Gå til innhold

Flere som har veldig vondt de plassene det er tatt botox når botox går ut etter noen mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok botox for første gang i sinna rynka (mellom øynene) i mai. Har ikke tatt mer etter det da jeg ikke orket å bruke så mye penger å fortsette med det pga en rynke som irriterer meg. Men ifra går så har jeg hatt helt sykt vondt i det området, så vondt at dette begynner å bli som i vondt i hode og kvalm av smertene. Har spredt seg litt over øynene de smertene nå.
Kom til å tenke på idag at det kanskje er fordi all botox har gått ut og det gjør vondt når musklene er helt på plass igjen der. Men det er virkelig vondt altså, såpass at jeg vurderte å være hjemme fra jobb idag fordi jeg er så kvalm av smertene… søkte litt på nettet men fant ikke noe spesielt om botox slutt og smerter. Så må spørre her om flere har opplevd dette etter noen mnd siden botox ble tatt. 

Anonymkode: cd2f4...5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar botox under armene for svette, som da er langt større doser og flere stikk enn hva botox i panna er. 
Jeg merker ingen ting. 

Anonymkode: 2b8f0...2cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tar botox under armene for svette, som da er langt større doser og flere stikk enn hva botox i panna er. 
Jeg merker ingen ting. 

Anonymkode: 2b8f0...2cb

Så du merket ingenting når all botox er ute? Og musklene funker igjen? 

Anonymkode: cd2f4...5d3

Skrevet

Har fått Botox hver 3 mnd i mange år mot migrene. Ikke hatt noen bivirkninger, 

Skal sies at dosen for medisinsk botox er lavere enn for kosmetiske inngrep da. 

Skrevet

Tar botox i sinnarynka mot spenningshodepine og har aldri merket noen smerter når botoxen er helt ute...

Skrevet

Jeg har også vondt i glabella musklen og ofte i pannen. Har tatt botox for lenge siden som har gått ut. Jeg tror egentlig at det bare er muskespenninger. En venninne av meg som aldri har tatt botox har også vondt i musklene i pannen. Jeg bruker rynkeplaster om natten. Synes det holder. 

Anonymkode: 48a8a...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...