Gå til innhold

Barn med reaksjon på mmr vaksinen, hvordan reagerte deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har deres barn regaert på mmr vaksinen? Våres ble syk nå en uke etter som er vanlig, ingen prikker, men høy feber nå på 4 dagen. Han griner nesten hele tiden dag og natt og våkner konstant om natten og vi får nesten ikke roet han, jeg er så utrolig sliten. Jeg blir så lei meg selv fordi jeg blir så sliten og vi foreldre sover så dårlig. Han har reagert litt på andre vaksiner også, men ikke sånn her. Han har også fått sopp i munnen, uten at jeg vet det er pga vaksinen. Vi har fått medisin, men det er utrolig vanskelig å gi han dette med godt resultat fordi han hater det. Han får i seg væske, men spiser ikke fordi han har vondt i munnen. Er dette vanlig? 

Anonymkode: c5d03...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har utsatt den nå før jul for jeg leste om bivirkninger, men de sa til oss at enkelte får feber, og symptomer på de sykdommene, 1-2 uker etter. Hvilken medisin har dere fått? Er den flytende mikstur?

Anonymkode: dffbe...b43

Skrevet

Her var det høy feber og uvelhet cirka et døgn litt over en uke etter vaksinen. Ille mens det sto på men gikk fort over. 4 dager høres slitsomt ut..

Anonymkode: d4582...277

Skrevet (endret)

Sletter

Endret av curiosity

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...