke. Denne tankegangen er jo den som gjør det hele så barnslig, det å skulle oppføre seg mest mulig hjelpesløst og irrasjonelt for å teste en mann. Det ender bare opp med at mannen dumper dama til fordel for litt mer selvstendige og dramafri damer. Så er det en del damer som kommer unna med denne oppførselen når de er tjue, fordi de er så yndige og søte, eller fordi jevnaldrende menn ikke har de største valgmuligheter. De damene kommer typisk ikke unna med det lengre, når de er tretti, mindre søte, og jevnaldrende menn har bedre utvalg. Så legger de skylden på menn for at menn ikke er gode kjærester, mens det i virkeligheten er de som ikke er unge og yndige nok til den slags skrulle-oppførsel. 1
Siljes_tanker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 a l'orange skrev (2 minutter siden): Absolutt ikke. Denne tankegangen er jo den som gjør det hele så barnslig, det å skulle oppføre seg mest mulig hjelpesløst og irrasjonelt for å teste en mann. Det ender bare opp med at mannen dumper dama til fordel for litt mer selvstendige og dramafri damer. Så er det en del damer som kommer unna med denne oppførselen når de er tjue, fordi de er så yndige og søte, eller fordi jevnaldrende menn ikke har de største valgmuligheter. De damene kommer typisk ikke unna med det lengre, når de er tretti, mindre søte, og jevnaldrende menn har bedre utvalg. Så legger de skylden på menn for at menn ikke er gode kjærester, mens det i virkeligheten er de som ikke er unge og yndige nok til den slags skrulle-oppførsel. Ts høres ikke ut som hun er i 30-40 årene nei 1
a l'orange Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 Siljes_tanker skrev (16 minutter siden): Ts høres ikke ut som hun er i 30-40 årene nei Du sier noe, men her inne er det en god del damer som er både 30 og 40 og 50, som forventer å bli behandlet som verdens mest yndige prinsesse og verdens mest deilige dame, og båret på gullstol gjennom livet - ellers er det mannen som det er noe feil med. Skrev nettopp i en tråd hvor damer i 40-årene blir fornærmet av at menn synes 20 år gamle damer er finere enn de, og forventer å bli sett på som den fineste av de alle - ellers er nok ikke mannen glad i henne, og hun er bare en tømmestasjon, stakkars. At mange menn går gjennom store deler av livet uten å få til det de ønsker seg, og at mange sliter med å få kjæreste, sex, kone, barn, mens de selv kan velge og vrake fra de er 16 til de er godt oppi 60-årene, njæ, det har liksom ikke så mye å si… 2
Siljes_tanker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 a l'orange skrev (2 minutter siden): Du sier noe, men her inne er det en god del damer som er både 30 og 40 og 50, som forventer å bli behandlet som verdens mest yndige prinsesse og verdens mest deilige dame, og båret på gullstol gjennom livet - ellers er det mannen som det er noe feil med. Skrev nettopp i en tråd hvor damer i 40-årene blir fornærmet av at menn synes 20 år gamle damer er finere enn de, og forventer å bli sett på som den fineste av de alle - ellers er nok ikke mannen glad i henne, og hun er bare en tømmestasjon, stakkars. At mange menn går gjennom store deler av livet uten å få til det de ønsker seg, og at mange sliter med å få kjæreste, sex, kone, barn, mens de selv kan velge og vrake fra de er 16 til de er godt oppi 60-årene, njæ, det har liksom ikke så mye å si… Tull Menn vil være feie og franke, leve det gode liv til langt opp i 40- årene. Først da er det klare for kone og barn, men sorry, da har kvinnene allerede fått seg de barna de ønsker 2
a l'orange Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 Siljes_tanker skrev (Akkurat nå): Tull Menn vil være feie og franke, leve det gode liv til langt opp i 40- årene. Først da er det klare for kone og barn, men sorry, da har kvinnene allerede fått seg de barna de ønsker Åja, du var en av de ja. Trådstarter er nok, som du antok, ikke i 30-40 årene enda, og er i tillegg åpen for at hun kan ta feil, så hun er det nok enda håp for
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 a l'orange skrev (6 minutter siden): Du sier noe, men her inne er det en god del damer som er både 30 og 40 og 50, som forventer å bli behandlet som verdens mest yndige prinsesse og verdens mest deilige dame, og båret på gullstol gjennom livet - ellers er det mannen som det er noe feil med. Skrev nettopp i en tråd hvor damer i 40-årene blir fornærmet av at menn synes 20 år gamle damer er finere enn de, og forventer å bli sett på som den fineste av de alle - ellers er nok ikke mannen glad i henne, og hun er bare en tømmestasjon, stakkars. Jeg vet, kvinner kan være helt håpløse. Bare krever...primadonnaer. Verdensmestere i offerolle og mindreverdighetskomplekser. Anonymkode: 8c5e7...753
a l'orange Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet, kvinner kan være helt håpløse. Bare krever...primadonnaer. Verdensmestere i offerolle og mindreverdighetskomplekser. Anonymkode: 8c5e7...753 Nåvel Mente ikke at dette gjelder alle kvinner - enkelte er helt motsatt - eller at alle menn er fritatt fra å innta offerrollen. Mente kun at i denne tråden her så står trådstarter i fare for å bli en sånn primadonna. Men hun kan jo godt ta seg en tur innom den tråden, så ser hun hva fremtidsutsiktene er med en sånn holdning. Kvinner på 35 til 55, som opererer seg og bruker fillers og botox, som forsøker desperat å se ut som de er 21, og å høres ut som de er 14. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 a l'orange skrev (23 minutter siden): Nåvel Mente ikke at dette gjelder alle kvinner - enkelte er helt motsatt - eller at alle menn er fritatt fra å innta offerrollen. Mente kun at i denne tråden her så står trådstarter i fare for å bli en sånn primadonna. Men hun kan jo godt ta seg en tur innom den tråden, så ser hun hva fremtidsutsiktene er med en sånn holdning. Kvinner på 35 til 55, som opererer seg og bruker fillers og botox, som forsøker desperat å se ut som de er 21, og å høres ut som de er 14. Skrev jo ikke alle...men "kan være"... Anonymkode: 8c5e7...753
ryzorwarlock Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 Meliiiio skrev (4 timer siden): Hei, så igår var jeg med kjæresten min. Når jeg skulle dra var klokka sånn 00.. og han bor sånn 40 min unna meg med gå tur hjem. Når jeg skulle dra så turte jeg ikke å gå alene, så jeg sa at det var skummelt, men så begynte han og bli spydig og si «ikke mitt problem» «bryr meg ikke» og masse sånt.. Når jeg kom hjem tok jeg det opp med han og sa at d var unødvendig av han og ha den attituden og at han kunne vist mer at han brydde seg, og det ble mye drama ut av det. Han ble enda frekkere da. Lurer på om jeg kanskje overreagerer? Og at d ikke var noe og starte noe krangler ut av? Så da mener du at han skulle gå i 40 min sammen med deg, for og så gå hjem igjen i 40 minutter til? Og dette mener du er rimelig? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå