Gå til innhold

Erotisk antrekk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Polarlys

Hei!

Har tenkt meg på erotisk klubb, og vurderer å kjøpe et antrekk for anledningen. Er det noen som kan gi meg tips om spesielle butikker i Oslo, der jeg kan finne et feminint og meget erotisk/sexy antrekk? Ønsker noke ekstra, men vil ikke stille i standard undertøy, jeg vil være litt mer kledd i noe som er meget lekkert.

Hilsen

Polarlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du jeg pakerte bile min i tordenskioldsgate og på den modsatte side lå der en butik som du sikkert kunne finde noget lækkert i jeg så en masse i vinduet men må vente lidt er jo kule rund i øjeblikket

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere butikker, og svært varierende utvalg. Her er mine anbefalinger:

Secrets i Pilestredet 59 er en veldig hyggelig liten butikk, hvor du får god hjelp. Bare jenter som jobber der (så vidt jeg vet). Kanskje ikke verdens største utvalg, men de har litt hvert...

Beate Uhse i Grensen 9 er en nokså ny butikk, har ikke handlet så mye der så jeg kjenner ikke servicenivået så godt. Men det er en lekker butikk, og de har mye stilig.

Og så ligger det en butikk i Møllerg. 37 som jeg tror heter Flirt, der har de litt av hvert.... Det var "Tanjas" butikk før, men nå tror jeg noen andre har tatt over.

Plasmatics ligger i Herslebs gate 3 på Grünerløkka, og har størst utvalg av lakk og gummi. Ganske dyrt, men de har stort sett veldig bra kvalitet på klærne.

Anbefaler under ingen omstendighet å kjøpe på nettet! Av den enkle grunn at du ikke får prøvd klærne/undertøyet, og uansett hvor sexy det ser ut på bildet blir det ikke bra hvis det ikke passer.

God shopping! Og god tur på klubb... :wink:

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...