Gå til innhold

Bilhulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige fredag ble jeg syk og fikk ganske høy feber. Ble bedre gjennom helga, så søndag var jeg på beina igjen. Tirsdag begynner jeg å bli skikkelig tett, hoste, grønt snørr og får mild feber (rundt 38,10). 
det som bekymrer meg er at hver gang jeg hoster eller snyter meg, så kjennes det ut som at hodet skal sprenges. 
har Ikke vondt i hodet uten om når jeg bøyer meg ned, hoster eller snyter. Er dette bilhulebetennelse? 

jeg har liksom vondt på toppen av hodet om det lager fornuft. Det er helt sykt vondt i noen sekunder og så går det over. 

burde jeg kontakte lege, eller er dette noe som går over? 

Anonymkode: 7966b...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bihulebetennelse. Det kan gå over helt av seg selv (og gjør det ofte), men er du ikke bra innen 4-5 dager? Oppsøk lege. I gamle dager antok man at bihulebetennelser «gav seg av seg selv», nå vet man at det kan ta måneder eller år og gi relativt ubehagelige senskader om man lar slikt være ubehandlet. Påstår legen din at det «går over»? Gratulerer - du har en utdatert fastlege. Bytt. Og insister på behandling. 

Anonymkode: 59826...6e2

Skrevet

Du må ha antibiotika. Da går bihulebetennelse over på bare sju dager. Uten antibiotika vil det ta ei hel uke.

Anonymkode: 13fc4...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...