AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg startet i dag, og er spent på hvordan det blir😄 Hva er deres erfaringer med den? Både gode og dårlige?😊 Anonymkode: ae263...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Del Skrevet 19. desember 2023 Lykke til! Kan man få det selv om man bare er litt overvektig? Anonymkode: d7c07...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lykke til! Kan man få det selv om man bare er litt overvektig? Anonymkode: d7c07...beb Ja bror min fikk resept på det for 2 dager siden. Vil ikke si han er så stor. Han er 196 cm høy og ca 95-100 kg. Anonymkode: d2bdb...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4 Del Skrevet 20. desember 2023 Hvor fikk han det? Jeg er bare litt chubby, normalvektig, men har gått opp 4-5 kg siste året og ingenting passer lenger, og jeg klarer ikke gå ned igjen. Tør nesten ikke spørre fastlegen, altså. Anonymkode: d7c07...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #5 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor fikk han det? Jeg er bare litt chubby, normalvektig, men har gått opp 4-5 kg siste året og ingenting passer lenger, og jeg klarer ikke gå ned igjen. Tør nesten ikke spørre fastlegen, altså. Anonymkode: d7c07...beb Slankesprøyter er vel ikke for de som har bare 4-5 kilo å gå ned akkurat… Men for de som er ganske overvektige og har, eller er i ferd med å utvikle livsstilssykdommer. Du kan bli ganske dårlig av den også (diaré, kvalme, oppkast, svimmelhet osv), så ikke noe man vil utsette seg for bare pga et par kilo. Anonymkode: 89460...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #6 Del Skrevet 20. desember 2023 Jeg kunne tenke meg å bruke det en mnd for  gå ned et par kilo - jeg klarer det ikke ellers, jeg går bare langsomt opp. Anonymkode: d7c07...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #7 Del Skrevet 20. desember 2023 Hvordan har det gått, da? Anonymkode: d7c07...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå