AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Eneste mulighet jeg har for å få plass til dette er at de er i samme maskinen. så ingen vits å tipse meg om at en egen tørketrommel tørker bedre enn kobinert, det er uaktuelt. Noen som har en slik maskin å kan anbefalle meg noe? Anonymkode: 3db59...b87
Hareena Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Vi har denne i en fritidsleilighet. https://www.samsung.com/no/washers-and-dryers/washer-dryer-combo/wd4000t-front-loading-air-wash-drum-clean-bubble-soak-8kg-white-wd83t4047ch-ee/ Veldig fornøyd, men husk at selv om den kan vaske åtte kilo klær, kan den ikke tørke samme volum, du må dele opp. Nå vasker vi aldri så mye og kan kjøre vask og tørk i kombi, tar ca fire timer litt avhengig av programvalg.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Vi har en fra Electrolux som vi har vært veldig fornøyd med. Vi bruker tørketrommelen til sengetøy når renholderen har vært her, for da har vi masse sengetøy som må vaskes og tørkes og det ville tatt evigheter uten tørkefunksjonen. Ellers bruker vi tørkestativ på vaskerommet. Anonymkode: 04004...f8c
newman01 Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Har tidligere hatt vask+tørk fra LG. Fungerte bra, var veldig fornøyd med jobben den gjorde. Fikk barn, fant ut at vi trengte noe mer dedikert. men det fungere bra de 5 årene vi hadde slik maskin
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 Jeg har en slik: https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/aeg-7000-serien-l7wsp964e2-kombi-vasktoerk/p-1197391/store/1345/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIjafk2LSYgwMVVDgGAB0JTAcPEAQYAiABEgK5ovD_BwE&gclsrc=aw.ds Synes det funker greit, men har ikke bruk for tørkefunksjon veldig ofte. Program med vask + tørk tar forresten laaang tid. Anonymkode: 4a2e8...040
newman01 Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har en slik: https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/aeg-7000-serien-l7wsp964e2-kombi-vasktoerk/p-1197391/store/1345/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIjafk2LSYgwMVVDgGAB0JTAcPEAQYAiABEgK5ovD_BwE&gclsrc=aw.ds Synes det funker greit, men har ikke bruk for tørkefunksjon veldig ofte. Program med vask + tørk tar forresten laaang tid. Anonymkode: 4a2e8...040 Tja, alt er relativt. En runde med 40 grader bomull eco-modus tar 3 timer og 30 minutter på min omtrentlig to år gamle AEG vaskemaskin. Tørketromler man etterpå på eco-program kan man fort slenge på ytterligere 2 og en halv time. Tror ikke man sparer allverdens med tid på en vask+tørk på separate maskiner. Med mindre man driter i strømforbruk og vannforbruk, og kjører raskeste vei til ferdig tørket tøy da Endret 18. desember 2023 av newman01
uKuleArna Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 newman01 skrev (13 timer siden): Har tidligere hatt vask+tørk fra LG. Fungerte bra, var veldig fornøyd med jobben den gjorde. Fikk barn, fant ut at vi trengte noe mer dedikert. men det fungere bra de 5 årene vi hadde slik maskin Har også LG, og synes den fungerer godt til sitt formål. Vi er kun to voksne i hus. Hadde kanskje invistert i tørketrommel alene hadde vi vært flere.
Ost Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 newman01 skrev (13 timer siden): Har tidligere hatt vask+tørk fra LG. Fungerte bra, var veldig fornøyd med jobben den gjorde. Fikk barn, fant ut at vi trengte noe mer dedikert. men det fungere bra de 5 årene vi hadde slik maskin Samme her. Kan nevnes, vet ikke om dette gjelder alle vask+tørk maskiner, men de fra LG har/hadde ikke et voldsomt godt system for å fjerne lo og slikt. Jeg åpnet maskinen og et par deksler, og oppdaget ekstreme mengder lo. Mye av den var våt, noe var fortsatt latterlig varm, selv en times tid etter at maskinen var brukt. Etter at jeg innså at maskinen er en brannbombe ble denne operasjonen foretatt med hyppige mellomrom. F.eks som denne videoen viser er greit å gjøre i ny og ne: https://www.youtube.com/watch?v=F9e7-yoCfpo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå