Gå til innhold

Får ikke tabelltrekk på skattekort 2024 - flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal tro hva årsaken til det er? Har alltid hatt tabelltrekk på hovedinntekten, men nå kommer det kun opp prosent

Anonymkode: 6e49a...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skal tro hva årsaken til det er? Har alltid hatt tabelltrekk på hovedinntekten, men nå kommer det kun opp prosent

Måtte inn og sjekke på min, og der var det og prosent. Har og hatt tabelltrekk i mange år. Jeg kan i perioder jobbe ekstra, og inntekt varierer hver mnd om jeg tar ekstra vakter. 

Anonymkode: 98e59...9d6

Skrevet

Jeg spør etter prosent hvert år, så nå fikk jeg prosent uten å spørre👌🏻

Skrevet

Fikk tabelltrekk, men feil tabell. Setter alltid renteinntekter og utgifter til null. Har tidligere fått tabell 7100. Nå fikk jeg 7101. 

Anonymkode: df38c...525

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fikk tabelltrekk, men feil tabell. Setter alltid renteinntekter og utgifter til null. Har tidligere fått tabell 7100. Nå fikk jeg 7101. 

Anonymkode: df38c...525

Jeg har tabell 7100, og har hatt det i mange år. Ikke noe forandret fra dette året. 

Anonymkode: 98e59...9d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror du kan huke av for valg av prosent eller tabell et sted på siden. Kanskje nederst? Litt usikker på hvor det er men har sett det. Jeg fikk tabell og har alltid hatt det.

Anonymkode: 4c2fa...549

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke fått tabell på mange år. Foretrekker prosent, og prøver å sette den så lavt som mulig uten å gi riv ruskende gale tall. 

Anonymkode: 995e1...01b

Skrevet

Fant ut årsaken. Har man for høye fradrag blir det prosent. Satte ned fradragene og fikk samme tabell som i år.

Skrevet

Har tabell i år, og er rimelig sikker på at det blir restskatt. Har satt av noen tusen hver måned.

Får tabell igjen neste år, synes det alltid blir riktigere da.

Anonymkode: 28aeb...785

Skrevet

Fikk prosent i utgangspunktet, men da jeg gikk inn og endret tallene fikk jeg tabell. 

Anonymkode: 5b38e...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...