Gå til innhold

Unghund med HD

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hunden min er bare 10 måneder gammel. Vi var hos dyrlegen og tok røntgen av ham, for han har hatt mye smerter i bakparten sin. Spesielt når han skal reise seg etter hvile. Da piper han fælt, og er stiv og halt 😔 Dyrlegen kunne/ville ikke si at det var HD, men subluksasjon av hofter med begynnende forkalkninger kan vel ikke være noe annet... Vi ble henvist videre til ortoped, og han ble satt på smertestillende. Han får kun lov til å gå tur i bånd, og ikke løpe eller leke. Er så redd for hva utfallet blir her 😰 Han er en stor hund, som er bygd for, og elsker, å løpe. Siden han er så ung nå når han får symptomer så virker det så håpløst... Noen her som har erfaring med en så ung hund som får symptomer på HD?

Anonymkode: c45bc...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så utrolig trist! 
men det er fint at du har fått svar allerede nå. Håper du gir tilbakemelding til oppdretter, det er viktig. 
Min hund har c-hofter, men lever veldig fint med det. 
Min gamle, nå gått bort, tispe hadde forkalkninger i hoftene og det gikk egentlig veldig greit helt til hun ble gammel, men ikke riktig å tung hund. 
Håper du får bedre svar enn jeg kan gi, og håper smertestillende kan holde smertene i sjakk 🥰

Anonymkode: 95daa...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...