AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 1 åringen skal ta vaksine på onsdag. Sender dere i barnehagen etterpå om formen virker bra? Vanskelig å forutsi om hun får noen reaksjon så klart, så vi tar det jo som det kommer, tenkte mer på generelt grunnlag. Er første ungen så vet ikke hva som er «vanlig». Jeg skal ha hjemmekontor resten av dagen, så jeg har mulighet til å hente tidligere hvis det skulle være nødvendig. Anonymkode: f3345...68d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Ser nå at dette kanskje skulle vært postet i «barn og familie» 😅 Anonymkode: f3345...68d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Ja, så lenge hun ikke får noen reaksjon innen tjue minutter så er det bare å sende i barnehagen. De ringer jo om formen blir dårlig i løpet av dagen. Anonymkode: 7f86f...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Jeg hadde sendt barnet i barnehagen og gitt beskjed om at jeg har hjemmekontor og henter raskt dersom barnet ikke har det helt bra. Min erfaring er at evt reaksjoner kommer noen timer etter at vaksinen er satt, som oftest på kvelden. Anonymkode: dee47...3de 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Dere må vøre på hs i min 20 min etter vaksinen er satt, det er da de kan få alvorlige reaksjoner. Etter det, er det bare så sende i bhg. Feber, muskelverk ol, oppstår ikke før det har gått litt lenger tid, tidligst på kvelden. De fleste får ingen reaksjoner. Så bare å sende i bhg. Har jobbet i bhg i over 20 år, og dette har aldri vært noe problem. Anonymkode: d0060...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Fikk beskjed av HS at eventuelle bivirkninger ikke kom før noen dager etter (om de kommer) så vi dro i barnehagen. Greit at de som jobber vet at barnet har fått vaksine med tanke på at stikkstedet kan være litt ømt da 😊 Anonymkode: 2af1a...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 Da sender vi i barnehagen ☺️ takk for svar Anonymkode: f3345...68d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 Bare å sende i barnehagen! Som oftest er det lite bivirkninger samme dag. Bare si ved levering hun har fått vaksine, uten å legge mer i det. Det er mulig hun blir mer pjusk dagen etter, men det trenger ikke bety. Lykke til Anonymkode: 5046c...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå