AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Del Skrevet 14. desember 2023 Når man trykker for å få opp listen over alle tv kanaler og tv program så må man scrolle seg gjennom veldig mange kanaler som man ikke har. Finnes det noen måte å lage sin egen liste hvor kun de kanalene man er interessert i dukker opp i tv programmet og ikke alle de andre? Det gikk når jeg hadde Tv boks fra Telia men skjønner meg ikke helt på Te-we boksen fra Telenor? Grunnen til at jeg spør er fordi i en liste med flere hundre kanaler glemmer man hvilke av de man er man har selv, så jeg glemmer f eks å scrolle til kanal 40 og 83 i Tv programmet og går glipp av gode program fordi de forsvinner i tv programmet blandt alle kanalene jeg ikke har/ser på. Anonymkode: dea20...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 19.22): Når man trykker for å få opp listen over alle tv kanaler og tv program så må man scrolle seg gjennom veldig mange kanaler som man ikke har. Finnes det noen måte å lage sin egen liste hvor kun de kanalene man er interessert i dukker opp i tv programmet og ikke alle de andre? Det gikk når jeg hadde Tv boks fra Telia men skjønner meg ikke helt på Te-we boksen fra Telenor? Grunnen til at jeg spør er fordi i en liste med flere hundre kanaler glemmer man hvilke av de man er man har selv, så jeg glemmer f eks å scrolle til kanal 40 og 83 i Tv programmet og går glipp av gode program fordi de forsvinner i tv programmet blandt alle kanalene jeg ikke har/ser på. Anonymkode: dea20...4d7 Det går ikke an med egen liste. Har samme problem, mange kanaler vi ikke har og slett ikke vil ha, men må bla oss nedover gjennom dem for å komme til de få vi faktisk ser på. Er så elendig løsning i forhold til hvordan det var før. Telenor fikk mye kritikk for elendig brukergrensesnitt, men som vanlig brydde de seg ikke. Og verre har det blitt. Anonymkode: 5483a...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Del Skrevet 16. desember 2023 Sånn var det hos meg også, så endret det seg plutselig. Nå ser jeg bare de kanalene jeg har. Men kan ikke si noe om hvordan eller hvorfor det ble sånn. Anonymkode: b5ddb...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sånn var det hos meg også, så endret det seg plutselig. Nå ser jeg bare de kanalene jeg har. Men kan ikke si noe om hvordan eller hvorfor det ble sånn. Anonymkode: b5ddb...a95 Uten at du gjorde noe? Det har vært mange oppdateringer, men vi har samme liste med mange kanaler vi ikke har/vil ha. Anonymkode: 5483a...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Del Skrevet 16. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Uten at du gjorde noe? Det har vært mange oppdateringer, men vi har samme liste med mange kanaler vi ikke har/vil ha. Anonymkode: 5483a...072 Ja, tror det skjedde i forbindelse med en oppdatering. Jeg har i hvert fall ikke foretatt meg noe bevisst Anonymkode: b5ddb...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 16. desember 2023 #6 Del Skrevet 16. desember 2023 Hvis dekoderen er koblet til internett skal en kunne opprette favorittlister. Jeg synes i grunnen Telenor er litt smålige her. Alle tjenester utenom direkte TV og opptak trenger nå internett. Sånn var det ikke før, da var alt inkludert for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 26. desember 2023 #7 Del Skrevet 26. desember 2023 Skulle ønske det var mulig å fjerne kanalene vi ikke abonnerer på fra søkeresultatene. Er det mulig? F.eks hvis jeg søker på en film, så kommer den opp på mange kanaler og filmleie som jeg ikke har. Det er irriterende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 MalloryK skrev (På 26.12.2023 den 15.05): Skulle ønske det var mulig å fjerne kanalene vi ikke abonnerer på fra søkeresultatene. Er det mulig? F.eks hvis jeg søker på en film, så kommer den opp på mange kanaler og filmleie som jeg ikke har. Det er irriterende Du kunne kanskje kontaktet Kundeservice for å spørre dem? Og gjerne lagt ut svaret du får her. Anonymkode: ab179...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #9 Del Skrevet 4. januar 2024 Nå kommer det opp valg om "leiefilm", selv om jeg har resevert fra slikt kjøp. T-we er virkelig ikke brukervennlig Anonymkode: 7c2ff...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå