AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Jeg sitter litt betuttet igjen etter å ha hatt et vennepar på besøk fra en lørdag til onsdag, det de hadde med når de kom var sin bagasje, og en flaske vin på deling som gikk unna svært fort da vi liker godt lag. Jeg hadde øl så jeg tilbød de den, og når den tok slutt spurte de om jeg hadde vin de kunne få, det hadde jeg ikke. Jeg spurte hvorfor de ikke tok med selv, når de attpåtil bor nært svenske grensen, men de sa de ville ikke at dette skulle bli en fylletur, men var enige at de skulle tatt med likevel. Jeg er spesielt god venn med henne, og har savnet venninnen min. Jeg liker å varte opp til besøk og alt, men her følte jeg at det ble litt ensidig.. Hadde dere ventet noe? Jeg ble i allefall veldig overrasket at de ikke hadde med egen alkohol og gladelig forsynte seg av alle mine ølbokser. Anonymkode: 2a0a5...77d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Ps vi er alle i 40 årene. Anonymkode: 2a0a5...77d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Jeg syns ikke det er rart at de ikke hadde med seg mere alkohol nei. Kvelden utviklet seg og dere fikk alle lyst på mer drikke enn planlagt og det er helt innafor å spørre en god venn om de har mere drikke når man sitter i godt lag. Anonymkode: a5f32...ee8 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Jeg hadde hatt nok drikkevarer i huset til alle dersom jeg var vertinne. Hadde kjøpt inn både vin og øl i tilfelle gjestene ville ha (selv om jeg ikke drikker alkohol selv). Hadde ikke forventet at gjestene tok med noe. Hyggelig at de tok med en flaske vin som vertinnegave, da. Anonymkode: 7db1b...97d 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg sitter litt betuttet igjen etter å ha hatt et vennepar på besøk fra en lørdag til onsdag, det de hadde med når de kom var sin bagasje, og en flaske vin på deling som gikk unna svært fort da vi liker godt lag. Jeg hadde øl så jeg tilbød de den, og når den tok slutt spurte de om jeg hadde vin de kunne få, det hadde jeg ikke. Jeg spurte hvorfor de ikke tok med selv, når de attpåtil bor nært svenske grensen, men de sa de ville ikke at dette skulle bli en fylletur, men var enige at de skulle tatt med likevel. Jeg er spesielt god venn med henne, og har savnet venninnen min. Jeg liker å varte opp til besøk og alt, men her følte jeg at det ble litt ensidig.. Hadde dere ventet noe? Jeg ble i allefall veldig overrasket at de ikke hadde med egen alkohol og gladelig forsynte seg av alle mine ølbokser. Anonymkode: 2a0a5...77d De var hos deg fra lørdag til onsdag? Jeg hadde stusset litt om de ikke hadde med seg mat,og drikke,selvfølgelig. Anonymkode: 0bd17...058
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 Kommer litt ann på, hvordan har dere de når dere besøk de? Har flere nære venninner med famile, når de er her står jeg for alt av mat og drikke, når jeg er hos de er det omvendt..da jevner det seg ut på et langt liv. Anonymkode: a3f79...16e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Synes det hørtes normalt ut. De hadde med en vin men ikke mer pga de ikke ville legge opp til mye drikking, når dere først drakk så fikk dere lyst på mer og du hadde øl. Høres ikke ut som om de hadde med lite alkohol for å snylte på deg akkurat Anonymkode: c8fb8...234
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Jeg hadde nok kjøpt inn en kartong vin, om jeg skulle få besøk av ei god venninne og hennes partner på en lørdag. Og sikkert noen øl også. Hadde servert drikke til både mat og til å drikke etterpå. Flott at de tok med seg en flaske vin om vertinnegave. Jeg som vert hadde ikke forventet noe mer. Jeg som gjest bruker å spørre verten om jeg skal ta med noe mat, og jeg bruker å ta med noe selv om verten sier nei (feks. noe snacks eller ost og kjeks). Anonymkode: 7aa7f...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå