Gå til innhold

Sex med ex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du var singel, og møtte din første sexpartner. Ville du ligget med vedkommende?
Når var det dere holdt på?

Jeg hadde gjerne hatt sex med min første, en kåt og beskjeden jente jeg lå med da jeg var 18-19.

Anonymkode: dbd5a...27f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han hadde så liten tiss at kondomet falt av og kom etter typ 1 minutt så det trenger jeg virkelig ikke å oppleve igjen 😂

Anonymkode: d38c2...f8f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, han hadde så liten tiss at kondomet falt av og kom etter typ 1 minutt så det trenger jeg virkelig ikke å oppleve igjen 😂

uffda. lenge siden?

Skrevet

Jeg hadde min første som elskerinne i fire år. Traff henne ti eller elleve år etter at det blei slutt. Hun var veldig kåt, men absolutt ikke beskjeden 😅 Hadde ligget med henne igjen hvis hun hadde vært i stand til å skille sex og kjærlighet.

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Han slapp en overfladisk kvinne i hvert fall

Anonymkode: 69943...dc0

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å si, for jeg har ingen ekser som jeg har hatt sex med. Har kun hatt sex med kona som jeg fortsatt er gift med etter 25 år. 

Anonymkode: 4ac72...960

• Liker 1
Skrevet

Ja, i 1985

Anonymkode: bb358...f30

Skrevet

Ikke den første, men den første jeg hadde virkelig god sex med. Uten tvil! Iallefall om hun hadde sett like bra ut som for 20 år siden. (Alderen har nok dessverre gått hardt ut over både figuren og ansiktet hennes)

Skrevet

Ville ligget med alle exene om jeg fikk sjansen. Men helst den siste om jeg måtte velge. 

Anonymkode: ef72e...21c

• Liker 1
Skrevet

Ville ligget med en ex men ikke min første 

Anonymkode: c9b62...7f5

Skrevet
Mann-1982 skrev (22 timer siden):

Jeg hadde min første som elskerinne i fire år. Traff henne ti eller elleve år etter at det blei slutt. Hun var veldig kåt, men absolutt ikke beskjeden 😅 Hadde ligget med henne igjen hvis hun hadde vært i stand til å skille sex og kjærlighet.

Nysgjerrig.. 

Hvordan treffer du elskerinner uten å bli oppdaget? I jobbtiden? 

Anonymkode: 61300...b58

Skrevet

Jeg har hatt sex med tre av mine exer alt fra 1-3 år etter det ble slutt, gikk helt fint 

Anonymkode: d1746...aff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt sex med tre av mine exer alt fra 1-3 år etter det ble slutt, gikk helt fint 

Anonymkode: d1746...aff

Selv med nye damer?

Anonymkode: 92d4c...8ed

Skrevet

Jeg har hatt sex med en eks, men ikke han første. Han har jeg ikke sett på hundre år, husker han knapt.

Anonymkode: de642...eef

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 22.24):

Hvis du var singel, og møtte din første sexpartner. Ville du ligget med vedkommende?
Når var det dere holdt på?

Jeg hadde gjerne hatt sex med min første, en kåt og beskjeden jente jeg lå med da jeg var 18-19.

Absolutt, ville ligget med alle mine ekser

Anonymkode: f834f...796

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg var 14 år og var sinnsykt forelska. Jeg kom hver gang vi hadde sex, og hadde hørt at det var så vanskelig for jenter, så både han og jeg trodde han var sinnsykt god i senga. Han dumpet meg etter kort tid for å prøve seg på andre, med verdens størsteselvtillit. Etter å ha gått gjennom kjærlighetssorg fikk jeg helt avsmak på han og syns den dag i dag han fortsatt er en utrolig ekkel type. Jeg skjønte også i ettertid at det ikke var hans fortjeneste at jeg kom hver gang. Jeg er bare så heldig at jeg har høy sexlyst og er veldig følsom i skjeden, så jeg kommer lett, rett og slett. Har hatt mye sex som har vært utrolig mye bedre de siste 16 årene. 

Anonymkode: 7ff6e...f3e

Skrevet

Anonymkode: 9f1c9...8ec

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, er en grunn til at de er ex’er. 

Anonymkode: 3b178...7db

Skrevet

Ville ikke hatt sex med min første eks. Men han jeg var sammen med da jeg var 20 hadde jeg lett knullet igjen om jeg var singel.
Møtte han forøvrig igjen etter 19 år og sexen var like fantastisk. 

Mange årsaker til at det ikke ble oss, men sexen var ikke en av de.

• Nyttig 1
Skrevet

Hmm, kanskje...

Jeg er litt usikker. Ikke hvis han gikk i "klogger", hadde like mye skjegg som han har hatt på sitt verste og sine mest "countryete" antrekk. Når vi var sammen var han litt mer "gangsta" enn han er nå. 😆 Omg. Dette var ikke fordelaktig på noe vis å svare på kjenner jeg. 

Han ser ikke så verst ut nå, det er bare den Knarvik-stilen (ey yo, jeg regner med alle mine med-bergensere skjønner hva jeg mener?)... 

Før han ble slik hadde jeg aldri tenkt på han som i faresonen for å bli sånn heller, så akkurat det er jo en liten strek i regningen. Ikke nødvendigvis SÅ liten heller...

2008.

Anonymkode: a76aa...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...