AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Jeg ble nylig singel, er dame på 45år. Har lyst, egentlig bare på feedback og løse, uforpliktende sextreff. Tinder er utelukkende, hva går jeg for? Anonymkode: aa29d...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Badoo, happn, sukker, match Men tinder vil gi deg mest, best og raskest resultat Anonymkode: 7624a...244
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Badoo, er ikke det mest norske damer som vil ha utenlandske menn? Jeg lånte bort nummeret mitt og mailen min til svigerinnen min som var singel til Tinder.. Får jeg evt slettet det, så hun ikke får vite det? Anonymkode: aa29d...1b3
remix2020 Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Som singel mann har jeg også søkt «venner med fordeler», men jeg syns ikke de er så lett å finne. Online datingapp kan fungere hvis du skriver ærlig hva du søker etter. Facebook-dating også, kanskje? Nakentid er jo en side hvor du garantert vil finne menn å ha sex med om det er målet.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Ja, jeg vil egentlig bare pule, ingen forpliktelser... (venter på at kg-politiet skal si jeg egentlig er mann) Men jeg vil være anonym.. Problemet er også ved deling av profilbilder, jeg er havey tatovert. Holder det med fittebilder? Redd for at mannen blir skuffa når han ser den saggy ræva mi. Er 45år liksom. Anonymkode: aa29d...1b3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Badoo, er ikke det mest norske damer som vil ha utenlandske menn? Jeg lånte bort nummeret mitt og mailen min til svigerinnen min som var singel til Tinder.. Får jeg evt slettet det, så hun ikke får vite det? Anonymkode: aa29d...1b3 Nei, men det er mange utenlandske der, det er det. Du kan registrere deg på tinder ved å bruke facebook som log in der, ingen på Facebook får vite det. Da slipper du å registrere deg med telefonnummer og epostadresse. Bare trykk der det står Sign in with facebook. Anonymkode: 7624a...244
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vil egentlig bare pule, ingen forpliktelser... (venter på at kg-politiet skal si jeg egentlig er mann) Men jeg vil være anonym.. Problemet er også ved deling av profilbilder, jeg er havey tatovert. Holder det med fittebilder? Redd for at mannen blir skuffa når han ser den saggy ræva mi. Er 45år liksom. Anonymkode: aa29d...1b3 Hadde ikke antatt at du var mann før du kommer med dette innlegget her å bruker ord som fittebilde og sæggy ræv. Nice try. Anonymkode: 7624a...244 4
miss summers Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 Hadde du vært kvinne hadde du visst hvordan du går frem, helt uten bilder. 3
roxy80 Skrevet 15. desember 2023 #9 Skrevet 15. desember 2023 Haha, gikk opp et lys for meg, når jeg hår lånt ut mine opplysninger sp vil de evt komme til meg, ikke til den jeg lånte den ut til 😅😅 Sende meg pm, du som tror jeg er mann, også send meg en oppfordring på hvordan jeg skal sende deg et bilde som viser at jeg er kvinne😅😅😅 Dagens avis er jeg dessverre for ung til.. Poster nå som uanonymt som er utfordring.
roxy80 Skrevet 15. desember 2023 #10 Skrevet 15. desember 2023 Hallo, navnet mitt kom opp. Det er ingen andre som heter det jeg heter med min eksakte alder. Hvordan endrer jeg?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #11 Skrevet 15. desember 2023 roxy80 skrev (5 minutter siden): Hallo, navnet mitt kom opp. Det er ingen andre som heter det jeg heter med min eksakte alder. Hvordan endrer jeg? Du kan ikke bruke fake navn på tinder med mindre du bruker fake tlf nummer Anonymkode: 7624a...244
roxy80 Skrevet 15. desember 2023 #12 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke bruke fake navn på tinder med mindre du bruker fake tlf nummer Anonymkode: 7624a...244 Men synes det for andre på Tinder? Vil det si at navnet mitt var der da min venninne brukte mitt nr? Har ikke vært singel siden jeg var 29, så, nei, selv som kvinne sp veit jeg ikke hvordan jeg går frem.
robert_44 Skrevet 15. desember 2023 #13 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg ble nylig singel, er dame på 45år. Har lyst, egentlig bare på feedback og løse, uforpliktende sextreff. Tinder er utelukkende, hva går jeg for? Anonymkode: aa29d...1b3 Lol, da er vi 2 😃 Jeg lurer også på hvor man treffer noen som bare har lyst til å være med på kino, ta en kaffekopp eller en hyggelig lunsj med innimellom. Jeg har Tinder, men profilene der virker så "fjernt" fra det jeg er på leting etter 😂 1
roxy80 Skrevet 15. desember 2023 #14 Skrevet 15. desember 2023 robert_44 skrev (1 minutt siden): Lol, da er vi 2 😃 Jeg lurer også på hvor man treffer noen som bare har lyst til å være med på kino, ta en kaffekopp eller en hyggelig lunsj med innimellom. Jeg har Tinder, men profilene der virker så "fjernt" fra det jeg er på leting etter 😂 Regner med at du er mann 44. Vi har samme problem, bare i hver sin ende, jeg som kvinne vil det menn vil, du som mann vil det kvinner vil.... Ser dog at det nok er lettere for meg, kanskje... Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #15 Skrevet 15. desember 2023 Kvinne 42 her, nylig singel. Eller, noen mnd iallefall. Vil ikke ha nytt forhold men savner et ligg. Har ikke lyst til å "stå frem" på Tinder, da vil jo alle tro at jeg er på leting etter nytt forhold, noe jeg ikke er. Orker ikke tanken på å dukke opp på skjermen til single kolleger, venner, eksen eller familie. Anonymkode: 9f114...aa2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #16 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne 42 her, nylig singel. Eller, noen mnd iallefall. Vil ikke ha nytt forhold men savner et ligg. Har ikke lyst til å "stå frem" på Tinder, da vil jo alle tro at jeg er på leting etter nytt forhold, noe jeg ikke er. Orker ikke tanken på å dukke opp på skjermen til single kolleger, venner, eksen eller familie. Anonymkode: 9f114...aa2 Du kan kjøpe tinder gold abonnement hvor du kan gjemme din egen profil for alle på tinder, utenom de du selv liker og sveiper liker på. Da kan ingen finne ut at du er der Anonymkode: 7624a...244 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #17 Skrevet 15. desember 2023 cupido.no Anonymkode: 64d26...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå