AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Hjerteknusende. Vi hadde egentlig planer om å legge prøvingen på hylla til nyåret (vi har prøvd med assistert befruktning i nærmere ett år). I sist måned kom den positive testen som et gledessjokk og jeg har virkelig fått kjenne på det å være gravid med både kvalme, kramper og oppblåsthet. Men gleden har dessverre vært kortvarig. På andre tidlige ultralyd fikk vi vite at det ikke var noe foster som utviklet seg, kun en plommesekk.. I dag fikk jeg pillen og etter helgen er det opp på sykehuset og se at alt har gått som det skal. Så med andre ord blir det en trasig jul og mye tårer her. Noen som nylig har gått gjennom det samme og vil dele noen tanker? Vil også høre fra andre som har gått gjennom det samme, og som nå kanskje har fått positiv test igjen, hvor lang tid det tok og hvordan det går med dere nå ❤️ Anonymkode: 07ccd...3f6 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 15. desember 2023 #2 Del Skrevet 15. desember 2023 Sender deg en klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Del Skrevet 15. desember 2023 Apekatten skrev (55 minutter siden): Sender deg en klem ❤️ ❤️ Anonymkode: 07ccd...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Del Skrevet 15. desember 2023 Uff… Opplevde det samme i uke 11. satt på første eggløsning igjen etter aborten og jeg er nå 13 uker på vei med nytt foster. Alt ser ut til å gå bra denne gangen❤️ Anonymkode: e5ee3...7c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Del Skrevet 15. desember 2023 Vært gjennom det selv, kom til uke 14+ før jeg fikk vite om det. Anonymkode: cf66f...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Uff… Opplevde det samme i uke 11. satt på første eggløsning igjen etter aborten og jeg er nå 13 uker på vei med nytt foster. Alt ser ut til å gå bra denne gangen❤️ Anonymkode: e5ee3...7c7 Utrolig trist, men så fint å høre ❤️ Krysser fingrene for deg! Forsøkte dere lenge før første graviditet? AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vært gjennom det selv, kom til uke 14+ før jeg fikk vite om det. Anonymkode: cf66f...a92 Huff, så vondt 💔 Hvordan går det med deg nå i ettertid? Anonymkode: 07ccd...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Del Skrevet 15. desember 2023 Så trist! Det samme skjedde meg og en venninne (samme år, faktisk). Hun opplevde både SA og MA, jeg hadde MA. Vi ble begge gravide på første forsøk da vi prøvde igjen og har begge barn i dag. Håper du blir gravid igjen snart! De fleste som opplever det er bare uheldige. Anonymkode: 10e50...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 16. desember 2023 #8 Del Skrevet 16. desember 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Håper du blir gravid igjen snart! De fleste som opplever det er bare uheldige. Anonymkode: 10e50...1aa Ts skriver at de har prøvd med assistert befruktning i ett år og skulle avslutte prøving til nyåret. Så det er nok ikke å "bare prøve igjen og så sitter det". Til TS: Har selv aldri opplevd MA, kom meg aldri så langt som en tidlig ultralyd, da kroppen min "ordner opp selv". Sender deg mange varme tanke og en klem hvis du vil ha den. Julen blir nok fullt av tårer for lang av oss, så hvis det hjelper, så vit at du i det minste ikke er alene om det ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Utrolig trist, men så fint å høre ❤️ Krysser fingrene for deg! Forsøkte dere lenge før første graviditet? Huff, så vondt 💔 Hvordan går det med deg nå i ettertid? Anonymkode: 07ccd...3f6 Ble også gravid på første forsøk ved første graviditet Anonymkode: e5ee3...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Del Skrevet 16. desember 2023 HeleneHS skrev (10 timer siden): Ts skriver at de har prøvd med assistert befruktning i ett år og skulle avslutte prøving til nyåret. Så det er nok ikke å "bare prøve igjen og så sitter det". Til TS: Har selv aldri opplevd MA, kom meg aldri så langt som en tidlig ultralyd, da kroppen min "ordner opp selv". Sender deg mange varme tanke og en klem hvis du vil ha den. Julen blir nok fullt av tårer for lang av oss, så hvis det hjelper, så vit at du i det minste ikke er alene om det ♥️ Vi tar nok opp prosessen igjen til nyåret en gang, føler at vi ikke kan gi oss her når vi er unge enda og det først skjedde.. Men veldig tungt og føles nesten litt unødvendig at det i det hele tatt skulle skje 💔 Har et lite håp om at det kanskje kan være lettere etter denne prosessen, men hvem vet. Takk for støtten og veldig trist å høre om din opplevelse også. SA eller MA, like vondt, sårt og skummelt uansett. Sender varme tanker og klemmer tilbake ❤️ Begynte akkurat å blø så nå føles det enda mer ekte. Skulle ønske det gikk an å spole frem i tid. Anonymkode: 07ccd...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 16. desember 2023 #11 Del Skrevet 16. desember 2023 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 17. desember 2023 #12 Del Skrevet 17. desember 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Vi tar nok opp prosessen igjen til nyåret en gang, føler at vi ikke kan gi oss her når vi er unge enda og det først skjedde.. Men veldig tungt og føles nesten litt unødvendig at det i det hele tatt skulle skje 💔 Har et lite håp om at det kanskje kan være lettere etter denne prosessen, men hvem vet. Takk for støtten og veldig trist å høre om din opplevelse også. SA eller MA, like vondt, sårt og skummelt uansett. Sender varme tanker og klemmer tilbake ❤️ Begynte akkurat å blø så nå føles det enda mer ekte. Skulle ønske det gikk an å spole frem i tid. Anonymkode: 07ccd...3f6 Ja hvem vet, kanskje det blir lettere, kanskje det blir akkurat like vanskelig. Krysser fingrene at blødningen kommer jevnt og uten alt for mye smerter og at det går over snart, slik at du kan komme tilbake til "normalen", selv om ingenting blir som før sansynligvis. ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #13 Del Skrevet 17. desember 2023 HeleneHS skrev (4 timer siden): Ja hvem vet, kanskje det blir lettere, kanskje det blir akkurat like vanskelig. Krysser fingrene at blødningen kommer jevnt og uten alt for mye smerter og at det går over snart, slik at du kan komme tilbake til "normalen", selv om ingenting blir som før sansynligvis. ♥️ Ja, viktig å være litt realist oppi det hele også. Men godt å vite at en ihvertfall kan bli gravid ❤️ Anonymkode: 07ccd...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #14 Del Skrevet 17. desember 2023 Har hatt to MA og senere fått to friske barn❤️ Anonymkode: ac396...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #15 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har hatt to MA og senere fått to friske barn❤️ Anonymkode: ac396...a2e Så fint å høre ❤️ Hadde du en lang prosess? Anonymkode: 07ccd...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #16 Del Skrevet 17. desember 2023 Hadde MA i månedsskiftet oktober/november - var på UL hvor de kun så plommesekken Så da var det å ta pillen og det som det innebærer, har mensen nå for første gang siden da og føler vi er klare for å prøve igjen Anonymkode: 4bfec...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde MA i månedsskiftet oktober/november - var på UL hvor de kun så plommesekken Så da var det å ta pillen og det som det innebærer, har mensen nå for første gang siden da og føler vi er klare for å prøve igjen Anonymkode: 4bfec...b31 Nesten samme som meg.. De så antydning til en celleklump i tillegg selv om det var «vanskelige» forhold å se i, men til neste ultralyd en uke senere var ingenting mer skjedd og de konkluderte med MA.. Så spennende! Grugleder meg til denne prosessen er over slik at vi også kan starte på nytt. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymkode: 07ccd...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #18 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg hadde en MA i går på julaften. Ble innlagt og fikk fjernet fosteret kirurgisk. Skulle vært 11 uker på vei men fosteret døde da det var 9 uker og 3 dager. Veldig trist og skjønner ikke hva som gikk galt. Anonymkode: dc553...6cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #19 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hadde en MA i går på julaften. Ble innlagt og fikk fjernet fosteret kirurgisk. Skulle vært 11 uker på vei men fosteret døde da det var 9 uker og 3 dager. Veldig trist og skjønner ikke hva som gikk galt. Anonymkode: dc553...6cb ❤️💔 Det er så grusomt. Det trenger ikke være en konkret grunn, dessverre. Anonymkode: 8966e...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #20 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde en MA i går på julaften. Ble innlagt og fikk fjernet fosteret kirurgisk. Skulle vært 11 uker på vei men fosteret døde da det var 9 uker og 3 dager. Veldig trist og skjønner ikke hva som gikk galt. Anonymkode: dc553...6cb Ts her! Huff, også på julaften 🥺 føler så med deg ❤️ Det er en utrolig tøff og ensom sorg har jeg funnet ut, men vi er sammen om det vi som går gjennom det! Jeg har også gått med mye skyldfølelse, men det er som de alle sier; det er ikke vår feil og det må vi godta. Håper det er vår tur neste gang, og at alt går som det skal.. God klem ❤️ Anonymkode: 07ccd...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå