AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 https://letmegooglethat.com/?q=Tegn+på+at+noen+liker+deg%3F Anonymkode: 0cb78...129
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 At han sier det rett ut. Men ikke da heller kan du stole helt på han, for menn sier og gjør mye falskt bare for å komme i buksene på en dame. Beste tegnene er om han investerer mye fysisk tid (med det mener jeg: ikke chatting) med deg uten å dreie ting over på sex, og at han bruker penger på deg. Gjerrige menn liker deg ikke godt nok, de er bare sånne som tror de er berettiget til å ha dame bare fordi de er mann og legger ikke inn noe ekstra for å vise at de virkelig verdsetter deg. Anonymkode: fb93c...36e 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Dette har jeg lært, om menn som er skikkelig genuint interesserte i meg. #1. De, husker alt jeg har sagt til de! (Jeg overdriver ikke..) #2. På eget initativ, blir de interessert i eller begynner å ta til seg noe som er "unikt" for deg. (Eks. Jeg, er veganer. En mann som tilogmed drakk melk hverdag, begynte å interessere seg for vegansime. Så dokumentarer etc.. ) #3. De begynner å bruke noe av "dine" ord/utrykk litt likt, som nr.2. #4. De gir deg genuine komplimenter. #5. De, stiller undersøkende spørsmål om deg. Altså de vil finne ut hvordan "du", ble til. De, vil vite om barndommen din, de vil vite om, hva du tenker å føler. De graver så "dypt" de kan, uten at det skal bli for "mye", for det første vil de ikke være for overveldene, også vil de jo gi deg et godt inntrykk av seg selv.. #6. Du er alltid, innen deres "øye rekkevidde". De, følger alltid med på deg. De, ønsker deg vel. Og setter deg, og din komfort før sin egen. Men, såklart menn, har også følelser som redsel og utrygghet, ønsket om at følelser er gjensidig etc, som kan klusse til for deres kommunikasjons evner. Spesielt når de er virkelig interessert i deg, følelser er vanskelig for de aller fleste mennesker. Men, om en mann gjør de tingene over, så kan jeg garantere deg at han er interessert i deg! Anonymkode: 28f8f...384 2 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Han viser ibord og handling at du er viktig. Anonymkode: cbd54...03e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette har jeg lært, om menn som er skikkelig genuint interesserte i meg. #1. De, husker alt jeg har sagt til de! (Jeg overdriver ikke..) #2. På eget initativ, blir de interessert i eller begynner å ta til seg noe som er "unikt" for deg. (Eks. Jeg, er veganer. En mann som tilogmed drakk melk hverdag, begynte å interessere seg for vegansime. Så dokumentarer etc.. ) #3. De begynner å bruke noe av "dine" ord/utrykk litt likt, som nr.2. #4. De gir deg genuine komplimenter. #5. De, stiller undersøkende spørsmål om deg. Altså de vil finne ut hvordan "du", ble til. De, vil vite om barndommen din, de vil vite om, hva du tenker å føler. De graver så "dypt" de kan, uten at det skal bli for "mye", for det første vil de ikke være for overveldene, også vil de jo gi deg et godt inntrykk av seg selv.. #6. Du er alltid, innen deres "syns-felt". De, følger alltid med på deg. De, ønsker deg vel. Og setter deg, og din komfort før sin egen. Men, såklart menn, har også følelser som redsel og utrygghet, ønsket om at følelser er gjensidig etc, som kan klusse til for deres kommunikasjons evner. Spesielt når de er virkelig interessert i deg, følelser er vanskelig for de aller fleste mennesker. Men, om en mann gjør de tingene over, så kan jeg garantere deg at han er interessert i deg! Anonymkode: 28f8f...384 For, etter å ha lært dette. Er det så lett og sile ut folk. Mange tror jo selv, at de er genuint interesserte i deg også. Men, jeg har lært at det er menn, som bare har veldig lyst på et forhold, også synes de jeg er fin etc... (De, er med andre ord egentlig ikke såå interesserte i MEG som de tror. Bare ideen om meg, eller tankene om et forhold etc..) Veldig, god check liste over her altså!. Anonymkode: 28f8f...384 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Se hvor beina peker når han er i nærheten av deg😂 Anonymkode: 5699e...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå