Chriistiinee Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Et ungt og nært (i slektskap) familiemedlem døde for en måned siden. Resten av familien er sønderknuste, spesielt forståelig nok den aller nærmeste. Det preger meg dog ikke slik jeg føler det burde. For mens alle andre sank i en depresjon, er jeg tilbake til min selvsentrerte verden der mine egne, personlige utfordringer blir størst. Jeg skulle til og med havne på sykehuset som et resultat av selvinduserte skader, som om jeg ikke tålte oppmerksomheten avdødes nærmeste fikk. Jeg gikk glipp av begravelsen til og med! Jeg klarer ikke isolert sørge over tapet, og jeg føler meg så respektløs når mine egne personlige problemer blir for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Del Skrevet 15. desember 2023 Hvilke problemer er det du står i selv da? Hadde du et nært forhold til avdøde? Anonymkode: eb09a...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chriistiinee Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg hadde ikke et nært forhold til avdøde. Vi snakket aldri sammen, men vi var sammen ved familietilstelninger og slikt. Jeg har egne utfordringer med tanke på helse, økonomi og slikt. Kroniske utfordringer som ikke slipper taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Del Skrevet 15. desember 2023 Chriistiinee skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke et nært forhold til avdøde. Vi snakket aldri sammen, men vi var sammen ved familietilstelninger og slikt. Jeg har egne utfordringer med tanke på helse, økonomi og slikt. Kroniske utfordringer som ikke slipper taket. Da er det ikke så rart at du ikke bryr deg så mye om dødsfallet, hvis det var bare en perifert bekjent som tilfeldigvis var i slekt med deg. Anonymkode: eb09a...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå