AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Jeg må nok innrømme en ting overfor meg selv: jeg klarer ikke slutte å tenke på sex. Jeg har det dessverre ikke så ofte, men når jeg har det kjenner jeg at jeg bare vil ha mer og mer. Flere ganger for dagen må jeg lette egen bør, og om natten drømmer jeg meg våt og svett. Det er egentlig ganske kjipt. Av og til er jeg så frustrert at tårene spretter. Jeg føler meg skitten, men også ufokusert i hverdagen. Hva gjør jeg? Anonymkode: d5c30...ca4
Fioljenta Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Det der høres ikke gøy ut… og jeg håper du får noen gode råd. Det eneste jeg kan komme på er å finne deg en hobby som virkelig opptar deg. Eller ta det opp med legen. Men, altså, du er ikke skitten bare fordi du tenker masse på sex!!! 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Kanskje på tide å finne deg fast følge, så du får utløp? For menn er det ikke så uvanlig å være ukonsentrert. Hvordan kvinner opplever sin mest virile fruktbare alder vet jeg ikke. Men som alt annet i livet så man forsøke å finne en slags balanse, slik at man ikke 24/7 binder all sin energi på tanker om sex. Arbeid, skole, hobby, idrett, aktiv i en organisasjon, dugnad etc. Går du sliten til sengs så er det velfortjent å nyte litt kos? Anonymkode: 52c8b...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Fioljenta skrev (På 16.12.2023 den 18.27): Det der høres ikke gøy ut… og jeg håper du får noen gode råd. Det eneste jeg kan komme på er å finne deg en hobby som virkelig opptar deg. Eller ta det opp med legen. Men, altså, du er ikke skitten bare fordi du tenker masse på sex!!! Jeg prøver å finne en hobby jeg liker, men finner dessverre lite glede i ting. Anonymkode: d5c30...ca4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 20.58): Kanskje på tide å finne deg fast følge, så du får utløp? For menn er det ikke så uvanlig å være ukonsentrert. Hvordan kvinner opplever sin mest virile fruktbare alder vet jeg ikke. Men som alt annet i livet så man forsøke å finne en slags balanse, slik at man ikke 24/7 binder all sin energi på tanker om sex. Arbeid, skole, hobby, idrett, aktiv i en organisasjon, dugnad etc. Går du sliten til sengs så er det velfortjent å nyte litt kos? Anonymkode: 52c8b...d6f Jeg er sosialt klein, så finner ikke folk så lett. Anonymkode: d5c30...ca4
Gjest Kanino Skrevet 18. desember 2023 #6 Skrevet 18. desember 2023 Hyperseksuell ? Det kommer stadig nye legninger , båser og begrep. Klarer ikke henge med lenger på hva alt betyr
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 Få deg en fast elsker, jeg melder meg frivillig. Vet hvordan det er å tenke på sex stoooore deler av døgnet. Anonymkode: 108e8...6a4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er sosialt klein, så finner ikke folk så lett. Anonymkode: d5c30...ca4 Det er flere som er mer eller mindre sosialt kleine. De bruker lengre tid med å finne folk, men det er ikke umulig å få det til. Hilsen ei rar hyperseksuell dame Anonymkode: 78693...329
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 Kanino skrev (4 timer siden): Hyperseksuell ? Det kommer stadig nye legninger , båser og begrep. Klarer ikke henge med lenger på hva alt betyr Hyperseksuell betyr bare at jeg har veldig høy sexlyst Anonymkode: d5c30...ca4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #10 Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er sosialt klein, så finner ikke folk så lett. Anonymkode: d5c30...ca4 At du er sosialt klein kan skyldes at du skammer deg over din høye sexlyst. Du må slutte å skamme deg over det, tenk heller på det som noe gøy. Aksepter det som en naturlig del av deg selv. Det finnes helt sikkert mange som tenker at det er veldig positivt. For meg er det en veldig sjarmerende "svakhet". Det kan sikkert være litt plagsomt noen ganger, kanskje litt pinlig også, men de aller fleste gangene utrolig gøy og deilig. Anonymkode: 7832b...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #11 Skrevet 24. desember 2023 Jeg er hypersexuell og kan holde på et døgn eller mer, blir helt ustanselig. Det er ikke gøy i det heletatt, selv om det er superdeilig. Etter mange orgasmer blir de etterhvert mer og mer «vonde» blir så sykt støl av kramper og rykninger. Jan ikke ha kjæreste på grunn av min lidelse. Anonymkode: 6ed7d...8de
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #12 Skrevet 24. desember 2023 On 12/15/2023 at 11:26 PM, AnonymBruker said: Jeg må nok innrømme en ting overfor meg selv: jeg klarer ikke slutte å tenke på sex. Jeg har det dessverre ikke så ofte, men når jeg har det kjenner jeg at jeg bare vil ha mer og mer. Flere ganger for dagen må jeg lette egen bør, og om natten drømmer jeg meg våt og svett. Det er egentlig ganske kjipt. Av og til er jeg så frustrert at tårene spretter. Jeg føler meg skitten, men også ufokusert i hverdagen. Hva gjør jeg? Anonymkode: d5c30...ca4 Jeg har heldigvis kommet over dette for en stund. Litt usikker hva som hjalp, men jeg fant en villig fyr med over gjennomsnittet penis og hadde sex med han gjennomsnittlig 6 ganger per døgn i ca en uke. Var nok mer 12 × per døgn de første døgnet og så litt mindre. Jeg har fått tak i normal søvn syklus og tar nå noen betennelsesdempende medisiner. Nå er jeg bedre. Tilbake til normalitet. Å fikse det selv hjalp meg lite... Anonymkode: dd0d8...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #13 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har heldigvis kommet over dette for en stund. Litt usikker hva som hjalp, men jeg fant en villig fyr med over gjennomsnittet penis og hadde sex med han gjennomsnittlig 6 ganger per døgn i ca en uke. Var nok mer 12 × per døgn de første døgnet og så litt mindre. Jeg har fått tak i normal søvn syklus og tar nå noen betennelsesdempende medisiner. Nå er jeg bedre. Tilbake til normalitet. Å fikse det selv hjalp meg lite... Anonymkode: dd0d8...ebe Hei. Tror ikke dette hjelper for meg. Hatt sammenhengende sex med meg selv i 30 timer og orgasme omtrent hvert andre minutt. Jeg er total sexavhengig, selv om det sef går i bølger, er mitt liv så preget av dette. Har ikke innledet noe forhold til en mann pga dette. Anonymkode: 6ed7d...8de
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #14 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har heldigvis kommet over dette for en stund. Litt usikker hva som hjalp, men jeg fant en villig fyr med over gjennomsnittet penis og hadde sex med han gjennomsnittlig 6 ganger per døgn i ca en uke. Var nok mer 12 × per døgn de første døgnet og så litt mindre. Jeg har fått tak i normal søvn syklus og tar nå noen betennelsesdempende medisiner. Nå er jeg bedre. Tilbake til normalitet. Å fikse det selv hjalp meg lite... Anonymkode: dd0d8...ebe Hei. Tror ikke dette hjelper for meg. Hatt sammenhengende sex med meg selv i 30 timer og orgasme omtrent hvert andre minutt. Jeg er total sexavhengig, selv om det sef går i bølger, er mitt liv så preget av dette. Har ikke innledet noe forhold til en mann pga dette. Anonymkode: 6ed7d...8de
Pippi Lotta Skrevet 24. desember 2023 #15 Skrevet 24. desember 2023 Om du er avhengig av sex i den grad at det blir en lidelse så trenger du jo behandling for det. Da handler det rolig om at du bruker sex for å takle eller ungå vanskelige følelser, ikke om at du egentlig er så glad i sex. Dette finnes det behandling for og og du kan få et mer avslappet forhold til sex igjend. Ta kontakt med fastlegen og be han henvise deg videre, det finnes hjelp selv om det kan være tungt å be om den ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #16 Skrevet 24. desember 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Tror ikke dette hjelper for meg. Hatt sammenhengende sex med meg selv i 30 timer og orgasme omtrent hvert andre minutt. Jeg er total sexavhengig, selv om det sef går i bølger, er mitt liv så preget av dette. Har ikke innledet noe forhold til en mann pga dette. Anonymkode: 6ed7d...8de Ja, lykke til du får prøve deg fram. Sex med meg selv hjalp meg ingenting. Du må finne en å ha sex med. Ingenting annet som hjalp for meg. Men om du ikke tror det hjelper deg så fortsett som før. Anonymkode: dd0d8...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #17 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, lykke til du får prøve deg fram. Sex med meg selv hjalp meg ingenting. Du må finne en å ha sex med. Ingenting annet som hjalp for meg. Men om du ikke tror det hjelper deg så fortsett som før. Anonymkode: dd0d8...ebe Den som svarte deg er ikke trådstarter. Anonymkode: 14fa7...d47
Sander33 Skrevet 24. desember 2023 #18 Skrevet 24. desember 2023 Jeg hadde en hyperseksuell kjæreste, og det var beste tiden noensinne. Vi var på samme bølgelengde, dro på turer og hadde det mye gøy sammen. Ikke unormalt, men det vi gjorde i tillegg til alt seksuelt var bare helt insane bra. Hemsedalstur med 3orgasmer på begge fra Oslo-Hemsedal var helt vanlig bare på bilturen opp. Dette uten stress og slit. Man badet i orgasmer hele tiden. Problemet var at hun elsket å krangle også, for å krangle (og så ha sex etterpå). Den følelsesmessige Berg og dalbanen var det jeg slo opp for. Men HVER DAG savner jeg henne. Dagens samboer er kjedelig som faan, men det lille av sex vi har, er ekstremt bra. Hadde det vært dårlig hadde jeg heller vært singel. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #19 Skrevet 24. desember 2023 Pippi Lotta skrev (4 timer siden): Om du er avhengig av sex i den grad at det blir en lidelse så trenger du jo behandling for det. Da handler det rolig om at du bruker sex for å takle eller ungå vanskelige følelser, ikke om at du egentlig er så glad i sex. Dette finnes det behandling for og og du kan få et mer avslappet forhold til sex igjend. Ta kontakt med fastlegen og be han henvise deg videre, det finnes hjelp selv om det kan være tungt å be om den ❤️ Hei. Meg, har et sant helvete. Tør aldri i verden å gå til fastlegen med dette problemet. Hei. Tror ikke dette hjelper for meg. Hatt sammenhengende sex med meg selv i 30 timer og orgasme omtrent hvert andre minutt. Jeg er total sexavhengig, selv om det sef går i bølger, er mitt liv så preget av dette. Har ikke innledet noe forhold til en mann pga dette. Anonymkode: 6ed7d...8de
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #20 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei. Meg, har et sant helvete. Tør aldri i verden å gå til fastlegen med dette problemet. Hei. Tror ikke dette hjelper for meg. Hatt sammenhengende sex med meg selv i 30 timer og orgasme omtrent hvert andre minutt. Jeg er total sexavhengig, selv om det sef går i bølger, er mitt liv så preget av dette. Har ikke innledet noe forhold til en mann pga dette. Anonymkode: 6ed7d...8de Du er fremdeles ikke trådstarter! Anonymkode: 14fa7...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå