AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Det virker som mange blir sykere nå enn før pandemien? Merker at jeg er i ferd med å bli drittlei av dette! Orker ingenting. Bare ligger på sofaen eller i sengen. Hostesaft, Paracet, drikke vann, drikke te. Anonymkode: 2c880...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det virker som mange blir sykere nå enn før pandemien? Merker at jeg er i ferd med å bli drittlei av dette! Orker ingenting. Bare ligger på sofaen eller i sengen. Hostesaft, Paracet, drikke vann, drikke te. Anonymkode: 2c880...8b8 Gratulerer du har fått korona eller influensa. Det er helt normalt spesielt om du har gått klar i 20 år. Voksne folk får influensa ca hvert 5-10 år. Det er mye som tyder på at korona svekker immunforsvaret i ett års tid etter infeksjon. God bedring. Anonymkode: 41d6b...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Hos meg er det omvendt! Før pandemien var jeg forkjølet 2-3 ganger i året. Ikke så veldig syk, men ble ofte smittet av alt som gikk. Siden 2020 har jeg kun hatt én luftveisinfeksjon og det var en mild variant av korona. Folk er flinkere med smittevern nå, og det er mer innafor å holde seg hjemme når man er pjusk. Regner med at det er forklaringen, ellers er det tilfeldig at jeg aldri er forkjølet lengre. Anonymkode: 906ab...59c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Det er veldig individuelt. Jeg blir syk 1-3 ganger i året. Merkelig nok hver august, og ofte en gang på våren. Anonymkode: 022c1...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå