AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Ble overstimulert og måtte tappe væske. Tappet i underkant av 1L. Følte på lettelse da, men følte meg like stinn og oppblåst igjen på kvelden. Synes også det ble tyngre å puste etter tappingen og har tidvis vondt i ryggen når jeg puster. Hadde ikke dette før tapping. Er det normalt? Hva er deres erfaring med tapping? Anonymkode: 5bbab...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 15. desember 2023 #2 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg har nettopp vært gjennom dette, og det er først nå de siste dagene at overstimuleringen har begynt å roe seg (3 uker etter det begynte). Har tappet drøyt 4 liter væske fordelt på 4 tappinger. Følte heller ikke langvarig lettelse etter tapping og da det stod på som verst ble symptomene nesten verre i etterkant. Men jeg stod i det og gjorde de tingene jeg fikk beskjed om at kunne hjelpe (har vært sykemeldt, tatt det mye med ro, men gått turer, drukket masse farris og vann, spist salte kjeks og potetgull osv). Kjentes nesten uutholdelig ut mens det stod på, men så plutselig begynte det å gradvis lette. Blodprøvene viste forbedring, magen og plagene ble mindre. Det fine var at jeg ble fulgt opp så tett av klinikken, med mange kontroller. Følte meg godt ivaretatt hele veien. Skal sies at jeg ble overstimulert fordi jeg ble gravid. Vet ikke om det er tilfelle med deg? Masse god bedring og lykke til i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå