AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Vil gjerne høre hva dere tenker. Spesielt er jeg ikke fan, og mener produktene fremstilles som nesten «mirakelkurer». Ser flere kjente på sosiale medier som promoterer dette. Overpriset er det også. Sekt lignende Anonymkode: a1dfd...489 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Ei venninne fremstilte sin vektnedgang på shakene som en «bivirkning», for hennes mål var jo ikke å gå ned i vekt, men med shakene så bare skjedde det å ja, hun ville prøve å prakke det på meg. Anonymkode: 90ca6...ef9 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Søk på google du....at noen FORTSATT kjøper/selger Herbalife er en gåte for meg! Dette er en sekt i mine øyne, mistet en venninne til dette....hun ble helt ødelagt. Ensomme mennesker verves til slike ting, utnyttes. De føler for å ha et sted å høre til, helt til de slutter som selgere...da er det ute av "Herbalifegjengen".....fordi Herbalifere henger bare med Herbalifere. Anonymkode: 1ce15...0ed 9 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Søk på google du....at noen FORTSATT kjøper/selger Herbalife er en gåte for meg! Dette er en sekt i mine øyne, mistet en venninne til dette....hun ble helt ødelagt. Ensomme mennesker verves til slike ting, utnyttes. De føler for å ha et sted å høre til, helt til de slutter som selgere...da er det ute av "Herbalifegjengen".....fordi Herbalifere henger bare med Herbalifere. Anonymkode: 1ce15...0ed Enig. Har ei veninne som har begynt med dette selv og hun legger bare ut om produktene og hvor bra de er. Huff. Finns en cafe i Trondheim som er skjult under konseptet herbalife også. Anonymkode: a1dfd...489 1 3
Capazitet Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 Gorgonzola skrev (10 minutter siden): Ultraprossesert soya lureri! Soyaprodukter er ikke bra for kvinners stoffskifte
Gjest Juhu25 Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 Capazitet skrev (1 time siden): Soyaprodukter er ikke bra for kvinners stoffskifte Trodde soya var ikke bra for menn.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 Får helt avsmak av folk som snakker sååååå positivt om det og skal prakke det på alle andre. De som selger slikt har ofte veldig liten kunnskap. De hører bare at det er "vidunderprodukter" og så er de solgt. Trenger ikke prøve å overbevise de en gang. Har tenkt litt det samme om frønæring som jeg har hørt litt om, spesielt på et yogakurs jeg gikk. Det var ikke yogalæreren som pratet om det, men et par av deltakerne som snakket så varmt om dette. Det hjalp mot ME, fibromyalgi, få mer energi, viktige næringsstoffer, bedre immunforsvar +++. Mulig det har noe for seg. Man kan vel kanskje spise det i stedet for enkelte vitaminer/mineraler i tablettform. Men vet ikke om jeg har troen på at det omtrent kan kurere sykdom. Dette er også et produkt man må kjøpe av forhandlere, og det virker noe hemmelig slik jeg har forstått det. Akkurat som du er heldig som har møtt på en som kan sette deg i kontakt med noen. Anonymkode: 37d19...eea 3 2
EmVeeJee Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Det er helt latterlig. Ikke bare er det dårlige overprisa utralprossessrte drittprodukter produkter, men den salgsformen har jeg absolutt ingenting til overs for. Jeg var på et Herbalifemøte for sikkert 15 år siden og det handlet bunn i grunn i «se hva som skjer når du spiser bolle» og sammenlignet det med lim og sånn og sånn skal du gjøre for å bli rik. Alt handlet om penger og klatrestigen. Forstår jo det virker forlokkende for mange, men da tenker jeg du er en enkel sjel. Sorry not sorry. Det som er mest skremmende er jo at folk tar imot kostholdsråd fra disse. Som om en selger i Herbalife har noen faglig bakgrunn for å gi deg råd. Jeg fikk råd i å kun drikke shake en periode for å «booste» vektnedgang. 1200 kcal det. Like mye som et 3 år gammelt barn skal ha hver dag.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #11 Skrevet 17. desember 2023 EmVeeJee skrev (22 timer siden): Det er helt latterlig. Ikke bare er det dårlige overprisa utralprossessrte drittprodukter produkter, men den salgsformen har jeg absolutt ingenting til overs for. Jeg var på et Herbalifemøte for sikkert 15 år siden og det handlet bunn i grunn i «se hva som skjer når du spiser bolle» og sammenlignet det med lim og sånn og sånn skal du gjøre for å bli rik. Alt handlet om penger og klatrestigen. Forstår jo det virker forlokkende for mange, men da tenker jeg du er en enkel sjel. Sorry not sorry. Det som er mest skremmende er jo at folk tar imot kostholdsråd fra disse. Som om en selger i Herbalife har noen faglig bakgrunn for å gi deg råd. Jeg fikk råd i å kun drikke shake en periode for å «booste» vektnedgang. 1200 kcal det. Like mye som et 3 år gammelt barn skal ha hver dag. Rådet om 1200 kalorier funker jo. Men hvorfor drikke shake som noen bare skal tjene penger på, når man heller kan spise variert mat fra matbutikk og likevel holde seg til 1200 kalorier? En annen ting er at mat som må TYGGES oppleves som mer mettende for magen. En shake drikker man raskt og man får jo egentlig ikke opplevelsen av å faktisk SPISE et måltid. Anonymkode: 37d19...eea 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #12 Skrevet 17. desember 2023 Etter min mening er det bare bløff akkurat som mange av de andre nettverkssalgene, de som skal verve nye bruker ofte argumentet at nettverkssalg er akkurat det samme som butikkene driver med men det er det ikke, en butikk vil ha flest mulig kunder mens nettverkssalg av denne typen bare vil ha hunder som selger videre, dvs. at hvis du selger til 10 personer som igjen selger til 10 så er man oppe i 100 000 kunder bare etter 5 ledd, og da må de selge til hverandre om de skal tjene penger. Jeg googlet for noen år siden en del av de satt litt høyere opp i noen systemer og det var beberkelsesverdig mange som hadde bakgrunn i å lage hjemmesider. Anonymkode: 15a1b...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #13 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Rådet om 1200 kalorier funker jo. Men hvorfor drikke shake som noen bare skal tjene penger på, når man heller kan spise variert mat fra matbutikk og likevel holde seg til 1200 kalorier? En annen ting er at mat som må TYGGES oppleves som mer mettende for magen. En shake drikker man raskt og man får jo egentlig ikke opplevelsen av å faktisk SPISE et måltid. Anonymkode: 37d19...eea 1200kcal er for lite, da snakker vi fedme på 200-300kg+ om man skal gå på noe slikt. Holde seg til minst 1500kcal+, skal du bygge muskler med trening må du ha næring. Rask vektnedgang er heller ikke bra for deg, heller bygge en ny vane over tid så hjernen din programmeres om sakte med sikkert... Anonymkode: 1ce15...0ed
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #14 Skrevet 17. desember 2023 En venninne fikk bulimi og ble alvorlig syk i flere år av å ha møtt en gæærn Herbalife-dame som var veldig karismatisk og overbevisende. Jeg hater alt de står for. Anonymkode: 0e3f0...69b 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #15 Skrevet 17. desember 2023 Tja du kan vel aldri samanlikna eta ein banan med f.eks ein shake. Alt med måte. Tar sjølv krom og ein shake i staden for eit måltid innimellom. Liker generelt ikkje Multi marketing greier. Fleste eg har møtt som driver med det er ikkje sånn veldig glupe 😅🙈 Anonymkode: 26d02...f75
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #16 Skrevet 17. desember 2023 Jeg er veldig skeptisk til alt slikt som selges som helsekost, kosttilskudd for trening, måltidserstatning og annet. Det virker som at det er lett å lure folk til å kjøpe ting som har en påstått helseeffekt, fordi folk tenker at helse er viktig og ikke bør måles i penger. Mens man gjerne kjøper halvfabrikatmat eller ferdigmat med litt dårlig og skamfull følelse, så tenker mange at å kjøpe slike helsekostgreier er en sunn og god avgjørelse som er verdt å investere i med god samvittighet. Så får man noe masseprodusert pulver iblandet noe smak, som skal røres ut i vann osv. Det samme pulveret selges sikkert i hopetalls ulike merker, med ulike bruksområder og i forskjellige land. Det gir kanskje en tilsynelatende effekt, men denne effekten er ofte kortvarig og man klarer ikke å holde seg til dietten/kuren særlig lenge. Det beste man spiser er naturlig ikke-bearbeidet mat. Det vil vanligvis si fileter eller kjøtt som ikke er malt opp i farse, samt grønnsaker. Unngå farsemat, og ferdigprodukter som inneholder mye hvetemel. Ikke at hvetemel i seg selv trenger å være så farlig, men det er ofte et tegn på usunn billigprodusert mat hvor næringsrike ingredienser er erstattet med hvetemel tilsatt salt, sukker og smaksforsterkere for å lure kroppen til å få appetitt på noe som egentlig er næringsfattig og man ikke ville orket å spise uten alle tilsetningene. Anonymkode: 19dfc...4cc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Skrevet 17. desember 2023 Hva er forskjell mellom Herbalife og Toro ? Anonymkode: e5736...7e0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #18 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er forskjell mellom Herbalife og Toro ? Anonymkode: e5736...7e0 Toro er bedre. Anonymkode: 1ce15...0ed 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #19 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Toro er bedre. Anonymkode: 1ce15...0ed Bedre hvordan ? Anonymkode: e5736...7e0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #20 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 9.00): 1200kcal er for lite, da snakker vi fedme på 200-300kg+ om man skal gå på noe slikt. Holde seg til minst 1500kcal+, skal du bygge muskler med trening må du ha næring. Rask vektnedgang er heller ikke bra for deg, heller bygge en ny vane over tid så hjernen din programmeres om sakte med sikkert... Anonymkode: 1ce15...0ed Hvor mye kalorier et menneske trenger er individuelt..selv legger jeg på meg om jeg spiser 1500 Kcal pr dag. Anonymkode: b584e...904 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå