AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #101 Del Skrevet 17. desember 2023 TS, aleneboende og single er to forskjellige ting Anonymkode: 16d45...1d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #102 Del Skrevet 17. desember 2023 LadeJarl skrev (På 16.12.2023 den 2.22): Rettighetene?? Det jeg snakker om er urkraften fra gammelt av...Kvinner er rent genetisk programmert til å finne beste mulig mann til å spraye eggene sine... Menn er genetisk programmert til å pule og befrukte så mange kvinner som overhodet mulig.. Dvs at. sgs alle kvinner finner de samme mennene på tinder og disse igjen gjerne deler kuken sin med så mange de bare klarer...Problemet er bare at kvinner i dag bruker prevensjon..og den tar de faan meg ikke ut før de har et stabilt forhold over tid.... DVS aldri....fordi de mennene som blir valgt har det som plommen i egget og puler 3-4 nye kvinner i uka til de går av med pensjon.... Tinder fucker hjernen til dere kvinner og den strategien som funket så bra for deres formødre er oppskriften på katastrofe i dag..fordi dere går inn i menopausen barnløs...et naturens blindspor bare..selv om utgangspunktet var en genetisk frisk jente med håp om familie og barn... Tragisk.. Så rart. Jeg har fire barn og en ektemann jeg fant på Tinder. Anonymkode: d2727...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #103 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så rart. Jeg har fire barn og en ektemann jeg fant på Tinder. Anonymkode: d2727...c1a At 10% finner seg mann på Tinder betyr ikke at de andre 90% ikke er der kun er der for å pule. Anonymkode: e1f93...c40 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 17. desember 2023 #104 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Så rart. Jeg har fire barn og en ektemann jeg fant på Tinder. Anonymkode: d2727...c1a Ok..bra for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #105 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): At 10% finner seg mann på Tinder betyr ikke at de andre 90% ikke er der kun er der for å pule. Anonymkode: e1f93...c40 99% Anonymkode: 16d45...1d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #106 Del Skrevet 17. desember 2023 Har aldri vært heldig med kjærligheten. Har forsøkt, men på ett tidspunkt ga jeg bare opp og har forsonet meg med at kjærlighet, partner, ekteskap osv. ikke ble noe for meg. Jeg har ikke vært kresen, slik vi kvinner ofte blir beskylt for å være, jeg er ikke stygg og jeg er både raus og fleksibel. Gikk kanskje ofte i "vennefella", tror jeg? Jeg vet ikke helt hvorfor jeg aldri ble valgt. Uansett så ble mitt liv slik og da lever jeg det livet jeg har fått til det fulle. Har en bra jobb, eget hus, 2 flotte fosterbarn, en katt, gode venner og øvrig familie. Anonymkode: 7530c...ca5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 17. desember 2023 #107 Del Skrevet 17. desember 2023 Har vel egentlig aldri hatt sjans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 17. desember 2023 #108 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Og jeg sliter med tanken på alt som forventes i et forhold. Forholde seg til svigerfamilie, press til å reise, at jeg som mann ikke kan ha svakheter som skiller seg ut, alt jeg som eventuell far må forholde seg til, alt jeg må/bør kunne, syns det er stress å tenke på at man må leve opp til en kvinnes forventninger og behov, både i livet generelt og i senga. Jeg har det vondt som singel og barnløs, men jeg passer ikke det til det motsatte heller. Det er kjipt å rives og slites mellom to motpoler. Samtidig blir alt egentlig bestemt av utseende og status. Eller mangelen på det. Endret 17. desember 2023 av DelvisPresley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 17. desember 2023 #109 Del Skrevet 17. desember 2023 Det blir vanskelig når ordinære kvinner ikke vil ha ordinære menn. Det er bare en liten prosent av oss menn som er bra nok. Det hjelper ikke akkurat at mange damer bare melder seg ut og skal være single heller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #110 Del Skrevet 17. desember 2023 norw skrev (Akkurat nå): Det blir vanskelig når ordinære kvinner ikke vil ha ordinære menn. Det er bare en liten prosent av oss menn som er bra nok. Det hjelper ikke akkurat at mange damer bare melder seg ut og skal være single heller. Det er jo dere ordinære menn som ikke vil ha ordinære kvinner. Du, for eksempel, vil ikke ha en jevnaldrende kvinne. Da kan du ha det så fint og slutte å klage over at "ordinære damer ikke vil ha deg". De vil det, men du vil ikke ha dem. Anonymkode: d2727...c1a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 17. desember 2023 #111 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo dere ordinære menn som ikke vil ha ordinære kvinner. Du, for eksempel, vil ikke ha en jevnaldrende kvinne. Da kan du ha det så fint og slutte å klage over at "ordinære damer ikke vil ha deg". De vil det, men du vil ikke ha dem. Anonymkode: d2727...c1a Oi da, her er det noen som dikter opp ting om andre. Det blir det en fin diskusjon ut av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #112 Del Skrevet 17. desember 2023 DelvisPresley skrev (28 minutter siden): Og jeg sliter med tanken på alt som forventes i et forhold. Forholde seg til svigerfamilie, press til å reise, at jeg som mann ikke kan ha svakheter som skiller seg ut, alt jeg som eventuell far må forholde seg til, alt jeg må/bør kunne, syns det er stress å tenke på at man må leve opp til en kvinnes forventninger og behov, både i livet generelt og i senga. Jeg har det vondt som singel og barnløs, men jeg passer ikke det til det motsatte heller. Det er kjipt å rives og slites mellom to motpoler. Samtidig blir alt egentlig bestemt av utseende og status. Eller mangelen på det. Det som kan hjelpe er å tilvenne seg den mentaliteten som baserer seg på det Engelske uttrykket: "I want you, but I don't need you". Dette betyr at man ønsker en partner fordi det gjør livet litt hyggeligere, men man trenger det ikke for å leve stabile, gode og funksjonelle liv. Når du begynner å tilvenne deg den mantraen, vil gradvis merke at du ikke er så redd for å miste partneren. Det er selvsagt trist og vondt, men det blir ikke så ille som det ville vært for de som faktisk er avhengi av en partner for å føle seg fullkommen Anonymkode: cfeaf...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFri Skrevet 17. desember 2023 #113 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 2.00): Singellivet et helt fint det, men hvorfor gi opp noe så nydelig som kjærlighet til en partner og barn? Forfedrene regnet barn som den egentlige rikdommen i livet og de grov ned gull. Anonymkode: f2984...60f Hvorfor ikke bare akseptere at folk ikke tenker likt som deg? Jeg er selv singel men ønsker å finne noen. Men jeg har full forståelse for de som ønsker å være single. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #114 Del Skrevet 17. desember 2023 norw skrev (56 minutter siden): Oi da, her er det noen som dikter opp ting om andre. Det blir det en fin diskusjon ut av. Du har selv skrevet at du kun ønsker deg en yngre dame. Dine egne ord, dette. Du vil ikke ha ordinære damer selv, så klager du over damene. Anonymkode: d2727...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #115 Del Skrevet 17. desember 2023 https://www.nrk.no/ytring/jentene-som-ikke-vil-vokse-opp-1.16656027 Kvinner, OG menn har problemer med å vokse opp. Derfor. Anonymkode: f0a48...3c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #116 Del Skrevet 17. desember 2023 Savner jeg ikke kjærligheten? Nei Har jeg virkelig ikke lyst til å lage barn med noen? Absolutt ikke Ønsker jeg ikke å oppleve kjærligheten man får fra barn? Skulle i utgangspunktet ikke ha barn i det hele tatt, men har et barn. Det hadde ikke gjort noe om jeg var barnefri, men nå er barnet her. Det blir ikke flere. Livet mitt føles ikke fattigere ut? Å ha barn eller ikke barn, betyr kun at livet er forskjellig. Fattigere trenger det overhodet ikke å være. Hvorfor er jeg allergisk mot å tilpasse meg og kompromisse med en partner? Jeg har tilpasset meg masse opp gjennom årene, nå er jeg ferdig med å være den eneste som gjør det. Hvor er Norge på vei? Inn i framtiden vil jeg si. Har jeg mistet troen på kjærligheten? Så absolutt. Og om jeg skulle være så uheldig å få meg en kjæreste, blir det særbo. Det er kun en person jeg kan bo sammen med, og det er barnet mitt. Ingen andre. Anonymkode: b5c05...3c9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17. desember 2023 #117 Del Skrevet 17. desember 2023 LadeJarl skrev (9 timer siden): Off topic men litt morsomt at du forsvarer en ideologi som kjemper og jobber imot alt du står for..? .En religion som stenger kvinner inne bak masker og bruker de til fødemaskiner..? I Tyskland og Nederland fødes det allerede flere muslimske barn enn tyske og nederlandske...hadde det ikke vært for at menneskeheten allerede har entret den verste tidsperioden i vår 200 000 årige historie hadde europa fått sharialov innen 30 år... Nå skjer overveiende sannynlig verre ting så vi ikke kommer dit..vet ikke om jeg bør henge på en takk og pris etter det? Jeg forsvarer ingen ideologi, jeg forsvarer at de fleste muslimer også er bra mennesker. Jeg er ikke så begeistret for religion, og har absolutt ingenting til overs for ukultur som er kvinneundertrykkende, men jeg stempler ikke millioner av muslimer som også synes slikt er ukultur som like dem som er slik. Det er ikke å være muslim som er problemet, men å være hjernevasket og tilhørende kulturer og miljøer som er ekstremistiske. Jeg blåser i hvilken unnskyldning som brukes for å opprettholde regler og kvinnesyn som burde ha vært utryddet for lenge siden, men å si "muslimer" blir for snevert. Det finnes så absolutt menneske og kulturer som ikke er muslimer som er nøyaktig like forkastelige, og muslimer som er nøyaktig like oppegående i sine overbevisninger som de beste nordmenn. Det er vel også bare kineserne som har uttalt at de har et ønske om å "ta over verden", om man skal lene seg på slike konspirasjoner. De fleste muslimer har ingen slike agendaer, og er mest opptatt av å leve sine liv. Forunderlig like oss andre. Mange muslimer i Europa har flyktet fra det du mener de utgjør fare for, og innføring av sharialover og det umenneskelige de har flyktet fra er absolutt ikke hva de ønsker i sine nye hjemland. Hat skaper imidlertid hat, så å tenke på og behandle muslimer som fæle mennesker med grusomme agendaer skaper en splittelse som kan medføre at frustrasjon og sinne over det får noen til å søke de ekstreme som har "løsninger " på slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 17. desember 2023 #118 Del Skrevet 17. desember 2023 Trolltunge skrev (55 minutter siden): Jeg forsvarer ingen ideologi, jeg forsvarer at de fleste muslimer også er bra mennesker. Jeg er ikke så begeistret for religion, og har absolutt ingenting til overs for ukultur som er kvinneundertrykkende, men jeg stempler ikke millioner av muslimer som også synes slikt er ukultur som like dem som er slik. Det er ikke å være muslim som er problemet, men å være hjernevasket og tilhørende kulturer og miljøer som er ekstremistiske. Jeg blåser i hvilken unnskyldning som brukes for å opprettholde regler og kvinnesyn som burde ha vært utryddet for lenge siden, men å si "muslimer" blir for snevert. Det finnes så absolutt menneske og kulturer som ikke er muslimer som er nøyaktig like forkastelige, og muslimer som er nøyaktig like oppegående i sine overbevisninger som de beste nordmenn. Det er vel også bare kineserne som har uttalt at de har et ønske om å "ta over verden", om man skal lene seg på slike konspirasjoner. De fleste muslimer har ingen slike agendaer, og er mest opptatt av å leve sine liv. Forunderlig like oss andre. Mange muslimer i Europa har flyktet fra det du mener de utgjør fare for, og innføring av sharialover og det umenneskelige de har flyktet fra er absolutt ikke hva de ønsker i sine nye hjemland. Hat skaper imidlertid hat, så å tenke på og behandle muslimer som fæle mennesker med grusomme agendaer skaper en splittelse som kan medføre at frustrasjon og sinne over det får noen til å søke de ekstreme som har "løsninger " på slikt. Du er i likhet med veldig mange i vesten.naiv bare...her fra koranen ..tipper den passerer uten link... INVASION OF KHAYBAR : "Muhammad claimed Safiyya bint Huyayy, a beautiful 17-year-old girl, from among the captives.[257] Following the battle, her husband, Kinana ibn al-Rabi, was put through torture by Muhammad's decree for declining to reveal his tribe's hidden wealth, and subsequently beheaded. Her father and brother had been executed during the massacre of the Banu Qurayza.Overwhelmed by her beauty, Muhammad had sex with her the very night, contradicting his own mandate that his followers should wait for the captives' next menstrual cycle to begin before having intercourse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #119 Del Skrevet 17. desember 2023 Dette er et ikke-problem. Tenker antallet av de single som faktisk ønsker forhold, barn osv. er forsvinnende lite. Folk må få leve livet sitt som de ønsker. Anonymkode: 3dc10...3f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17. desember 2023 #120 Del Skrevet 17. desember 2023 LadeJarl skrev (45 minutter siden): Du er i likhet med veldig mange i vesten.naiv bare...her fra koranen ..tipper den passerer uten link... INVASION OF KHAYBAR : "Muhammad claimed Safiyya bint Huyayy, a beautiful 17-year-old girl, from among the captives.[257] Following the battle, her husband, Kinana ibn al-Rabi, was put through torture by Muhammad's decree for declining to reveal his tribe's hidden wealth, and subsequently beheaded. Her father and brother had been executed during the massacre of the Banu Qurayza.Overwhelmed by her beauty, Muhammad had sex with her the very night, contradicting his own mandate that his followers should wait for the captives' next menstrual cycle to begin before having intercourse. Jeg er heller naiv enn rasistisk. Dog har jeg tilbrakt så mye tid i muslimske land, og i Norge ikke minst, at jeg har erkjent at mennesker er gode og onde i alle kulturer. Anbefaler deg å reise litt rundt i verden, så ser man kjapt at mennesker er mennesker. Norge, syden og Skandinavia/veldig like kulturer lærer man lite av å vagge frem og tilbake rundt i. Man kan til og med opparbeide seg fordommer som er basert på ren uvitenhet, og det er også å være naiv. Å erfare er å lære. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå