Gå til innhold

Ingen liker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen venner, ingen som er glade i meg. Betyr det at det er noe i veien med meg, at jeg er en sånn som ingen kan elske? Det var det eksen min pleide å si til meg og jeg tenker nå at han hadde rett. 

Anonymkode: b673b...cf5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kanskje det er du som ikke klarer å slippe folk inn?  Du må slippe folk inn for at de skal like deg. Dessuten er det garantert noen som liker deg også. Jeg vet om en drøss personer som ikke liker meg. Men vet også om et lite knippe som liker meg. Jeg tror ikke nødvendigvis de liker alt ved meg dog.

Har du prøvd å få venner?

Anonymkode: a5a69...792

Skrevet

Samme har jeg også opplevd. Men det fungerer ikke å gå til forskjellige sammenkomster arrangert av Røde Kors eller lignende heller. 

Det virker som alle andre allerede har deres egne venner, før man kommer dit. Dermed henger de selvfølgelig sammen med deres egne "klikker" i stedet for å tilbringe mer tid sammen med noen de ikke kjenner. 

Anonymkode: 2158e...f49

Skrevet

jeg har det på samme måte. Men jeg vet hvorfor de fleste skyr meg. Det har vært en ond sirkel som jeg har fulgt og ikke kommet ut av. 

Men nå skal jeg prøve å bryte ut av det og faktisk bli et trivelig menneske 

Anonymkode: ba83f...0e2

Skrevet

Start å lik deg selv først og fremst gjør det su liker best og vær snill med deg selv! Så tiltrekker du andre lik deg selv 

Anonymkode: 4ab75...bc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har ingen venner, ingen som er glade i meg. Betyr det at det er noe i veien med meg, at jeg er en sånn som ingen kan elske? Det var det eksen min pleide å si til meg og jeg tenker nå at han hadde rett. 

Anonymkode: b673b...cf5

Hvis noen forteller deg negative ting mange nok ganger (trenger ikke engang være mange ganger) så vil man begynne å tro på det til slutt. Kanskje eksen din har litt av skylda i hvorfor du ikke har noen andre i livet ditt? Høres ikke ut som en grei type.

Anonymkode: d785b...fd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...