AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Vanvittig semifinalethriller mot Danmark – NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan sjefen min er dansk. Vi begynte med å se kampen på jobb, og han triumferte selvsagt de første minuttene. Jeg gikk etter at det virket som om kampen gikk helt Danmarks vei. Men nå ser jeg at Norge vant likevel? Det er vel jentene sine det!!! Gjett om jeg skal gni det inn hos sjefen på mandag :-))) Anonymkode: 30c78...4bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Del Skrevet 16. desember 2023 Det var en sykt kul kamp!! Men, jeg holdt på å få farkt av all spenningen 😂 Anonymkode: 5ad22...ad3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Del Skrevet 17. desember 2023 On 12/16/2023 at 3:01 AM, AnonymBruker said: Det var en sykt kul kamp!! Men, jeg holdt på å få farkt av all spenningen 😂 Anonymkode: 5ad22...ad3 Ja! Anonymkode: 5fb15...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 17. desember 2023 #4 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg så kampen med ei venninne som er like glad i håndball førjulstradisjonen som meg, det var mye skriking på oss ja😅 helsiken for en thriller, hvilepuls var ikke-eksisterende Blir gøy å se finalen i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 Hvorfor kan ikke norske jenter og gutter heller bli gode en basketball istedet. Håndball er en mikroidrett i motsetning til basketball. Potensialet må jo være der når vi er så gode i håndball. Anonymkode: 35b7a...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kan ikke norske jenter og gutter heller bli gode en basketball istedet. Håndball er en mikroidrett i motsetning til basketball. Potensialet må jo være der når vi er så gode i håndball. Anonymkode: 35b7a...878 Mye gøyere med håndball Anonymkode: 99aa7...fa8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar Nordmenn er selvfølgelig bare interessert i idrett, så lenge vi er veldig flinke i de idrettene. Så fort andre land får opp øynene, og nivået på konkurrentene går mer opp, så kommer Norge til å tape - og deretter går det skeis for de norske utøverne- Det er egentlig helt greit at Norge sjeldent vinner noe som helst. Nordmenn har som regel alt for høye forventninger, og tror de kan spasere rett inn til en gull-medaljer - bare fordi noen få utvalgte spillere er kjent - eller at det er veldig høye på pæra. Anonymkode: 148c1...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå