AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Lyst å gi julegave til en kollega, men ikke på jobb. Men gi den til kollegaen hjemme, altså ringe på døra å gi den. Eller er det kleint? Anonymkode: ee2d0...f3d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Umulig å si noe når vi ikke aner noe om forholdet ditt til kollegaen. Er dere for eksempel to damer som spiser lunsj sammen hver dag, finner på ting på fritiden og ellers har det morsomt sammen? Er du en gift mann som sikler etter ei dame/en mann som du knapt har snakket med? Er kollegaen din gift og du likevel sikler etter vedkommende? Er det sjefen din det er snakk om? Er DU sjefen og den du vil gi gave til nyansatt? Ekstremt mange ulike scenarier med like mange svar. Anonymkode: e6a41...e60 2
mereo Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Umulig å si noe når vi ikke aner noe om forholdet ditt til kollegaen. Er dere for eksempel to damer som spiser lunsj sammen hver dag, finner på ting på fritiden og ellers har det morsomt sammen? Er du en gift mann som sikler etter ei dame/en mann som du knapt har snakket med? Er kollegaen din gift og du likevel sikler etter vedkommende? Er det sjefen din det er snakk om? Er DU sjefen og den du vil gi gave til nyansatt? Ekstremt mange ulike scenarier med like mange svar. Anonymkode: e6a41...e60 Dette.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Umulig å si noe når vi ikke aner noe om forholdet ditt til kollegaen. Er dere for eksempel to damer som spiser lunsj sammen hver dag, finner på ting på fritiden og ellers har det morsomt sammen? Er du en gift mann som sikler etter ei dame/en mann som du knapt har snakket med? Er kollegaen din gift og du likevel sikler etter vedkommende? Er det sjefen din det er snakk om? Er DU sjefen og den du vil gi gave til nyansatt? Ekstremt mange ulike scenarier med like mange svar. Anonymkode: e6a41...e60 Vi er mann og dame og det er en vanlig kollega vi er begge gift. Så kun snakk om vennskap. Mannen min har ikke noe i mot at jeg gir han julegave. Anonymkode: ee2d0...f3d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Jeg tror jeg hadde syntes det var veldig rart om en vanlig kollega fant på noe sånt. Kjenner du kona hans? Det kan mildt sagt virke veldig rart for henne også når du dukker opp på trappa med gave til mannen hennes. Hvorfor vil du gi gave til akkurat denne kollegaen? Anonymkode: e6a41...e60 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg hadde syntes det var veldig rart om en vanlig kollega fant på noe sånt. Kjenner du kona hans? Det kan mildt sagt virke veldig rart for henne også når du dukker opp på trappa med gave til mannen hennes. Hvorfor vil du gi gave til akkurat denne kollegaen? Anonymkode: e6a41...e60 Det er en intern greie mellom oss. Anonymkode: ee2d0...f3d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en intern greie mellom oss. Anonymkode: ee2d0...f3d Men hvorfor ikke gi den på jobb? Er det også internt? Anonymkode: 19b06...55f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #9 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lyst å gi julegave til en kollega, men ikke på jobb. Men gi den til kollegaen hjemme, altså ringe på døra å gi den. Eller er det kleint? Anonymkode: ee2d0...f3d Syns det høres rart ut. Jeg fikk julegave fra en kollega en gang, synes bare det var veldig ubehagelig. Anonymkode: 721af...a26 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #10 Skrevet 15. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er en intern greie mellom oss. Anonymkode: ee2d0...f3d Du gir fortsatt ekstremt få detaljer, men ut fra det du skriver vil jeg si nei. Ikke gjør det. Anonymkode: e6a41...e60 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #11 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor ikke gi den på jobb? Er det også internt? Anonymkode: 19b06...55f Da blir det vel ikke så greit ovenfor de andre. Anonymkode: ee2d0...f3d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #12 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da blir det vel ikke så greit ovenfor de andre. Anonymkode: ee2d0...f3d Så lenge du gir til fåtallet så går det helt fint. Anonymkode: 721af...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå