Gå til innhold

Over 1 million single.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er lett å bli lettlurt av dagens misforståtte hverdagsfeminisme som man tidlig blir hjernevasket av dessverre. Jeg tror ikke det var noe sånt de opprinnelige feministene så for seg da de kjempet fram rettigheter. 

Anonymkode: f2984...60f

Jeg tror ikke de hadde satt opp en liste med regler for kvinner, åpenbart, men ikke åpenbart nok for deg.

De ønsket dem å være fri. Om det betyr ligge rundt, ja vel, så lenge de de ligger med også vil siden de også skal få være fri selvsagt. 

Anonymkode: 1bd0d...b35

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er lett å bli lettlurt av dagens misforståtte hverdagsfeminisme som man tidlig blir hjernevasket av dessverre. Jeg tror ikke det var noe sånt de opprinnelige feministene så for seg da de kjempet fram rettigheter. 

Rettighetene??

Det jeg snakker om er urkraften fra gammelt av...Kvinner er rent genetisk programmert til å finne beste mulig mann til å spraye eggene sine...

Menn er genetisk programmert til å pule og befrukte så mange kvinner som overhodet mulig..

Dvs at. sgs alle kvinner finner de samme mennene på tinder og disse igjen gjerne deler kuken sin med så mange de bare klarer...Problemet er bare at kvinner i dag bruker prevensjon..og den tar de faan meg ikke ut før de har et stabilt forhold over tid....

DVS aldri....fordi de mennene som blir valgt har det som plommen i egget og puler 3-4 nye kvinner i uka til de går av med pensjon....

Tinder fucker hjernen til dere kvinner og den strategien som funket så bra for deres formødre er oppskriften på katastrofe i dag..fordi dere går inn i menopausen barnløs...et naturens blindspor bare..selv om utgangspunktet var en genetisk frisk jente med håp om familie og barn...

Tragisk..

Endret av LadeJarl
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke de hadde satt opp en liste med regler for kvinner, åpenbart, men ikke åpenbart nok for deg.

De ønsket dem å være fri. Om det betyr ligge rundt, ja vel, så lenge de de ligger med også vil siden de også skal få være fri selvsagt. 

På 1890- tallet var der debatter hvor de stilte spørsmål rundt framtidig sexualmoral. Selvsagt var likestillingskampen svært bra og vi kan takke dem som kjempet den, men lenge har samlivet mellom kjønnene vært i ferd med å bli ødelagt. Bare utroskap og skilsmisser over en lav sko. Ja, man skal ha det bra med en partner og jeg sier ikke annet, men hvor er vi på vei? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (3 minutter siden):

Rettighetene??

Det jeg snakker om er urkraften fra gammelt av...Kvinner er rent genetisk programmert til å finne beste mulig mann til å spraye eggene sine...

Menn er genetisk programmert til å pule og befrukte så mange kvinner som overhodet mulig..

Dvs at. sgs alle kvinner finner de samme mennene på tinder og disse igjen gjerne deler kuken sin med så mange de bare klarer...Problemet er bare at kvinner i dag bruker prevensjon..og den tar de faan meg ikke ut før de har et stabilt forhold over tid....

DVS aldri....fordi de mennene som blir valgt har det som plommen i egget og puler 3-4 nye kvinner i uka til de går av med pensjon....

Tinder fucker hjernen til dere kvinner og den strategien som funket så bra for deres formødre er oppskriften på katastrofe i dag..fordi dere går inn i menopausen barnløs...et naturens blindspor bare..selv om utgangspunktet var en genetisk frisk jente med håp om familie og barn...

Tragisk..

Hvorfor funker det bare med kvinner sin hjerne, ingen ender opp med å reprodusere seg i dette eksemplet.

Da kommer de jo like langt, begge får opplevd ligget som skal føre til befruktelsen, kvinner i form av kjekk mann, mann i form av mange kvinner, men ingen parter får noe avkom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På 1890- tallet var der debatter hvor de stilte spørsmål rundt framtidig sexualmoral. Selvsagt var likestillingskampen svært bra og vi kan takke dem som kjempet den, men lenge har samlivet mellom kjønnene vært i ferd med å bli ødelagt. Bare utroskap og skilsmisser over en lav sko. Ja, man skal ha det bra med en partner og jeg sier ikke annet, men hvor er vi på vei? 

Glemte at det var mer fy med sex, så det har du du fullstendig rett i.

Utroskap er gammelt, å mange ønsket nok skilsmisse før i tiden men kunne ikke. Dagen idag er bedre, vi er ikke nødt til å være fanget i en grusom situasjon. Det betyr at hjerter vil bli knust, men det ble de før også. Ikke fikk de sikkert velge parter selv heller. 

Vi er på vei inn i et kaos med mer rett ovenfor egen kropp. Syns det er dumt mange sliter med å møte noen, men tvang var aldri riktig alternativ uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor funker det bare med kvinner sin hjerne, ingen ender opp med å reprodusere seg i dette eksemplet.

Da kommer de jo like langt, begge får opplevd ligget som skal føre til befruktelsen, kvinner i form av kjekk mann, mann i form av mange kvinner, men ingen parter får noe avkom. 

Så da er det de medisinske forskerne sin feil at folk ikke får barn? De som fant opp prevensjon. 

Det materialistiske verdensbildet gjennomsyrer samfunnet og kjærlighet og romantikk er bare på film i dårlig Hollywoodversjon? Jeg har sett mange fine, gamle ektepar opp gjennom årene som har vært glad i hverandre så de der rene evolusjonsteoriene stiller jeg litt spørsmål ved. Forskerne finner stadig mye nytt om steinalderen og ting bør ikke være opplest og vedtatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte at det var mer fy med sex, så det har du du fullstendig rett i.

Utroskap er gammelt, å mange ønsket nok skilsmisse før i tiden men kunne ikke. Dagen idag er bedre, vi er ikke nødt til å være fanget i en grusom situasjon. Det betyr at hjerter vil bli knust, men det ble de før også. Ikke fikk de sikkert velge parter selv heller. 

Vi er på vei inn i et kaos med mer rett ovenfor egen kropp. Syns det er dumt mange sliter med å møte noen, men tvang var aldri riktig alternativ uansett. 

Må det være enten eller? Altså enten tvang eller total frihet? Glemmer vi helheten og ramler ned i kaos? Jeg synes samfunnet slik det er nå i dag har mye bra med seg, men det er en tragedie med all ensomheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (22 minutter siden):

Rettighetene??

Tragisk..

Jeg tror vi mennesker er mer enn bare apekatter. Mulig jeg tar feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du beskrev nettopp Norge i 2023..

Legg til alle unge menn som aldri får oppleve å fylle en kvinne..Hvor mye aggresjon og fortvilelse bærer det til samfunnet...?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo en mulighet for at vi når nok klimamål til å klare oss.

Unnskyld meg, men du virker ikke helt riktig navlet, TS.

Anonymkode: e7a98...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt myteknusing om steinalderen: Nyere forskning viser at steinaldermenneskene levde i en tilstand av likestilling hvor både menn og kvinner var jegere og sankere og hvor monogami ikke var en opplest og vedtatt samlivsform. Dessuten: man skal være forsiktig med spekulative evolusjonsteorier. 

https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/GM7p5x/steinalderen-i-laereboeker-da-alle-var-hvite-og-heterofile-og-menn-tok-beslutninger

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unnskyld meg, men du virker ikke helt riktig navlet, TS.

Anonymkode: e7a98...a27

Er det liksom noe argument?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror vi mennesker er mer enn bare apekatter. Mulig jeg tar feil. 

Det moderne mennesket er over 200 000 år gammelt....men vi bærer gener fra det første livet som oppsto på jorda...for nesten 4000 millioner år siden!!....

Vi er ikke apekatter men forplantningstrategien er utviklet over vanvittige tidspenn....og over 10000vis av generasjoner...og naturen endrer ikke noe som funker..

Og alle formødrene til de stakkars kvinnene som kommer i overgangsalderen uten barn nå klarte livsoppgaven sin med å føre livet videre...hver eneste en fant beviselig en mann som knullet henne og skapte et levedyktig barn....

Helt fram til nå....til vår mentalt og moralskt forkvaklede syke verden...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LadeJarl skrev (2 minutter siden):

Det moderne mennesket er over 200 000 år gammelt....men vi bærer gener fra det første livet som oppsto på jorda...for nesten 4000 millioner år siden!!....

Vi er ikke apekatter men forplantningstrategien er utviklet over vanvittige tidspenn....og over 10000vis av generasjoner...og naturen endrer ikke noe som funker..

Og alle formødrene til de stakkars kvinnene som kommer i overgangsalderen uten barn nå klarte livsoppgaven sin med å føre livet videre...hver eneste en fant beviselig en mann som knullet henne og skapte et levedyktig barn....

Helt fram til nå....til vår mentalt og moralskt forkvaklede syke verden...

Ja, er jo det jeg prøver å si. Vi lever i en moralsk forkvaklet og syk verden. Jeg tror de håver inn penger på Tinder, og verden vil bedras. Vi er alle rammet av tilstanden i samfunnet. De som fant opp prevensjon ville berge kvinner fra aborter med strikkepinner påført dem av kristendommens tvangsekteskap. Likestilling er nok det beste men alt for mye har gått feil i for mange hundre år og nå sitter vi her. Mulig jeg ikke et rett navla, men tanken er fri…er den ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (1 time siden):

Rettighetene??

Tragisk..

Tror du blander sammen mennesker og primitive dyr her. Menneskebarn er så avhengige av sine foreldre og "klan" så lenge at den beste sjansen for å spre sine gener videre har også for menn vært familiekonstellasjoner. Altså fast kvinne, og å følge opp sine barn. Det er annerledes med katter for eksempel, hvor det er om å gjøre å parre seg, og så vil eventuelt avkom være selvgående etter svært kort tid. Vi er også såpass tenkende og følsomme vesener at vår lojalitet ligger hos dem som har stilt opp for oss, og så avhengig av våre barn, familie og "klan" når vi blir gamle og svake at det å bare ha spredt sine gener tilfeldig ikke er egennyttig for mennesker. 

Hadde det biologisk faktisk vært slik at menn har en veldig trang til å spre sine gener ville menn blitt begeistret hver gang de gjorde en kvinne gravid. Slik er det ikke. Lyst til å knulle ulike er noe annet enn hva som er egennyttig for mennesker, for å få et ettermæle og ivaretakelse som gammel. En katt, eller en hund, kunne ikke brydd seg mindre om hva som skjer senere i livet, med avkom og seg selv, eller sitt ettermæle, som for mennesker er vel så viktig som genetiske etterkommere. Dyr styres av rene drifter. Mennesker tenker, planlegger, bekymrer seg og er sin arv i hvordan man var som menneske, for hvem. En katt som fikk 200 etterkommere er en vinner. En mann som får 200 etterkommere, men dør ensom og alene, er en taper. En mann som ikke fikk etterkommere, men hadde slik lojalitet hos mange at han som gammel ble godt ivaretatt og blir husket er en større vinner blant mennesker enn mannen med barn som ble gammel alene, døde alene, og som ingen sørger over eller husker. 

Mennesker er noe annet enn dyr. Seksuelle drifter har vi riktig nok, men de styrer oss ikke 100%, og det å få barn er ikke tilstrekkelig til å ha lykkes som menneske. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo det jeg prøver å si. Vi lever i en moralsk forkvaklet og syk verden. Jeg tror de håver inn penger på Tinder, og verden vil bedras. Vi er alle rammet av tilstanden i samfunnet. De som fant opp prevensjon ville berge kvinner fra aborter med strikkepinner påført dem av kristendommens tvangsekteskap. Likestilling er nok det beste men alt for mye har gått feil i for mange hundre år og nå sitter vi her. Mulig jeg ikke et rett navla, men tanken er fri…er den ikke? 

Er ikke mot likestilling eller prevensjon jeg...går uansett ikke å korke den flaska igjen...

Problemet som jeg ser er at etter flere 100 000 generasjoner som primater og minst 7000 generasjoner som moderne mennesker befinner vi oss plutselig i totalt ukent terreng....

Forstår dere som gidder lese dette at en forplantningstrategi som hadde fungert fantastisk i 55 fuckings millioner år krasjet den 12 sept. 2012..!!..🤩😂...Da Tinder startet.!!.

Er et historiens sus over det her som få har fått med seg..

Og en menneskelig tragedie fullt på høyde med de største krigene i historien.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trolltunge skrev (10 minutter siden):

Tror du blander sammen mennesker og primitive dyr her. Menneskebarn er så avhengige av sine foreldre og "klan" så lenge at den beste sjansen for å spre sine gener videre har også for menn vært familiekonstellasjoner. Altså fast kvinne, og å følge opp sine barn. Det er annerledes med katter for eksempel, hvor det er om å gjøre å parre seg, og så vil eventuelt avkom være selvgående etter svært kort tid. Vi er også såpass tenkende og følsomme vesener at vår lojalitet ligger hos dem som har stilt opp for oss, og så avhengig av våre barn, familie og "klan" når vi blir gamle og svake at det å bare ha spredt sine gener tilfeldig ikke er egennyttig for mennesker. 

Hadde det biologisk faktisk vært slik at menn har en veldig trang til å spre sine gener ville menn blitt begeistret hver gang de gjorde en kvinne gravid. Slik er det ikke. Lyst til å knulle ulike er noe annet enn hva som er egennyttig for mennesker, for å få et ettermæle og ivaretakelse som gammel. En katt, eller en hund, kunne ikke brydd seg mindre om hva som skjer senere i livet, med avkom og seg selv, eller sitt ettermæle, som for mennesker er vel så viktig som genetiske etterkommere. Dyr styres av rene drifter. Mennesker tenker, planlegger, bekymrer seg og er sin arv i hvordan man var som menneske, for hvem. En katt som fikk 200 etterkommere er en vinner. En mann som får 200 etterkommere, men dør ensom og alene, er en taper. En mann som ikke fikk etterkommere, men hadde slik lojalitet hos mange at han som gammel ble godt ivaretatt og blir husket er en større vinner blant mennesker enn mannen med barn som ble gammel alene, døde alene, og som ingen sørger over eller husker. 

Mennesker er noe annet enn dyr. Seksuelle drifter har vi riktig nok, men de styrer oss ikke 100%, og det å få barn er ikke tilstrekkelig til å ha lykkes som menneske. 

Tror du ikke menn som får pule 3-4 nye kvinner i uka uten noe som helst investert unntatt en sædskvett fortsetter med det..?..😂😂🙈...Menn puler ikke for å ordne barn serru men for orgasmen og godfølelsen etterpå...mange kvinner kaller de fuckboys har jeg hørt..😂

Endret av LadeJarl
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (Akkurat nå):

Tror du ikke menn som får pule 3-4 nye kvinner i uka uten noe som helst investert unntatt en sædskvett fortsetter med det..?..😂😂🙈...Menn puler ikke for å ordne barn serru men for orgasmen og godfølelsen etterpå...

Vel, min mann sluttet med slikt. Tror egentlig han var lei av det livet og følte det tomt og gjentagende før han traff meg, så jeg skal ikke påstå at jeg personlig omvendte ham. Jeg hadde vært ødelagt som menneske nå om jeg hadde fortsatt å leve det livet, sier han. Det var ikke spennende i lengden, han ble dårlig av seg selv. Tom og lei. Følte alt var repeat. 

Sikkert veldig gøy en stund, men tror ikke det i lengden slår å elske, bli elsket og ha sin egen familie nei. Jeg tror det blir et savn for de fleste som lever slik også. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Vel, min mann sluttet med slikt. Tror egentlig han var lei av det livet og følte det tomt og gjentagende før han traff meg, så jeg skal ikke påstå at jeg personlig omvendte ham. Jeg hadde vært ødelagt som menneske nå om jeg hadde fortsatt å leve det livet, sier han. Det var ikke spennende i lengden, han ble dårlig av seg selv. Tom og lei. Følte alt var repeat. 

Sikkert veldig gøy en stund, men tror ikke det i lengden slår å elske, bli elsket og ha sin egen familie nei. Jeg tror det blir et savn for de fleste som lever slik også. 

Og jeg er helt enig men dessverre er det alltid nok operative fuckboys på tinder til å betjene alle kvinnene der... som tror de har funnet drømmemannen.....🙈.

Og det kvinnene får er et knull og deretter ghosting....Neste helg rinse &, repeat..

Sånn holder de på til kvinnene har kastet bort alle årene de kunne skapt et nytt liv...akk ja.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle er jeg singel fordi jeg ikke bygger opp tillitt med mennesker som har svekkede sjelsevner. Det tar tid å finne noen som ikke er totalt hjernevasket av systemet.

Anonymkode: ee843...fca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...