AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Jeg har ingen venner, ingen som er glade i meg. Betyr det at det er noe i veien med meg, at jeg er en sånn som ingen kan elske? Det var det eksen min pleide å si til meg og jeg tenker nå at han hadde rett. Anonymkode: b673b...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Eller kanskje det er du som ikke klarer å slippe folk inn? Du må slippe folk inn for at de skal like deg. Dessuten er det garantert noen som liker deg også. Jeg vet om en drøss personer som ikke liker meg. Men vet også om et lite knippe som liker meg. Jeg tror ikke nødvendigvis de liker alt ved meg dog. Har du prøvd å få venner? Anonymkode: a5a69...792
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Samme har jeg også opplevd. Men det fungerer ikke å gå til forskjellige sammenkomster arrangert av Røde Kors eller lignende heller. Det virker som alle andre allerede har deres egne venner, før man kommer dit. Dermed henger de selvfølgelig sammen med deres egne "klikker" i stedet for å tilbringe mer tid sammen med noen de ikke kjenner. Anonymkode: 2158e...f49
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 jeg har det på samme måte. Men jeg vet hvorfor de fleste skyr meg. Det har vært en ond sirkel som jeg har fulgt og ikke kommet ut av. Men nå skal jeg prøve å bryte ut av det og faktisk bli et trivelig menneske Anonymkode: ba83f...0e2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 Start å lik deg selv først og fremst gjør det su liker best og vær snill med deg selv! Så tiltrekker du andre lik deg selv Anonymkode: 4ab75...bc1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har ingen venner, ingen som er glade i meg. Betyr det at det er noe i veien med meg, at jeg er en sånn som ingen kan elske? Det var det eksen min pleide å si til meg og jeg tenker nå at han hadde rett. Anonymkode: b673b...cf5 Hvis noen forteller deg negative ting mange nok ganger (trenger ikke engang være mange ganger) så vil man begynne å tro på det til slutt. Kanskje eksen din har litt av skylda i hvorfor du ikke har noen andre i livet ditt? Høres ikke ut som en grei type. Anonymkode: d785b...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå