AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Hei, har dere tips til gravidklær som ikke er tight? Jeg ef litt overvektig fra før av men nå som magen har begynt å vokse og klærne har begynt å bli mer trang og ubehagelig er jeg på utkikk etter gravidklær. Har dere noen behagelige å anbefale? Anonymkode: cb363...f1a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Selv sverger jeg til genserkjoler, gravid-thightser og strømpebukser om dagen😊 Anonymkode: 98a2b...53a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selv sverger jeg til genserkjoler, gravid-thightser og strømpebukser om dagen😊 Anonymkode: 98a2b...53a Signerer på denne. Har kjøpt noen gravidbukser på H&M, men bomullskjolene jeg har kjøpt på nett sammen med gravidstrømpebukser fra Lindex, er definitivt det mest behagelige! Har også kjøpt sånne gravidtruser som går hele veien opp til under puppene. Det er per nå ingenting som strammer noe sted. Ordentlig deilig! Anonymkode: 97d5c...534
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Stormberg sin "turbukse" syntes jeg var veldig behagelig. Der kunne jeg også stramme/løsne ett belte under magen og strikken over magen. Kostet 700 i 2020 da jeg var gravid, men vel verdt det. Ser ikke ut som en turbukse, men en slags dress bukse med tynn flis inni. Jeg har store lår i tilegg, så det var veldig digg med den stretchen. Anonymkode: 43ba6...26f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Kan skrive under på at gravidtruser er det beste som finnes! Brukte det fra 12 uker gravid til ca 4 mnd pp 😁 Anonymkode: 43ba6...26f 2
IkkeStudentLenger Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Hvilke gravidtruser gikk dere for? Klarte meg med vanlige truser forrige graviditet, men måtte kjøpe flere med høyt liv etter keisersnittet, så tenkte jeg like gjerne kan kjøpe gravidtruser denne gangen som jeg kan bruke etter fødsel også om det skulle ende i keisersnitt denne gangen også.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 29 minutter siden, IkkeStudentLenger said: Hvilke gravidtruser gikk dere for? Klarte meg med vanlige truser forrige graviditet, men måtte kjøpe flere med høyt liv etter keisersnittet, så tenkte jeg like gjerne kan kjøpe gravidtruser denne gangen som jeg kan bruke etter fødsel også om det skulle ende i keisersnitt denne gangen også. Kjøpte noen fra Lindex som het MOM maternity briefs. Kom i 3-pakninger. Anonymkode: 97d5c...534 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 IkkeStudentLenger skrev (26 minutter siden): Hvilke gravidtruser gikk dere for? Klarte meg med vanlige truser forrige graviditet, men måtte kjøpe flere med høyt liv etter keisersnittet, så tenkte jeg like gjerne kan kjøpe gravidtruser denne gangen som jeg kan bruke etter fødsel også om det skulle ende i keisersnitt denne gangen også. Har forsøkt fra ulike butikker nå og definitivt er det Lindex sine som er best her😊 Anonymkode: 98a2b...53a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #9 Skrevet 15. desember 2023 Kjoler, strømebukser og genserkjoler fra H&M, gravidtights kjøpte jeg på anna field på zalando. Skal bo i kjoler og skjørt frem til termin, har en mammabukse men knappen gnager inn i blæra.. orker ikke sånt. Anonymkode: 241fd...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #10 Skrevet 15. desember 2023 Jeg syns Boob Design har veldig mye fint, som også funker gjennom hele ammeperioden. Svensk merke, fins blant annet på zalando. Anonymkode: 45e9a...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #11 Skrevet 15. desember 2023 Brukte bare stringtruser. Kjøpte bare større str i klær, gravidklærne ligna bare på det man fikk i keikodame avdelingene. Anonymkode: 111e8...606
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 Jeg hadde store planer om å gå mye i kjoler. Men når magen ble stor, var det definitivt best for meg å sitte med godt spredte bein og det er ikke så flatterende med kjole da. Om du har en kontorjobb, bør du hvertfall tenke litt på plassering av pult og slike ting. Angrer på at jeg ikke bodde i kjoler da magen og hoftene enda ikke var store nok til at gravidbukser satt greit på. For meg var det en ganske akward mellom-periode fra uke 12-25 ca. Nå er jeg ikke overvektig, men tror det er ganske universelt? Pro-tip: bukseseler under klærne 🙂 Anonymkode: 21d43...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 Best med kjoler. Anonymkode: fc8de...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 Gravidtrusene fra kappahl er gode og behaglige Anonymkode: f35c2...3a1 1
IkkeStudentLenger Skrevet 17. desember 2023 #15 Skrevet 17. desember 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde store planer om å gå mye i kjoler. Men når magen ble stor, var det definitivt best for meg å sitte med godt spredte bein og det er ikke så flatterende med kjole da. Om du har en kontorjobb, bør du hvertfall tenke litt på plassering av pult og slike ting. Angrer på at jeg ikke bodde i kjoler da magen og hoftene enda ikke var store nok til at gravidbukser satt greit på. For meg var det en ganske akward mellom-periode fra uke 12-25 ca. Nå er jeg ikke overvektig, men tror det er ganske universelt? Pro-tip: bukseseler under klærne 🙂 Anonymkode: 21d43...4c3 En lang fotsid kjole er godt når magen blir skikkelig stor, de kjolene jeg brukte mye i graviditeten var plutselig minikjoler på slutten 😆 men hadde en som hadde vært fotsid som fortsatt fungerte
sommerfugl154 Skrevet 17. desember 2023 #16 Skrevet 17. desember 2023 Mye fint på mamalicious og Zalando! Anbefaler stoffbukser + T skjorte og en cardigan, eller litt baggy ullkjoler/strikkakjoler med en strømpebukse til. Har god erfaring med de fleste strømpebuksene, men syns kanskje Lindex sine er best. Har kjøpt masse cardigans fordi de ikke trenger å være «maternity» og kan fint brukes etter graviditeten også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå