AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #301 Del Skrevet 20. desember 2023 KallePils skrev (På 20.12.2023 den 5.42): Og du er jammen glad for at du ikke gikk glipp av dette? 😄 Ekspander Livet handler også om å sette seg i situasjoner, der du blir kjent med deg selv, på godt og vondt. Jeg skjønner godt at du ha det så lett som mulig, hver eneste dag, men du misjonerer helt unødvendig for at dine ideer er bedre enn andre sine. Dine ideer er sikkert best for deg. Anonymkode: 2bbb1...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #302 Del Skrevet 20. desember 2023 LadeJarl skrev (På 16.12.2023 den 1.22): Rettighetene?? Det jeg snakker om er urkraften fra gammelt av...Kvinner er rent genetisk programmert til å finne beste mulig mann til å spraye eggene sine... Menn er genetisk programmert til å pule og befrukte så mange kvinner som overhodet mulig.. Dvs at. sgs alle kvinner finner de samme mennene på tinder og disse igjen gjerne deler kuken sin med så mange de bare klarer...Problemet er bare at kvinner i dag bruker prevensjon..og den tar de faan meg ikke ut før de har et stabilt forhold over tid.... DVS aldri....fordi de mennene som blir valgt har det som plommen i egget og puler 3-4 nye kvinner i uka til de går av med pensjon.... Tinder fucker hjernen til dere kvinner og den strategien som funket så bra for deres formødre er oppskriften på katastrofe i dag..fordi dere går inn i menopausen barnløs...et naturens blindspor bare..selv om utgangspunktet var en genetisk frisk jente med håp om familie og barn... Tragisk.. Ekspander Det er så mange idiotiske menn med idiotiske meninger som strengt tatt ikke burde få lov til å videreføre genene sine, så det eneste fornuftige som kvinne er å bruke prevensjon, evt. avstå fra sex inntil man har funnet en mann som er tilstrekkelig oppegående. Anonymkode: e26e9...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #303 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 10.54): Det er så mange idiotiske menn med idiotiske meninger som strengt tatt ikke burde få lov til å videreføre genene sine, så det eneste fornuftige som kvinne er å bruke prevensjon, evt. avstå fra sex inntil man har funnet en mann som er tilstrekkelig oppegående. Anonymkode: e26e9...8f1 Ekspander Jeg gjør det samme. Hvis jeg hører en woke feminist holder jeg meg unna for å ikke videreføre galskaps gener Anonymkode: fc0b2...05d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #304 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 11.00): Jeg gjør det samme. Hvis jeg hører en woke feminist holder jeg meg unna for å ikke videreføre galskaps gener Anonymkode: fc0b2...05d Ekspander Så du synes ikke kvinner bør være i stand til å ta vare på seg selv og gjøre gode valg for seg og eventuelle barn? Da understreker du jo bare poenget mitt..... Anonymkode: e26e9...8f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #305 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 11.00): Jeg gjør det samme. Hvis jeg hører en woke feminist holder jeg meg unna for å ikke videreføre galskaps gener Anonymkode: fc0b2...05d Ekspander Må være slitsomt å være så sint på halve befolkningen. Det er nok en lang vei å gå men: for å kunne være glad i andre, må man være glad i seg selv❤️Så begynn å akseptere deg selv, og vær snill mot deg selv❤️ En dag blir du kanskje glad i en selvstendig feminist, og kanskje hun blir glad i deg for den du er, ikke fordi du forsørger henne ❤️Jeg tror du hadde likt det. Anonymkode: 4f811...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 20. desember 2023 #306 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 10.54): Det er så mange idiotiske menn med idiotiske meninger som strengt tatt ikke burde få lov til å videreføre genene sine, så det eneste fornuftige som kvinne er å bruke prevensjon, evt. avstå fra sex inntil man har funnet en mann som er tilstrekkelig oppegående. Anonymkode: e26e9...8f1 Ekspander Skal en se på utviklingen i samfunnet med unger som trenger ekstra lærerressurser i skolen vil jeg si du har et poeng..😂..virker ikke som så mange følger rådet ditt da?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #307 Del Skrevet 20. desember 2023 LadeJarl skrev (På 20.12.2023 den 15.03): Skal en se på utviklingen i samfunnet med unger som trenger ekstra lærerressurser i skolen vil jeg si du har et poeng..😂..virker ikke som så mange følger rådet ditt da?🤔 Ekspander Nei, du sier noe. På generell basis burde man egentlig ikke få barn dersom man er ressurssvak, det gjelder begge kjønn. Det er begrenset hva samfunnet kan bidra med for å skape et godt liv for barn født inn i ressurssvake familier. Anonymkode: e26e9...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 20. desember 2023 #308 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 16.06): Nei, du sier noe. På generell basis burde man egentlig ikke få barn dersom man er ressurssvak, det gjelder begge kjønn. Det er begrenset hva samfunnet kan bidra med for å skape et godt liv for barn født inn i ressurssvake familier. Anonymkode: e26e9...8f1 Ekspander Og likevel..(i allefall hvis jeg skal bruke min omgangskrets og de jeg vet av som underlag)..virker det for meg som om regelen er at jo dummere du er...dess flere barn får du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #309 Del Skrevet 20. desember 2023 Er nok mange som har innsett at når det er så mye krav ellers, så det er godt å kunne være herre over egen fritid ❤️ Anonymkode: 08e1e...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #310 Del Skrevet 20. desember 2023 LadeJarl skrev (På 20.12.2023 den 16.14): Og likevel..(i allefall hvis jeg skal bruke min omgangskrets og de jeg vet av som underlag)..virker det for meg som om regelen er at jo dummere du er...dess flere barn får du. Ekspander Og du føler deg trygg på at du er klok nok til å vurdere hvem som er dumme ? Anonymkode: 4f811...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 20. desember 2023 #311 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 17.15): Og du føler deg trygg på at du er klok nok til å vurdere hvem som er dumme ? Anonymkode: 4f811...dc3 Ekspander Ja går greitt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #312 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 0.46): Inspirert av tråden «Hvorfor er du singel?» i Singelforumet begynte jeg å tenke litt. Ved inngangen av 2021 hadde antallet single økt til over 1 million. Andelen aleneboende har økt mest i aldersgruppen 16-24 hvor 22,4% bor alene. Hvis vi ser på alderen 20-29 hvor man tradisjonelt lettest finner seg en kjæreste så er det MYE single folk altså. Savner dere ikke kjærlighet og har dere virkelig ikke lyst til å lage barn og oppleve den enorme kjærligheten det å være foreldre er? Blir ikke livet litt fattigere? Hvorfor er dere så allergisk til det å tilpasse dere og kompromisse med en partner? Hvor er Norge på vei i alt dette? Har dere mistet trua på kjærligheten? Hva er det som foregår i befolkningen? Det er jo en mulighet for at vi når nok klimamål til å klare oss. Krig og pandemier har alltid vært innom men det hindret ikke forfedrene å gifte seg og få barn. Er dere overveldet av nyheter om verdens elendighet i alle kanaler? Der var mye som skjedde før også, men man hørte bare ikke om det. Er hamsterhjulet for tøft så organiser dere bedre. Stem på politikk som vil legge til rette for familier. Slå av TV og legg bort mobilen! Kjemp og ikke bare gi opp! Eller har dere bare gitt faen? Anonymkode: f2984...60f Ekspander Har vært samboer og gift, og er singel nå, singel er bedre Anonymkode: 65722...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå