AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #21 Del Skrevet 16. desember 2023 Mitt barn er blålig under øynene. Hun har veldig lys hud, så blodårene viser litt ekstra godt under øynene. Hun ligner på faren sin. Han er helt lik. Anonymkode: 54ef7...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #22 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 23.55): Det varierer for å være ærlig. Han bruker smokk på natta. Han gjør også noe rare greier med munnen når han konsentrerer seg, han gaper eller lager åpen trutmunn, men tror det er en greie mine unger har, for eldste lager nebb med munnen. Jeg mener han puster med nesa. Men jeg får google det. Anonymkode: bbf81...2ba Leppene skal være lukket når man puster riktig med nesa. Mange barn og voksne har stramt tungebånd (som aldri er gjort noe med når man er liten) som KAN føre til munnpusting hele eller deler av tiden. Tungen skal være såpass bevegelig at den ligger "sugd/i lett vakuum" opp i ganen og "hviler", med leppene lukket - så lenge man ikke snakker, spiser eller anstrenger seg veldig. Jeg har satt meg inn i dette da jeg selv er munnpuster og har en sønn med stramt tungebånd som vi sliter med, han puster mye med munnen, har slitt med amming og fast føde. Sjekk ut omft malin staaf sin nettside eller på instagram, så kan du sjekke selv om det kan stemme med ditt barn. Hun har blant annet nylig en post om munnpusting og mørke ringer under øynene derfor jeg tenkte på det når jeg så overskriften. Anonymkode: 7ff92...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå