AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Hei! Jeg er veldig delt. Jeg har vært i et forhold halvannet år, og virkelig elsket den mannen. Jeg gikk inn i forholdet uten forventninger - og endte opp med å innse at jeg er veldig klar for å faktisk satse på noen. Dette er litt nytt for meg. Forholdet er nærmest over nå, han har aldri blitt klar slik jeg er, for et ordentlig etablert forhold. Jeg ser ikke for meg at det vil skje på ekstremt lang tid i så fall. Kanskje år. Det gidder jeg ikke vente på. Jeg ville lenge være med han, selvfølgelig. Men nå er jeg lei. Og ferdig med å vente. Jeg vil ikke bare være med noen for å være med noen. Men jeg er klar for å etablere meg med et annet menneske. Hvor tidlig kan man gå videre? Av hensyn til seg selv. Det kan kanskje komme en sorgprosess over forholdet som tok slutt, da er det dumt å være involvert med noen andre? Kanskje dumme spørsmål. Men jeg har aldri følt meg klar før nå. Og det er veldig befriende følelse. Og jeg føler meg veldig klar for å treffe en ny en. Anonymkode: 32102...24e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Det høres ut som du er klar. Da er det noe å vente på, livet er kort. Anonymkode: 67719...41e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Når han i halvannet år, eller store deler av forholdet deres har vært slik at du egentlig har forstått at han ikke vil forplikte seg, da tror jeg du begynte på din sorgprosess mens dere fremdeles var sammen. Når man er klar varierer fra person til person og omstendigheter spiller også mye inn. Er du klar - gå for det! Lykke til Anonymkode: 78dd4...2b5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Det er bare å gå videre. Livet er kort og flyr fortere forbi enn vi tror! Unner deg det beste ❤️ Anonymkode: 83a96...b23 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Skulle tror du har vært sammen med eksen min. Han blir iallefall aldri klar. I vårt forhold tenkte han frem i tid i pensjonistalder! Jeg ble drittlei av å stå igjen med alt med ungene og heimen og det var aldri tid eller rom for oss 2 eller familien! Alt handlet om iobb og penger for han. Han ville nok ha en husmor og trofé dame kun. Finn deg en som er på samme plass som deg og som ønsker det samme i et forhold❤️ Anonymkode: a5f0f...d09
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Jeg var emosjonelt ferdig med eks lenge før det ble slutt. Jeg var ikke desperat etter noe nytt forhold, men var nysgjerrig på å date og møte nye mennesker. Begynte å date en mnd etter han flyttet ut. Nå 7 mnd senere har jeg møtt en fyr det kan bli seriøst med, men som kjæreste og særboer. Tror du kjenner om du er ferdig. Jeg fikk null reaksjon da eks fikk ny dame.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 Jeg var emosjonelt sliten og lei av eksen i et års tid før jeg gjorde det slutt. Ble tilfeldigvis invitert på date samme dag jeg gjorde det slutt(🤪) og det gikk veldig bra. Det utviklet seg og vi har vært sammen i fem år nå. Hadde aldri noen sorg etter jeg gjorde det slutt med eksen, var bare lettet. Sikkert fordi jeg hadde tatt sorgen over å være sammen med en håpløs, slem og uintelligent tulling litt langsmed, så da jeg var klar for å gjøre det slutt var jeg helt ferdig med ham. Anonymkode: 577b3...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå