Gå til innhold

Dere som har barn der barna får pengegave til jul og bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn der barna får pengegave til jul og bursdag…hvor mye får barnet og fra hvem?

Anonymkode: ae11d...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenåringer, får 2000 til bursdag og 1000 i julegave. I tillegg til noe de ønsker seg, fra 500-1000 kr verdi. Jeg er alene med dem. 

Anonymkode: 37b76...c8f

Skrevet

Tillegg: av andre er det varierende hva de får, 1-2000 av besteforeldrene, 500 av tanter som regel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenåringer, får 2000 til bursdag og 1000 i julegave. I tillegg til noe de ønsker seg, fra 500-1000 kr verdi. Jeg er alene med dem. 

Får de dette fra deg?

Skrevet

Jeg gir ca 1000 kr til gudbarnet mitt, og så får stesønnen min gjerne et beløp av samboer og meg. Stesønnen min får også beløp på mellom 1000-2000 kr av oldeforeldre, besteforeldre m.fl. De settes inn på konto og blir spart. Mine foreldre har også gitt beløp til min stesønn (de ser på han som sitt barnebarn). :)

• Liker 1
Gjest Jentamedtekopp
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dere som har barn der barna får pengegave til jul og bursdag…hvor mye får barnet og fra hvem?

Barnet vår 200kr fra oldemor til jul og burdag + liten gave som bok eller hjemmestrikka sokker. 
Ellers ingen penger. Skal sies hun får en 200-lapp omtrent hver gang vi er hos oldemor. Så det blir noen tusen i løpet av ett år. 

Jeg derimot, dame på 30år, får flere tusen i bursdag og julegaver fra svigers, foreldre, tanter, onkler, søsken. 

Skrevet

1000 av hver besteforelder og onkel, 2000-5000 av oss litt avhengig av hvor dyre resten av gavene er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...