AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Har noen prøvd denne mot angst og uro på Dagtid? 10 mg. hvordan funker den? roer den angst uten at man blir dopa og helt sløv? jeg har mye uro og generalisert angstfølelse. Mye symptomer og klarer ikke fokusere på noe. Og mye kroppslig ubehag og symptomer Anonymkode: edfe6...e20
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Jeg bruker den av og til for søvn, og kunne absolutt ikke gått på den for noe annet. Blir ekstremt trøtt og om jeg ikke sover åtte timer etter inntak, også veldig hungover. Anonymkode: 880e6...43f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker den av og til for søvn, og kunne absolutt ikke gått på den for noe annet. Blir ekstremt trøtt og om jeg ikke sover åtte timer etter inntak, også veldig hungover. Anonymkode: 880e6...43f Såpass. Hvilken dose da? Jeg må egentlig ta den på dagen. Tar også remeron på kvelden, og den sover jeg av, men legen sa det ikke var noe problem å kombinere de. Anonymkode: edfe6...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå