AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Han er egentlig en barndomskamerat av min bror som jeg alltid har kjent. Vi hadde en heftig sommer for 15 år siden, men så brøt han tvert og hadde plutselig fått seg samboer og barn. Nå har han tatt kontakt og spør om han kan komme innom meg en dag. Noe han ønsker å snakke med meg om. Har spurt hva det er, men det vil han ikke si før vi treffes. Jeg blir forvirret og nysgjerrig. Hvorfor tar han kontakt med meg nå? Bør jeg avvise han eller finne ut hva det er han vil? Anonymkode: 20fd9...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bør jeg avvise han eller finne ut hva det er han vil? Hvorfor føler du at du kanskje bør avvise ham? Anonymkode: 85a7c...d35 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Jeg ville avvist han. Dere kan ikke bli noe seriøst når han er god barndomsvenn av broren din, det ville blitt altfor rart for alles del. Mest sannsynlig har han bare en desperadus raptus som mange middelaldrende menn i forhold får underveis, der de søker bekreftelse fra damer på at de fortsatt har draget og tror de kan bli sett på som kjekk ungkar enda, og kontakter alle damene han tror han har en sjans på. Enten som nyskilt eller godt gift og på utroeventyr. Anonymkode: 2ec88...5d8 3 1 2
Ebbeliten Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Er det ikke bare å spørre han hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Det er som oftest mere "safe bet" å gjenoppta kontakten med tidligere se partnere når man søker sex/flørt, enn å drive å dra ut på byen å sjekke fremmede. Hadde ikke giddet å møte han når han er så vag. Siden han ikke kan skrive hva han vil er det fordi han er i et forhold og vet at å oppsøke deg ikke er rene intensjoner, og ber han deg på en kaffe for å catche opp så vet du hva det betyr også. Er neppe noe mer spennende nyheter enn det han kommer med Anonymkode: 2ec88...5d8
exictence Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Synes det er rart at han ikke vil svare deg på hva det er han vil. Jeg ville sagt at jeg vil gjerne vite hvorfor før jeg vil avtale å treffe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er som oftest mere "safe bet" å gjenoppta kontakten med tidligere seX partnere når man søker sex/flørt, Manglet en x der så jeg. Rettet Anonymkode: 2ec88...5d8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 exictence skrev (Akkurat nå): Synes det er rart at han ikke vil svare deg på hva det er han vil. For at ikke kona skal finne bevis på at han prøver å fikse utroskap vel Anonymkode: 2ec88...5d8 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #9 Skrevet 15. desember 2023 Når jeg ser gang etter gang her at kvinner ikke forstår menn sine signaler, ikke bare sosialt, men generelt, og seksuelt også. Det får meg til å føle meg bedre med at jeg ikke alltid forstår kvinner heller 🤣 Anonymkode: 39780...2a3 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #10 Skrevet 15. desember 2023 Si ja til å treffe han på en kafe eller annet offentlig sted. Insisterer han på å treffes hjemme, da har du svaret Anonymkode: 4d0e1...84b 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #11 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Si ja til å treffe han på en kafe eller annet offentlig sted. Insisterer han på å treffes hjemme, da har du svaret Anonymkode: 4d0e1...84b Åh nei du menn tar gjerne en kaffe eller tre for å komme i buksa på en gammel flamme de tenker snart sprer bena om de bare flørter litt til og sender litt komplimenter og smiger 😅 Anonymkode: 2ec88...5d8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #12 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han er egentlig en barndomskamerat av min bror som jeg alltid har kjent. Vi hadde en heftig sommer for 15 år siden, men så brøt han tvert og hadde plutselig fått seg samboer og barn. Nå har han tatt kontakt og spør om han kan komme innom meg en dag. Noe han ønsker å snakke med meg om. Har spurt hva det er, men det vil han ikke si før vi treffes. Jeg blir forvirret og nysgjerrig. Hvorfor tar han kontakt med meg nå? Bør jeg avvise han eller finne ut hva det er han vil? Anonymkode: 20fd9...a9a Han vil vel bare ha seg? Anonymkode: 2aa27...30d 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #13 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åh nei du menn tar gjerne en kaffe eller tre for å komme i buksa på en gammel flamme de tenker snart sprer bena om de bare flørter litt til og sender litt komplimenter og smiger 😅 Anonymkode: 2ec88...5d8 Også gjerne etter å ha klaget over en tung skilsmisse med gæren eks som aldri var kjærlig (som betyr at mannen aldri bidro med en dritt hjemme så kona gikk lei) eller over et dødt forhold hvor de bare er sammen for barnas skyld og han er jo en stor helt som pappa som blir i forholdet og er utro istedet for å slå opp 🙄🤪🤷♀️ Klage litt, smigre litt, lage en kunstig connection ved å dra opp tidligere connection "Hehe husker du den gangen. Ja jeg likte deg veldig godt. Høhø åååhhh du er søt! Nei DU er søt! Hihihi snappe litt på kvelden med kona på badet med ungene" Anonymkode: 2ec88...5d8 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #14 Skrevet 15. desember 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Si ja til å treffe han på en kafe eller annet offentlig sted. Insisterer han på å treffes hjemme, da har du svaret Anonymkode: 4d0e1...84b Kan også si at du gjerne kommer forbi en dag hvor hans samboer også er hjemme, så du får hilst på familien hans. Anonymkode: 4d0e1...84b 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han vil vel bare ha seg? Anonymkode: 2aa27...30d Yepp, ikke vanskligere enn det. Anonymkode: c0fd8...5f3 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 Han vil klage på at samboeren ikke forstår ham og så vil han prøve å få litt «trøst». Jeg ville aldri sagt ja til å treffes uten at han på forhånd sier noe om hva det gjelder. Anonymkode: 67e2b...2ee 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 Ute etter sex sikkert og gjøre minst mulig for å få det. Så å ikke si det og plutselig stikke innom hjem til meg … eh nei takk. Da kan en møtes ett sted ta en kaffe og prate hvis det er det han ønsker .. det hadde jeg gått med på. Anonymkode: 4044b...887 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 Opplevd noe sånt selv, mer enn en gang.. Jeg tipper han har flyttet fra samboer eller har begynt å tenke på det. Kanskje fått en liten midtlivskrise, føler seg stuck, at han er i feil forhold, valgte feil retning, at det skulle være noe mer eller noe annet i livet, at han må snu. Savner ungdommen, frykter døden, vil tilbake til da han hadde alle muligheter. Så mimrer han til den heftige sommeren for 15 år siden... var hun "the one that got away", mon tro? Eller så er det samboeren som har gjort det slutt, eller om det var enighet eller hva som har skjedd - så trenger han noen, en annen kvinne for å bygge opp ego og sårede følelser igjen, og da åpner han den lille sorte boken med telefonnumre og begynner øverst på listen over folk han har ligget med før og kunne tenke seg å ligge med igjen. Anonymkode: 291f9...959 1
Motelvibes Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 (endret) Du er vel grei å ha i bakhånda nå som samboerskapet gikk skeis, tror han. Menn klarer ikke å være alene så da tyr de til reservene. Ikke vær en reserve. Han avviste deg, nå er det din tur til å avvise. Endret 16. desember 2023 av Motelvibes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå