AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Hei! Meldte meg inn på Sats i august, og nå har senteret blitt Fresh fitness. Jeg meldte meg inn via studenttilbud og fikk akkurat nå mail om at de setter opp prisen. Har de lov til å øke prisen under bindingstiden? Anonymkode: 63125...624
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Se hva som står i kontrakten din! På min jobb har alle prisgranti i bindingstid. Anonymkode: ea997...778 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Det spørs på kontrakten, om de har skrevet at de kan det og du har inngått avtalen, så er det lov. Anonymkode: 19b6b...261
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Det kommer jo an på hva prismodellen du har bundet deg til er. Har du et studenttilbud der du bandt på en fast månedspris? Eller har du et studenttilbud der du har bundet på en fast rabatt fra fullpris? I det første kan de vel i teorien ikke endre prisen. I det andre kan de endre prisen, men du har rett på like stort avslag fra fullpris. Om de endrer pris i bindingstiden og ikke har åpning for det, vil jeg tro avtalen om bindingstid også er ugyldig og mulig å si opp. Anonymkode: f46d5...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå