AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Niåringen skal feire bursdag og skal invitere alle guttene i klassen. To av disse er ordentlige urokråker og det blir alltid spetakkel med dem. Samtidig må de selvfølgelig få delta i bursdag de også. Er det innafor å ta en prat med foreldrene (hver for seg), og spørre om de kan være til stede pga tidligere konkrete hendelser? Føler det blir veldig synlig, samtidig har jeg ikke kjangs til å følge med på hva 12 gutter holder på med. Anonymkode: 3f4ec...c19 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Hadde min gutt laget rabalder hos andre ville jeg ha satt pris på å høre om det. Og ville selvfølgelig ha blitt med. Samtidig ville det vært nok vært litt sårt å høre om det så kanskje ordlegg deg lurt😅❤️ Anonymkode: bcb16...23f 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Helt innafor. Alternativet er vel at de ikke blir bedt, og det er ikke en bra løsning. Foreldre bør også bli oppmerksomme på hvordan barna deres oppfører seg blant andre, kanskje det kan gjøre at de blir litt strengere. Anonymkode: 12bfe...85c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Hvordan har man løst det i andre bursdager i klassen? Har foreldrene vært tilstede da? Kan du oppfordre/invitere alle foreldrene til å komme innom på kaffe - de som ønsker - og ikke bare foreldrene til disse to? Evt be et par venninner om hjelp med å være tilstede? Anonymkode: 9e3ff...0df 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Hadde bare bedt noen andre hjelpe meg tror jeg. Sørget for at vi var nok voksne. Anonymkode: 014c4...29a 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Vel, jeg jobber i barnehage og er vant til å håndtere store grupper med barn, også de urolige. Sett opp en liten plan på aktiviteter dere kan gjøre om uroen topper seg. Få i de mat først så de ikke går på lavt blodsukker Anonymkode: 0891f...237
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 Helt innafor å be foreldrene bli med når 9-åringer ikke kan oppføre seg! Diagnoser eller ei. Du gjør det riktige ved å invitere, men det er ikke din jobb å fotfølge uregjerlige barn når du arranger bursdag. Anonymkode: 3736f...259 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #8 Skrevet 14. desember 2023 Ja, det er innafor. Jeg var med mitt lille "pøbeltroll" i bursdag i mange år. Siden jeg kjenner barnet mitt godt, kom jeg ofte i forkant av problemene og kunne avverge en del av situasjonene. På den måten ble det en bedre opplevelse for alle. Anonymkode: 10ced...832 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #9 Skrevet 14. desember 2023 Det er innafor. Jeg er med i besøk med mitt barn pga en del utfordringer. Jeg kjenner barnet best så det er enklest å gjøre det slik. Intet problem Anonymkode: 9eafa...ef9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå