Hjelpenfrøken Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Hei! Var på tidlig ultralyd i går 12+0 og alt så fint ut. Da jeg kom hjem hadde jeg noen dråper brunlig utflod. Det samme i dag. Ingen smerter. Når hadde du tatt kontakt med lege/ jordmor? Jeg har såre/ tette slimhinner i nese og blødning og hovent tannkjøtt. Tusen takk for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Jeg hadde nok ikke tatt kontakt for det. Var det innvendig ultralyd? Anonymkode: d89e9...d95
Hjelpenfrøken Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde nok ikke tatt kontakt for det. Var det innvendig ultralyd? Anonymkode: d89e9...d95 Ikke innvendig! 😊
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Opplevde brunlig utflod flere ganger ila svangerskapet. Bekymret meg veldig når det sto på, men det er ganske normalt. Kan være et blodkar eller en lettblødende livmorhals. Brunlig utflod er jo tegn på en gammel blødning så hvis ul så fin ut nå ville jeg ikke vært så bekymret. Hvis det blir friskt blod bør du ringe. Har opplevd det også og det gikk også bra 🥰 Anonymkode: 4e56c...667 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 Jeg har hatt det siden mandag, var vist en spontanabort for min del.. Anonymkode: ef466...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå