AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 For noen uker tilbake, ble vi matforgiftet. Tre dager kvalme og oppkast. Tok tid å få tilbake matlysten og drikke nok. Men så begynte jeg å kaste opp igjen på søndag, det gav seg etter noen dager. Antar vi ble smittet av omgangsyke fra barnehagen. Tisset nesten rødt for jeg var så dehydrert; det bedret seg etterhvert som jeg sluttet kaste opp. Nå hadde jeg blitt bedre etter noen dager igår, dog uggen og uten matlyst, men etter at jeg har følt meg helt slått ut i hele dag, har jeg fått skikkelig vann-diaré. Føler meg så svimmel og tåkete i hodet, og føler jeg kan knapt å stå oppreist uten å føle jeg skal svime av. Prøver drikke; få i meg vann, farris, eplejuice. Men det går liksom ikke - jeg har knapt fått i meg næring eller drikke føler jeg denne uka. Er det noe jeg bør tenke på? Noen tips? Bør jeg ta kontakt med lege om det ikke går over i morgen? Har så vondt i magen også, men det er bra med aktivitet der inne, og jeg antar baby får det den trenger (per nå). Vil ikke være hysterisk gravid, men når jeg begynte føle det går utover allmentilstanden (ikke som i føle seg uggen, men begynne bli fjern), at kanskje jeg burde ta kontakt med legen 😕 Anonymkode: bf764...034
Sofakona Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Snakk med legen..jeg har en kronisk sykdom og gikk ned 20 kg da jeg ikke fikk i meg noe. Ble lagt inn på sykehus i 2 ganger i 2 dager for å få intravenøs 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Kjøp næringsdrikk på apotek. Og få i deg væske. Du må tvinge i deg. Anonymkode: de364...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå