Gå til innhold

Betatt av en annen person enn mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et lite dilemma...... Jeg er veldig betatt av en mann, men jeg er gift. Har klina og gjort diverse andre ting med han, men kan ikke tenke meg å bli sammen med han. Er mannen min jeg ønsker å være sammen med, men liker veldig godt at andre menn har lyst på meg og syns jeg er attraktiv. Har vært sm med mannen min i over 20 år og ønsker egentlig litt spenning og kanskje sex med noen andre. Så hva gjør jeg? 

Anonymkode: b757c...b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke et dilemma hvis du ønsker å være sammen med mannen din. Hvis du ikke hadde visst hva du ønsket derimot…

Snakk med mannen din du, og fortell at du har klina med en annen mann. Kanskje mannen din fikser "dilemmaet" for deg. 

Anonymkode: bc6e9...6d6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du bør i hvert fall ikke holde på med andre uten at mannen din vet det, forutsatt at du elsker mannen din og ikke ønsker å forlate han. Det er et grovt tillitsbrudd. Du bør prate med mannen din om det du ønsker. Etter 20 år stoler de fleste menn på kona, og er ikke alltid så streng som mange kanskje forventer. Det er naturlig at kvinner får litt spillerom i et forhold, spesielt i et langt forhold. Er du åpen overfor mannen din så kan dere finne en løsning som er god for dere begge. Om du ønsker sex med andre så er det ikke om som kan skape problemet, men hvorfor og med hvem. 

Anonymkode: 51b0e...1c3

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Slutt med det da. Følelser er ikke alt her i livet

Endret av Ubulu
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er i et lite dilemma...... Jeg er veldig betatt av en mann, men jeg er gift. Har klina og gjort diverse andre ting med han, men kan ikke tenke meg å bli sammen med han. Er mannen min jeg ønsker å være sammen med, men liker veldig godt at andre menn har lyst på meg og syns jeg er attraktiv. Har vært sm med mannen min i over 20 år og ønsker egentlig litt spenning og kanskje sex med noen andre. Så hva gjør jeg? 

Hvor langt har dere egentlig gått? Klina og gjort diverse andre ting med han??

Du har lyst på sex med andre, men fortsatt være gift med mannen din. Da snakker du med mannen din og spør om dette er greit for han, du fortsetter å være utro bak hans rygg eller du slutter med det og blir trofast ved din manns side. Ikke verre enn det 😊

Anonymkode: 31c0d...096

Skrevet

Patetisk.

Anonymkode: e4d3f...4a3

Skrevet

Skjønner ikke problemet her. Det er helt normalt å være tiltrukket av andre. Om du og mannen har vært sammen i 20år fortjener dere begge å ligge med andre. Kjør på. Dere har nada å tjene på å fortsette denne påtatte eksklusiviteten samfunnet har dratt ned over ørene deres. 

Anonymkode: bd40c...3dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Anskaffer litt moral. 

Anonymkode: 29dbf...efa

Skrevet

Å bli betatt eller tiltrukket av en annen en sin partner, kan hvem som helst oppleve gjennom et langt samliv, det kan man ikke styre. Å agere på denne betattheten, (i form av kyssing/klining/sexting/sex) derimot, det er en bevisst og aktiv handling, og et valg man tar.

Dersom det er mannen din du ønsker å være med, så kutter du all kontakt med denne andre mannen øyeblikkelig, og holder deg på matta. 
Om man verdsetter forholdet man er i, så styrer man impulsene sine. Man vet hva man har, men ikke hva man får, og gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden av gjerdet. 

Å oppleve å bli betatt/tiltrukket av andre enn sin partner er helt normalt og greit. Å være utro er ikke greit. 

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt å bli betatt eller tiltrukket av andre, spesielt når man har vært i et langt forhold.

Har lest et sted at det er gjort en studie om at damer som har vært i et langt forhold lett kan miste sexlysten på mannen, men kan elske han og ønske å fortsette samlivet. Sexlysten på andre kan derimot være høy. Dersom man kunne snakke åpent om slikt FØR man var utro tror jeg mange forhold kunne vært reddet. Overraskende mange menn kunne tillatt fruen å ha et uforpliktende sexliv på siden av forholdet bare hun fortsatt ville fortsette samlivet. Kanskje det til og med kunne bidratt til økt sexlyst også på hjemmebane. Jeg ville foretrukket at hun hadde fortalt meg om slike tanker/fantasier så kunne vi i fellesskap funnet en "ordning" som trygget oss begge.

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, 911 said:

Helt normalt å bli betatt eller tiltrukket av andre, spesielt når man har vært i et langt forhold.

Har lest et sted at det er gjort en studie om at damer som har vært i et langt forhold lett kan miste sexlysten på mannen, men kan elske han og ønske å fortsette samlivet. Sexlysten på andre kan derimot være høy. Dersom man kunne snakke åpent om slikt FØR man var utro tror jeg mange forhold kunne vært reddet. Overraskende mange menn kunne tillatt fruen å ha et uforpliktende sexliv på siden av forholdet bare hun fortsatt ville fortsette samlivet. Kanskje det til og med kunne bidratt til økt sexlyst også på hjemmebane. Jeg ville foretrukket at hun hadde fortalt meg om slike tanker/fantasier så kunne vi i fellesskap funnet en "ordning" som trygget oss begge.

Dette er piss fra ende til annen, og du vet det. 

Anonymkode: 51bc0...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...