AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Sikkert en dum greie. Men jeg prøver her likevel. Hvis ei jente spør en gutt om han vil bli sugd så er svaret nesten garantert ja. Sånn er det vel ikke motsatt. Men jeg kjenner ei jente som jeg syns er latterlig pen. Forrige helg var vi en gjeng sammen og vi kom inn på temaet oralsex. Hun sa hun ikke hadde fått det på over et år. Igjen, jeg syns hun er latterlig pen. Hvis hun vil ha oralsex så stiller jeg til tjeneste, for å si det sånn. Er det en måte å si det til henne at jeg med glede slikker henne til sola både står opp og går ned hvis hun vil? Uten å være fornærmende eller ekkel selvfølgelig. Anonymkode: 026c8...4d4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Sikkert en dum greie. Men jeg prøver her likevel. Hvis ei jente spør en gutt om han vil bli sugd så er svaret nesten garantert ja. Sånn er det vel ikke motsatt. Men jeg kjenner ei jente som jeg syns er latterlig pen. Forrige helg var vi en gjeng sammen og vi kom inn på temaet oralsex. Hun sa hun ikke hadde fått det på over et år. Igjen, jeg syns hun er latterlig pen. Hvis hun vil ha oralsex så stiller jeg til tjeneste, for å si det sånn. Er det en måte å si det til henne at jeg med glede slikker henne til sola både står opp og går ned hvis hun vil? Uten å være fornærmende eller ekkel selvfølgelig. Anonymkode: 026c8...4d4 Vennene mine liker jenter som er syltynne, Denne jenta har "et par kilo ekstra". Fordi hun ikke er "planke" så liker ikke de andre henne. Hun bruker vel Large klær i kvinne størrelse. Og det er da ikke stort, spør du meg. Hu er nydelig på alle måter. Anonymkode: 026c8...4d4 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): latterlig pen. hva mener du med "latterlig pen"? Dum og deilig? Barbie-dokke? Bruk og kast? Anonymkode: 00fda...d21 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Just now, AnonymBruker said: hva mener du med "latterlig pen"? Dum og deilig? Barbie-dokke? Bruk og kast? Anonymkode: 00fda...d21 Jeg syns at hun er veldig, veldig pen. Så pen at det er "latterlig". Hvis du skjønner Anonymkode: 026c8...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: hva mener du med "latterlig pen"? Dum og deilig? Barbie-dokke? Bruk og kast? Anonymkode: 00fda...d21 Ikke noe Barbie, ikke er hun dum, men hun er deilig. Jeg syns hun er kjempe pen. Anonymkode: 026c8...4d4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vennene mine liker jenter som er syltynne, Denne jenta har "et par kilo ekstra". Fordi hun ikke er "planke" så liker ikke de andre henne. Hun bruker vel Large klær i kvinne størrelse. Og det er da ikke stort, spør du meg. Hu er nydelig på alle måter. Anonymkode: 026c8...4d4 Hva har det med saken å gjøre? Ikke fortell henne det. Verken at tynne jenter er planker eller at ingen avdeling andre guttene liker henne. Uansett så må du bare snakke med henne, flørte, å om hun liker deg som du liker henne, så vil det kanskje naturlig bevege seg dit. Anonymkode: bebfd...74d 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Kan vi fokusere på min første post? Kan jeg fortelle ei jente noe sånt på en "fin" måte? Hvordan kan jeg utrykke meg? Anonymkode: 026c8...4d4
SlemUlv Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Er hun singel? Om ja, så må du vel spørre.. Så lenge du er forberedt på både ja og nei svar. Uten å bli sur. 1
Troyamin Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns at hun er veldig, veldig pen. Så pen at det er "latterlig". Hvis du skjønner Anonymkode: 026c8...4d4 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke noe Barbie, ikke er hun dum, men hun er deilig. Jeg syns hun er kjempe pen. Anonymkode: 026c8...4d4 Det høres mer ut som om du er betatt av henne, enn at dette kun handler om å "gi" henne oralsex. Hvis det stemmer, hvorfor ikke starte med å be henne ut og ta ting naturlig derfra? 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Om du kan spørre ei jente du kjenner om dere skal ha sex? Har dere noe flørt på gang, eller skal dette da komme helt ut av det blå? Passende situasjon for å stille et slikt spørsmål er midt i et 'moment' hvis dere allerede er igang med å kline, rote etc. Du spør ikke bare helt uten kontekst om noe sånt. Med mindre dere allerede flørter og du vet hun er keen på deg, så kommer hun nok til å synes du er ganske rar/patetisk, og du får garantert nei. Anonymkode: baccd...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 Nei! Hvis du liker henne, så ber du henne ut på en date! Anonymkode: c8b02...82d 2 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 Ut av det blå fikk jeg en melding fra en kompis, en jeg hadde veldig god tone med som på sikt KUNNE blitt noe mer. I den meldingen stod det at han hadde kjempelyst til å ligge med meg (det var et mye mer deskriptivt språk som utelot nada til fantasien). Vi hadde aldri kysset, holdt hender, kost, strøket på hverandre eller noe sånt. Jeg snakket aldri med ham igjen. Det fine vi hadde bygget så langt ble bare ødelagt og jeg følte meg svært lite spesiell. Følte meg seksualisert og nesten tingliggjort. Anonymkode: d9dae...718 5 5
lillevill Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 Veldig få med sunn selvrespekt liker å bli seksualisert. Om det er noen få som faktisk liker det, så kan det være de tar avstand fordi de ikke liker deg på samme måten. Ikke send en sånn beskjed før du vet at hun vil ha deg på samme måten. Gå heller forsiktig frem og sjekk om hun kunne tenkt seg å bli bedre kjent. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 Selvsagt kan du ikke det! Anonymkode: 88b9e...160 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 Hvor gammel er du? 14? Anonymkode: 3df62...0c0 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan vi fokusere på min første post? Kan jeg fortelle ei jente noe sånt på en "fin" måte? Hvordan kan jeg utrykke meg? Anonymkode: 026c8...4d4 Vel,jeg synes det med å slikke henne til sola går ned og opp igjen er sjarmerende. Hvis du får det inn på en naturlig måte. Anonymkode: e5773...21a 1
Irak Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel,jeg synes det med å slikke henne til sola går ned og opp igjen er sjarmerende. Hvis du får det inn på en naturlig måte. Anonymkode: e5773...21a Enig 😍. Jeg hadde falt for det der. Jeg har veldig høy sexlyst da 🤣. Da må det selvfølgelig ligge en veldig god relasjon i bunnen for å kunne fremme noe sånt. En slags magi på en måte ❤️. Er jo noen som har det. Det er veldig sjeldent da. Ellers er jeg enig med svara over her med å be på date, kline og se om du kan få det inn på en naturlig måte 😀. Håper det funker 😀
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 Dersom dere kjenner hverandre godt, så kan du sikkert spørre. Er dere godt kjente så burde det være en mulighet. Fortell henne det som en generell fantasi hvor det skjer i all hemmelighet, så kan du til slutt plassere henne inn i denne drømmen. Anonymkode: 429a2...63d
Topper og daler Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan vi fokusere på min første post? Kan jeg fortelle ei jente noe sånt på en "fin" måte? Hvordan kan jeg utrykke meg? Anonymkode: 026c8...4d4 Nei, det blir en alt for direkte og smal tilnærming. Man må gjennomføre absolutt alle trinn i sjekking. Spørsmålet om oralsex er sånn ca aller siste trinn. Det at du ikke intuitivt forstår det, gjør at jeg er skeptisk til at du har sjansen på henne. 1 3
Isambard Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 Jeg synes ikke det går an å spørre om det uten videre. Jeg synes ikke det er normal folkeskikk, selv ikke i 2023. Det at en jente savner sex betyr som oftest ikke at hun vil ha sex med hvem som helst. Det høres ut som du er forelsket. Jeg tror det er større sjanse for å lykkes hvis du sier at du er betatt enn hvis du går rett på å foreslå oralsex. Uansett må du være forberedt på å bli avvist. Det er nok det vanligste utfallet. Et tips til: Hvis du sier du er betatt så tar det litt tid for henne å fordøye. Hun har kanskje aldri tenkt på deg som partner. Det gjelder å ta avvisningen veldig pent og respektere det hun sier. Det kan hende hun gir det en sjanse når det får synke inn litt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå