. Anonym. Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 (endret) Jeg lurer på hvordan andre takler det. Det å ikke ha noen nære relasjoner, vennskap eller familie, ingen å få støtte fra, ingen å betro seg til, ingen å få en klem av, ikke mulighet til å jobbe, sliter med traumer fra oppveksten, har diagnoser og er ung ufør. Endret 15. desember 2023 av . Anonym. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Terapi? Musikk? Internett? Stenge av følelser? Anonymkode: fed57...275
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Jeg løser det med å ikke kjenne etter på følelsene hele tiden, men jeg tror ikke det er så bra da jeg stadig blir dårligere og mer ustabil. Jeg har kjæledyr også, det hjelper faktisk litt☺️ Anonymkode: 6f72e...f70 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 ta et nettkurs. Ett eller annet. Universets opprinnelse, oppbygningen av en celle, programmering, historie, anatomi.... finnes masse spennende å lære Anonymkode: 495ba...965 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Hva slags diagnoser har du? Anonymkode: 83a70...59c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 . Anonym. skrev (14 minutter siden): Jeg lurer på hvordan andre takler det. Det å ikke ha noen nære relasjoner, vennskap eller familie, ingen å få støtte fra, ingen å betro seg til, ingen å få en klem av, ikke mulighet til å jobbe, sliter med traumer fra oppveksten, har diagnoser og er ung ufør. Finne meg selv og finne trivsel med meg selv. Lettere at andre engasjerer seg i deg, når du selv er på et bedre sted. For meg har nye hobbyer vært god hjelp. Det medfører kontakt med andre både på nett og lokalt. Selv om det ikke alltid medfører nære relasjoner, så gir det iallefall et nettverk. Foto feks syntes jeg har vært fint. Stort nettverk på internett, mange lokale fotoklubber. Obs, noen slenger litt med leppa, men jeg gir f i sånt, når jeg er interessert i å lære noe. Å lære noe, gir mestring og trivsel med seg selv. Dessuten så arrangers det endel fototurer, der du kommer i kontakt med andre. Foto er noe du kan finne glede i åfe alene og med andre. Der nytter iallefall ikke å sette seg ned å gi opp. Prøv noe du aldri ville ha prøvd før. Kor kan også tette hull av ensomhet. Å bli en del av en gjeng liksom. Min bror må flytte ofte pga jobb. Han tar kontakt med det lokale koret før han flytter, slik lir han raskt kjent i et nytt miljø Anonymkode: 0de31...fcc
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Jeg deltar i alle fall på forskjellige debatt-forum, og jeg skriver på Wikipedia. Anonymkode: b8d3e...9f3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #8 Skrevet 17. desember 2023 Jeg skaffet meg hund, det hjalp mye og etter hvert fikk jeg kontakt med andre som har samme rase og vi treffes av og til så hundene (og eiere) får sosialisert. Anonymkode: 1b073...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå