AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Kan man bruke melkeskummer til å lage pisket krem av kremfløte? Anonymkode: d748d...0f4
Sofakona Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Da skal du lage liten klatt iallefall. Da du bare kan bruke 1-2 dl oppi. Men hvorfor ikke bare bruke mixer?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Sofakona skrev (5 minutter siden): Da skal du lage liten klatt iallefall. Da du bare kan bruke 1-2 dl oppi. Men hvorfor ikke bare bruke mixer? Jeg har ikke noen elektrisk visp eller stavmikser, og jeg orker ikke å kjøpe en når jeg bare vil ha litt pisket krem til kakao Anonymkode: d748d...0f4
visp Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Har du stavmikser så går det fort (men pass på så det ikke blir smør). Jeg vet ikke helt hvordan melkeskummer virker, men ville absolutt prøvd. På kakao så gjør det heller ikke noe om kremen er litt tynn. Skriv tilbake om melkeskummeren virker da:)
Sofakona Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke noen elektrisk visp eller stavmikser, og jeg orker ikke å kjøpe en når jeg bare vil ha litt pisket krem til kakao Anonymkode: d748d...0f4 Kjøp krem på boks 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå