Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for første gang og jeg har ett spørsmål til dere fedre som har hatt sex med mor til deres barn før og etter fødsel...

Vil det kjennes annerledes å ha sex men henne etter fødsel?

Kan dere isåfall utdype hva forskjellen er?

Jeg er veldig redd for at mannen min skal ikke synes det er godt å ha sex med meg igjen etter fødsel

Anonymkode: ed2d6...7f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg til.Er nok litt ekkelt i starten etter en fødsel kansje for deg og han?Dette finner dere ut av sammen.

Anonymkode: 6e254...7ea

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Vil det kjennes annerledes å ha sex men henne etter fødsel?

Nei, men hun kan trenge litt tid på å «heles» etter fødselen.

(Far til to.)

Anonymkode: 6eb08...0f9

• Liker 2
Skrevet

Mor til 3, men har spurt min egen mann, 

ikke bli redd

ettee fødsel 1 så ble jeg trangere sa han, jeg ble klippet og sydd, jeg tror jeg føler meg enig i hans utsagn, men venta og 2 mnd minst etter fødsel

fødsel 2, ble litt sydd denne gangen og, men ikke like mye, men det hopper fint tilbake

fødsel 3, fortsatt normal, womaniseren er fortsatt for stor for meg😅

han er ca 22 cm foresten, god bredde….eh kleint, men litt relevant?

Anonymkode: ed1be...865

Skrevet

Vi fikk faktisk et bedre sexliv etter barn. 

Anonymkode: 0d80e...d2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

ikke bli redd

ettee fødsel 1 så ble jeg trangere sa han, jeg ble klippet og sydd, jeg tror jeg føler meg enig i hans utsagn, men venta og 2 mnd minst etter fødsel

fødsel 2, ble litt sydd denne gangen og, men ikke like mye, men det hopper fint tilbake

Ja, litt kleint, men kanskje relevant 🤣 

Anonymkode: 66fc2...199

Skrevet

Jeg har spurte mannen som benekter at det føles annerledes, men det er jeg sikker på han sier for å være snill😄 har ikke blitt sydd etter fødsel så merker ingen oppstrammende effekt av det.
Jeg merker selv at det er forandring til det negative, men når det er sagt har vi bedre sex nå enn før ungene. Til tross for at det føles slappere er det mer følsomt for min del og vi er mer eksperimentelle, så det kan gå bra for oss som ikke er helt fra før også☺️

Anonymkode: 9789a...88e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, litt kleint, men kanskje relevant 🤣 

Anonymkode: 66fc2...199

😅

Skrevet

Eksen min sa en gang: "Hvis hun har fødet naturlig er hun seksuelt død for min del, total slakt, men hvis hun har tatt keisersnitt kan det føles som å putte pikken inn i en for slapp og bløt klem i det minste". :P 

Anonymkode: 0ecf5...c23

Skrevet

Jobb heller med usikkerheten din.

Og nei, det kjennes ikke annerledes ut. En mann som er verdt å beholde klarer å jobbe med seg selv uansett om det skulle være noen kroppslige endringer som gjorde det vanskeligere eller dårligere fysisk sett. Regner med du har en sånn mann og at du kan jobbe med å stole på at han elsker deg og jobber for det som er bra. 

Anonymkode: b3b16...535

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Eksen min sa en gang: "Hvis hun har fødet naturlig er hun seksuelt død for min del, total slakt, men hvis hun har tatt keisersnitt kan det føles som å putte pikken inn i en for slapp og bløt klem i det minste". :P 

Retard eksen din ja, mye å være stolt av 😬

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Retard eksen din ja, mye å være stolt av 😬

Hvor har jeg nevnt stolt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har spurt kjæresten min. Jeg har født en gang, ble klipt og sydd. Han sier jeg er trangere nå enn før vi fikk barn. Jeg kan si meg enig i det, vi må bruke litt tid på å få inn penis når vi skal ha sex, og det er trangere å få inn en tampong nå enn tidigere. 

Anonymkode: 51c70...17c

Skrevet

Far til 2.

Kan ikke si jeg merker noe forskjell på selve sexen.

Men sexlivet ble veldig forandret etter hun ble gravid første gang.

Ved begge svangerskapene gikk det års tid uten at vi hadde sex. 

Sexlivet er nok «før og etter» barn. Det er må mange år siden vi fikk nr 2. 

Interessen for sex dalte veldig for oss begge etter hun ble gravid første gang, og det har vedvart siden. 

Anonymkode: 6511b...3af

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

ikke bli redd

Det ble kona mi også. Mye trangere etter fødsel. Ikke sydd noe siste to fødslene og hadde noen få sting ved klitten første gangen som gjorde litt vondt i starten. Hun trente mye bekkenbunn i graviditeten og etterpå. Hadde sex som normalt noen uker etter fødsel alle gangene. Hun ble også mer følsom for hver fødsel og får nå orgasmer ved piv noe hun ikke gjorde før barn. Alt i alt vil jeg si sexen bare ble bedre etter fødsel selv om vi fryktet det motsatte.

Hun fikk en svakhet i skjedeveggen helt ved åpningen etter siste fødsel, men det er ikke noe vi merker og ingenting som kan gjøres med trening. Kan se det da, men ingenting som gjør det stygt. Hun har strevd med at åpningen ser annerledes ut på grunn av skjedeveggen, men hun har godtatt det nå som hun vet at det ikke plager meg og hun har blitt vandt det. 

Anonymkode: 3acaa...854

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Etter barna kom så har jeg sex med andre damer og samboer har sex med andre menn. Vi mistet helt interessen for hverandre utenom hus hjem barn ferie og økonomi. 

Anonymkode: 8c86f...856

Skrevet

Godt spørsmål. Jeg spurte far til mitt barn dette spørsmålet. Han sa at han var livredd. Åpen og ærlig. Men fakta var, du har et barn. En baby. Livredd eller ikke. Du må ta vare på ungen. Faren valgte å ikke gjøre det. Han skjønte ikke alvoret. Jeg derimot har fått verdens beste barn. Elsker barnet mitt utav enhver tid.  Er så heldig. Barnet betyr alt for meg. 

Skrevet

Mannen min merker ingen forskjell. Om noe, så er sexlivet bedre fordi jeg som voksen kvinne er mer komfortabel i egen kropp, og mer kjent med eget underliv og hvordan bevegelser og kniping kan høyne opplevelsen fra «god» til «fantastisk».

Anonymkode: 03a2e...bdf

Skrevet
17 hours ago, Helene said:

Godt spørsmål. Jeg spurte far til mitt barn dette spørsmålet. Han sa at han var livredd. Åpen og ærlig. Men fakta var, du har et barn. En baby. Livredd eller ikke. Du må ta vare på ungen. Faren valgte å ikke gjøre det. Han skjønte ikke alvoret. Jeg derimot har fått verdens beste barn. Elsker barnet mitt utav enhver tid.  Er så heldig. Barnet betyr alt for meg. 

Denne forstod jeg ingenting av - og hvorfor det er relatert til sex etter fødsel. 

Anonymkode: 0d80e...d2a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke mann selv, men mannen min påstår at han ikke merker noen forskjell. Vi har 3 barn (2 vaginale fødsler med klipp og sying, ett keisersnitt). Jeg synes heller ikke at jeg kjennes merkbart videre ut enn før. Vi har sjeldnere sex (har jo 3 små barn... så rundt 1 gang i uka) men synes sexen er minst like bra (og ja, jeg får vaginale orgasmer og jeg får dem lett).

Derimot så har nesten 5 år med amming gjort at enhver berøring av brystene mine er skikkelig turn-off, men jeg har ikke delt det med ham, bare pleier å ha sex med en sexy BH eller topp på så tilgangen er litt "begrenset". 

Anonymkode: dfcb4...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...