Gå til innhold

Nok en "hjelp meg velge kjole"-tråd 🎀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en ekstra fin nyttårskjole i år og valget (så langt) står mellom disse tre. Alle ganske forskjellige, men fine på sin måte.

SÅ hva synes dere; hvilken burde jeg velge?

(Jeg er 178, normalvektig, lys hud, blond)

Nummer 1 fra Mango:

Mango - Asymmetrical pleated dress - cocktail-kjoler - silver - 0

Nummer 2 fra Bruuns Bazaar:

Bruuns Bazaar - WatsoniaBBHani dress - festkjoler - moss green - 0

Nummer 3 fra Ida Sjøstedt, enten i fersken/beige:

Ida Sjöstedt - KEYLA DRESS - brudekjoler - beige - 0

eller i sort:

Ida Sjöstedt - KEYLA DRESS - brudekjoler - beige - 0

Anonymkode: 6f0a9...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1

Anonymkode: af673...1aa

• Liker 1
Skrevet

Nr to hvis du er blond og lys i huden. 

Skrevet

1

Anonymkode: b2b27...da1

• Liker 1
Skrevet

Nr.2 eller nr.3 i sort.

Den første tror jeg ikke blir så fin i fargen mot lys hus. Kan kanskje bli litt blass

Anonymkode: 25f5f...a7f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nr. 3 var kul! De andre to er fine, men helt standard. Syns nr. 3 hadde litt mer personlighet 🤩 Likte best fersken fargen. 

Anonymkode: 3a5ab...44a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

1 eller 3, de var utrolig fine begge to 😍

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nr 1 var finest. Nr 3 på andreplass. Nr 2 ser ut som en sommerkjole, og jeg liker ikke fasongen på den. 

Anonymkode: 93fe7...6ed

• Liker 1
Skrevet

Ville faktisk valgt 2 eller 4 😁 Nummer 1 og 3 var fine også, men tror man fort kan se litt blass ut når man er lyshåret og lyshudet. 

Anonymkode: 1c3e1...ff7

• Liker 1
Skrevet

Nr 1 var helt nydelig! 
Ellers i rekkefølge nr 3,4 og 2. 

• Liker 1
Skrevet

Nr 3 i fersken

Anonymkode: 72825...ed9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nr.2 likte jeg ikke overhode.

Til en gangs bruk likte jeg nr.3 i fersken, men nr. 1 like etter og er lettere å bruke flere ganger.

Anonymkode: 4fbc6...c39

• Liker 2
Skrevet

Nummer 3 i fersken, helt klart.

Anonymkode: ac2ef...c15

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nummer 3 var virkelig fin. Den hadde jeg valgt, muligens i beige.

Anonymkode: 9086c...ebf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nr 1!

Anonymkode: 14109...4e0

Skrevet

Nr 4 var nydelig!!

Ville hatt helsort strømpebukse til (80 den), evt brukt selvbruning og gått uten strømpebukse, og gjerne spritet opp antrekket med feks røde sko og rød veske. Evt gå klassisk med sorte finsko, ei lekker lita håndveske + perlekjede og perleøredobber. Tilbehør i gull eller sølv ville også vært fint hvis du går fot sorte sko. 

Den øverste gjør veldig mye utav seg, og er en kjole man kanskje ikke føler at man kan gjenbruke så ofte. I tillegg er fargen ei farge man fort kan bli litt blass i

Kjole nr 2 synes jeg er mere sommerselskap- kjole som ikke gjør så mye utav seg.

Kjole nr 3 er også fin, men fargen er jeg usikker på

Så nr 4 er vinneren for min del. Alle burde hatt den lille sorte i klesskapet sitt; den kan brukes til så mye og pyntes både opp og ned,

Jeg kjøpte en som ligner da jeg var 18. Husker den var dyr og sparte til den lenge. Nå er jeg 47 år og kjolen er like fin og passer enda + døtrene mine på 20 og 25 låner den titt og ofte. Den lille sorte går aldri av moten 💕

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nr 1

Anonymkode: 912f6...a33

Skrevet

Nr 1 om det skal være ekstra pent og man har noe former. På grunn av lange linjer vil den skjule mage området og hofter, samtidig som den vil gjøre deg "lengre". Sko og smykke/skjerf vil fort bli det som man legger merke til, da det vil være med på å bryte alt det hvite/beige.

Nr 3 i svart, dersom man er slank og har lite former ettersom blomstene fremhever brystområdet og gjøre det "større". Har man litt større bryster, blir det fort til at man ser ekstra vid ut. 

• Nyttig 1
Skrevet

Nummer 3 var veldig fin 👍🏻

Anonymkode: 4e1af...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...