AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Vært sammen med samboer I 5 år, eier hus, ingen barn. Han er en flott mann på veldig mange områder. Snill, omtenksom. Vi kan kysse, ligge på sofaen inntil hverandre. Men aldri sex, aldri noe intimt. Det er over 1 år siden sist.. jeg elsker han og vil leve med han, men dette ødelegger veldig for kjæreste følelsene.. føler meg deprimert av det, og tanken på at uansett hva vi gjør, om vi er hjemme, på ferie, på hyttetur, ingenting intimt skjer. En stund før jeg møtte samboer snakket jeg med en annen mann. Jeg falt virkelig for han, og det virket som det var gjensidig. Det bare føltes så rett, som at jeg hadde kjent han mye lenger enn det som var tilfellet. Det ble desverre ikke mer enn et møte, da det skjedde noe traumatisk i hans liv, og han følte han måtte avslutte med meg. Han tok kontakt igjen i fjor, ville gjerne møte meg igjen, sa han har tenkt og savnet meg mye. Jeg har holdt igjen for jeg vil ikke være utro, men må innrømme jeg blir fristet.. jeg vet han vil ha barn med meg, det har han sagt. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal. Prøver å føle på det ene og det andre, men jeg føler meg liksom bare tom.. jeg vet ikke hva jeg tenker eller føler.. Hvis du var i min situasjon, hva ville du valgt? Anonymkode: abef1...024
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Er du under 50 år så skift partner asap. Dette går ikke. Anonymkode: 81234...38f 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du under 50 år så skift partner asap. Dette går ikke. Anonymkode: 81234...38f Er midt i 30- årene. Det er vi begge to. Anonymkode: abef1...024 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er midt i 30- årene. Det er vi begge to. Anonymkode: abef1...024 Ingen tvil i så fall. Livet er for langt til å slutte med sex så tidlig. Anonymkode: 81234...38f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Du opprettet forresten samme tråd 6.desember. Fikk du ikke nok råd der? Anonymkode: 81234...38f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men aldri sex, aldri noe intimt. Det er over 1 år siden sist.. jeg elsker han og vil leve med han, men dette ødelegger veldig for kjæreste følelsene.. føler meg deprimert av det, og tanken på at uansett hva vi gjør, om vi er hjemme, på ferie, på hyttetur, ingenting intimt skjer. Hvorfor har dere ikke sex? Og har dere snakket ut som årsaken? Og har dere ikke sex, får dere heller ikke barn. Dette er viktige ting du må ta en avgjørelse på så fort det lar seg gjøre. Det er ditt liv og ditt valg, hva du enn gjør, avslutt forholdet før du i det hele tatt går videre med noe nytt. Anonymkode: 9ac79...84d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor har dere ikke sex? Og har dere snakket ut som årsaken? Og har dere ikke sex, får dere heller ikke barn. Dette er viktige ting du må ta en avgjørelse på så fort det lar seg gjøre. Det er ditt liv og ditt valg, hva du enn gjør, avslutt forholdet før du i det hele tatt går videre med noe nytt. Anonymkode: 9ac79...84d Han vil ikke. Har prøvd å snakke med han, han sier bare at han ikke har lyst. Sier han fortsatt har følelser for meg og ønsker være sammen med meg, men han har bare ikke lyst på sex. Samtidig sier han at han er enig i det er lenge siden sist, men han føler bare ikke på lyst.. Jeg får så dårlig samvittighet for å tenke dette til og med.. vet han vil vi skal være sammen, jeg vil jo og det, men dette er litt vanskelig å forholde seg til merker jeg. Anonymkode: abef1...024
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #8 Skrevet 15. desember 2023 Ikke forvent at det kommer til å fungere med den andre. Men at du ikke burde bli i forholdet er jeg enig i Anonymkode: 925e9...2fc 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. desember 2023 #9 Skrevet 15. desember 2023 Du må jo nesten kjenne på om du kan leve i et sexløst forhold resten av livet. For min del hadde jeg ikke klart det da det er en stor del av min måte å uttrykke kjærlighet og lidenskap.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #10 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er midt i 30- årene. Det er vi begge to. Anonymkode: abef1...024 Da bytter du. Fyren din er aseksuell, og da burde han funnet en likesinnet på det området. Er mange som er ddt i begge kjønn. En eg kjenner er det, og skriver på tinder at er aseksuell, og utrolig mange henvendelser iht det. Du har jo helt andre behov, og i en alder du bør sette igang med barn om du skal ha noen. Så her tror jeg du bør tenke på deg selv og egen fremtid Anonymkode: 47010...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #11 Skrevet 15. desember 2023 Du kan godt gå fra partneren din, men ikke for å bli sammen med han andre. Han er ikke vel bevart når han sier han vil ha barn med deg uten å egentlig kjenne deg, og at han brøt kontakt fordi han opplevde noe traumatisk tyder på at han er emosjonelt utilgjengelig og ikke noen å regne med for et stabilt og trygt forhold. Han er nok bare gira på jakten og makten det gir å få deg til å slå opp og velge han, vedder en arm på at han fordufter igjen hvis ting blir nært eller seriøst Anonymkode: 79304...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #12 Skrevet 15. desember 2023 Kan du ikke bare knulle med ham du er gravid med? Anonymkode: edd5a...789
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kan du ikke bare knulle med ham du er gravid med? Anonymkode: edd5a...789 Hva med å lese tråden? Anonymkode: 52cfc...bee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå