AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Hei, Jeg kom nylig på sex gir meg mer frustrasjon enn nytelse (om jeg ser på helheten). Jeg er i et forhold der vi har i utgangspunkt ulike sexbehov. Jeg liker å utforske, være spontan mens min partner vil ha sex 2 ganger i uken i mørkret under dynen. Vi elsker hverandre men er forskjellige. Jeg kan ikke endre min partner men jeg kan jobbe med meg selv. Finnes det måter å redusere sexlysten? Jeg tror at det finnes medisiner men det høres ekstremt ut. Hverdagslige forpliktelser (barn, jobb, husarbeid) hjelper mye men egentlig hadde jeg ønsket nesten å bli assexuel. Livet hadde blitt lettere. Jeg tror ikke at man kan bli det men kanskje finnes det noe trikser som noen kan dele. Anonymkode: 2b220...d94
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Ved å slutte å ha sex/stimulere seg selv seksuelt. Da forsvinner lysten etterhvert også Anonymkode: 27694...ce4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ved å slutte å ha sex/stimulere seg selv seksuelt. Da forsvinner lysten etterhvert også Anonymkode: 27694...ce4 Det er det jeg gjør nå (bortsett fra den samtalen ). Ellers prøver jeg å tenke på noe annet. Spørsmålet er: kan dette fungere i lengden? Å bli opptatt med andre ting må være den beste strategien. Stress kan hjelpe i dette tilfellet. Anonymkode: 2b220...d94
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Finnes det måter å redusere sexlysten? Bli deprimert og sucidal. Anonymkode: fdf77...3a2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Å være nok opptatt (særlig tankemessig) med andre ting, f.eks hobbyer har gjort dette lettere for meg. Ikke at jeg da blir mindre lett tent eller nyter sex mindre, men det blir mindre slitsomt og frustrerende å være den mest seksuelle i forholdet. Nå som hobbyprosjektene har kjørt seg fast en stund føler jeg meg hyperseksuell og blir litt sliten av meg selv. Enormt stor forskjell pga den ene faktoren. Vi har veldig bra sex når vi har sex, så det er ikke der vårt problem er, jeg har bare lyst dobbelt så ofte som henne. Vi har sex nesten annenhver dag i snitt, så vet jeg ikke burde klage, men når man har konstant lyst, altså... To døgn uten føles som en evighet, der har du meg. Men altså, finn nok annet å være opptatt med og tenke på, det kan hjelpe. Henge på dette forumet hjelper ikke noe særlig, erfarer jeg. Anonymkode: edb1a...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå