AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Hei! Kvinne på 42 her. Usikker på om dette er rett forum, men prøver Det har seg sånn at jeg har en bestekompis. Han har jeg kjent i mange år og jeg ble etterhvert også kjent med kona hans, som ble en (ikke så nær) venninne for meg. For noen år siden ble jeg skilt. Den som da støttet meg gjennom alt, som var der og lyttet og ga meg råd, var denne vennen min. Kun vennskap, aldri forsøk på noe annet. Nå har jeg vært skilt i 4 år og er fortsatt singel. Bare ikke funnet en jeg ønsker slå meg til ro med. Så har det seg sånn at nå er det min venn som gjennomgår samlivsbrudd. De er nettopp blitt separert og den som nå står ved hans side, det er meg. Han ringer meg flere ganger i uken, når som helst på døgnet, han kommer mye til meg, og vi kan sitte og holde rundt hverandre lenge (det gjorde vi også da jeg var i bruddsituasjon). Men.....så for noen uker siden, så kysset han meg. Min gode venn kysset meg. Jeg ble så satt ut men besvarte det og vips så gikk det et stykke videre den kvelden.....og neste gang vi så hverandre og neste....Ikke samleie, bare en hel masse kosing og klining. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer? Er vennskapet på vei til å gli over i noe annet nå som vi begge er frie? Hvordan kan jeg finne ut hva han ønsker uten å spørre, for det våger jeg bare ikke? Noe som kan røpe han? Jeg vet jo ikke om han tenker at han like godt kan ha sex med denne bestisen sin eller om det faktisk er følelser der,og jeg skulle gjerne visst. For OM det er følelser fra hans side der så vil det fort også bli det fra min side, for vi er jo sånn en bra match og har det så fint sammen. Men hvordan går jeg frem? jeg tør bare ikke spørre, han er for sårbar og jeg vil ikke ta opp noe som helst emosjonelt nå. Hva ville du ha gjort? Betyr jo mye å få vite hva han tenker, vil , føler? Og er det noen her som har erfaring med dette, å gå fra å være bestevenner til å inn i et forhold? (evt) Vil gjerne ha noen råd og tanker her. ps. Han har i alle år gitt uttrykk for at han syns jeg er så nydelig og flott, selv når jeg var gift, og han gjør ikke annet enn å skryte av meg som person. Men det betyr jo ikke at han trenger ha følelser for meg? Men nå som vi er litt fysiske og jeg tenker det er et tidsspørsmål før vi ligger sammen så må jeg få tak i dette, for fakta er at jeg IKKE vil ligge med han dersom det ikke er følelser mellom oss. Jeg klarer ikke inn i noe sånn friends with benefits - opplegg. Helt uaktuelt. Kvinne 42 Anonymkode: 09f22...c8e 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Gi det litt tid. Sikkert lurt å ikke ta det ende lenger før dere er klare for å snakke om følelsene deres (og alt rundt samlivsbruddet hans får roa seg litt). Men åh, for en nydelig historie ❤️ Anonymkode: b3840...e52 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gi det litt tid. Sikkert lurt å ikke ta det ende lenger før dere er klare for å snakke om følelsene deres (og alt rundt samlivsbruddet hans får roa seg litt). Men åh, for en nydelig historie ❤️ Anonymkode: b3840...e52 Tusen takk ❤️Ja jeg tenker som deg, at det er lurt å ta det rolig. Men vil så gjerne vite om han føler mer for meg enn vennskap. Eneste han har sagt er at han er veldig tiltrukket av meg..... Ts Anonymkode: 09f22...c8e
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Er vanskelig å svare på. Annet enn at dere naturlig nok er glade i hverandre og vet alt om hverandre. Mitt spørsmål rettes mer mot hans brudd. Er han lei seg og har kjærlighetssorg? For da kan det påvirke at du blir en trygg rebound…?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå